Кой е по як KR или PL?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nPaCe™
Мнения: 215
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 6:42
Автомобил: FOLSVAGEN
Двигател: BENDZIN-GAS
Местоположение: Сливен

Мнениеот nPaCe™ » Съб 06 май 2006 17:43


Много ясно, че е КР-а е по-добър!
Най-малкото има много по-малко електроника :wink:
А и 10 коня са си 10 коня :twisted:




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Съб 06 май 2006 19:31


nPaCe™ написа:Много ясно, че е КР-а е по-добър!
Най-малкото има много по-малко електроника :wink:
А и 10 коня са си 10 коня :twisted:

"По-малкото електроника" понякога създава трудно откриваеми проблеми с инжекциона......


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 07 май 2006 1:59


Li4o, разликата идва от вида гориво :) КР-а с 95 гори повече, от обявените данни :) А за проблемите с инжекциона - да, трудно откриваемо е да видиш кое вакуумче се е прецакало :)

Иначе и аз съм на същото мнение - 10 кончета са си 10 кончета отгоре :)

А и Niko е прав, просто двата мотора са почти еднакви - взимаш един ПЛ, сменяш всмукателния колектор, разпределителните валове и махаш катализатора и поличаваш едни +10 кс. :)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Нед 07 май 2006 12:11


musura написа:Li4o, разликата идва от вида гориво :) КР-а с 95 гори повече, от обявените данни :) А за проблемите с инжекциона - да, трудно откриваемо е да видиш кое вакуумче се е прецакало :)

Иначе и аз съм на същото мнение - 10 кончета са си 10 кончета отгоре :)

А и Niko е прав, просто двата мотора са почти еднакви - взимаш един ПЛ, сменяш всмукателния колектор, разпределителните валове и махаш катализатора и поличаваш едни +10 кс. :)

Абсолютно даже може да смениш само смукателния вал ,изпускателния е същия! :wink:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Нед 07 май 2006 13:28


musura написа:..... А за проблемите с инжекциона - да, трудно откриваемо е да видиш кое вакуумче се е прецакало :)
....

А бе, брал съм ядове с механичен инжекцион и съм обикалял сервизите като гламав - не ти го пожелавам да почнеш да търсиш вапросното "вакумче"... ;)

Питай и Angeljordan от форума колко са лесни за диагностика механичните инжекциони.... :?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 07 май 2006 13:34


Li4o написа:[не ти го пожелавам да почнеш да търсиш вапросното "вакумче"... ;)


Мерси все пак :) надявам се, да нямам ядове :)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 09 май 2006 13:52


Чудна тема :D

KR-a върви малко повече
PL-a е с по-оптимизирана инжекция и гори по-малко а върви почти колкото KR

Няма такова нещо като ковани бутала при PL-a.

Аз бих избрал PL-a като ежедневна кола.

РАСО


UK GTI 16v
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London Kapa: Porsche 928 GT, Porsche 928 S2, VW Golf 2 GTI 16v KR

Мнениеот UK GTI 16v » Сря 10 май 2006 19:35


paco написа:Чудна тема :D

KR-a върви малко повече
PL-a е с по-оптимизирана инжекция и гори по-малко а върви почти колкото KR

Няма такова нещо като ковани бутала при PL-a.

Аз бих избрал PL-a като ежедневна кола.

РАСО


КR е с ковани бутала и мотовилки, както има и маслени дюзи под буталата за допълнително охлаждане. Bosсh К-Jetronic е изключително дурако устойчива горивна система, която е и податлива на тунинг за разлика от тази на ПЛ... Диагностиката е лесна стига да имаш вакуум тестер, ръководство за ремонт и мултицет...

П.П. Никой не ползва PL за база на състезателни мотори а само КR или ABF. Що ли?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 10 май 2006 21:56


UK GTI 16v написа:.... Диагностиката е лесна стига да имаш вакуум тестер, ръководство за ремонт и мултицет...

То по тази логика диагностиката на ПЛ е още по-лесна - стига да имаш подръка компютъризиран ЕлКон-уред... ;)


UK GTI 16v
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London Kapa: Porsche 928 GT, Porsche 928 S2, VW Golf 2 GTI 16v KR

Мнениеот UK GTI 16v » Чет 11 май 2006 10:04


Li4o написа:
UK GTI 16v написа:.... Диагностиката е лесна стига да имаш вакуум тестер, ръководство за ремонт и мултицет...

То по тази логика диагностиката на ПЛ е още по-лесна - стига да имаш подръка компютъризиран ЕлКон-уред... ;)


Ми аз си имам вакуум тестер - струва 60 лева, Хайнс книжка за 10 лева и мултицет за 25 лева и съм готов :lol:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 16 май 2006 14:52


UK GTI 16v написа:КR е с ковани бутала и мотовилки, както има и маслени дюзи под буталата за допълнително охлаждане. Bosсh К-Jetronic е изключително дурако устойчива горивна система, която е и податлива на тунинг за разлика от тази на ПЛ... Диагностиката е лесна стига да имаш вакуум тестер, ръководство за ремонт и мултицет...

П.П. Никой не ползва PL за база на състезателни мотори а само КR или ABF. Що ли?


Ето ти бутало от моя KR .

Изображение

Това бутало е "МАЛЕ" за първично вграждане и е много далеч от кованото. А буталата на PL мотора са идентични.

РАСО


UK GTI 16v
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London Kapa: Porsche 928 GT, Porsche 928 S2, VW Golf 2 GTI 16v KR

Мнениеот UK GTI 16v » Вто 16 май 2006 15:11


Аз съм с Колбеншмит :wink: И със сигурност са ковани...


Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

PL

Мнениеот kali_racing » Вто 16 май 2006 15:35


И аз на моя ПЛ съм със същите като на Пацо "МАЛЕ".Пацо към теб лично.Имат ли почва в моя ПЛ валове от 9А?


asen4u1
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 14 дек 2009 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот asen4u1 » Вто 15 дек 2009 19:54


колеги,моят KR е с колектори,инжекция,ламбда сонда,електроника от PL ЗАВОДСКО! За валовете не съм сигурен (мисля 4е са си от класическия КР)!Мотора е рядък,и едно приятелче го има същия(заводски),така 4е не бързаите да ми казвате,че няма такова животно :) И сега ето:проблема е решен! Наи-доброто събрано в едно :)
PACO,ако може въпросче към теб?Дължина на мотовилките на КР-а(от център до център),и видях 4е държиш бутало..... от челото до центъра на буталния болт ?Ще съм ти задължен :D


Потребителски аватар
teddy
Мнения: 716
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
Автомобил: golf 4
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Кой е по як KR или PL?

Мнениеот teddy » Вто 15 дек 2009 20:18


колеги чета и се чудя защо изобщо се обсъжда тази тема :lol: данните които колегата е свалил в началото не са вярни, ето ги реалните - http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info?id=86
само да кажа, че и дума за сравнение не може да става м/у КР и ПЛ от всякаква гледна точка :beat_butt2



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта