Та след цяла зима кумене събиране на съвети и тн, в крайна сметка реших да си освежа моя двигател.
Та какво сътворихме в крайна сметка:
-порт на главата и колектора,максимума който позволиха гарнитурите
-накъсяване на водачите на клапаните до максимум
-олекотяване на клапаните и промяна на ъгъла им
-шлайф на главата с 0,5
-метална гарнитура по-тънка от оригиналната с 0,1
-вал Schrick 288
-съответно замяна на хидравличните с механични повдигачи,мисля че са от някакъв форд,накасихме клапаните спрямо пуловете които имахме за да не купувам нови.
-освежаване и на леглата на клапаните
-степента която докарахме е 11:1 при оригинална 10:1
-наляхме масло Yacco Galaxy 15-50
-свещи Drnso Iridium
-скоростна кутия 2у
-олекотяване на маховика
За момента е това снощи запалихме колата и ефекта е меко казано поразяващ.
Днес изпратих компютара в София и в сряда го очаквам обратно с чип по мои изисквания.
Същият ден трябва да е готово и раздвижното колело.
В четвъртак последни настройки,товарене на платформата и петък огън към Калояново
Дано съм бил полезен на някой,ако някой иска да ми даде мейл да му пратя и мялко снимки да качи


.
.Карам с подобен мод на мотора самоче с малко по-малак вал и с работите дето ти изброих(даже в момента съм в бокса от 2 месеца вече за още препилване и дослагване) и имам доста проблеми с стоковия "амбриаж" 


Но в крайна сметка вече всичко е 6 колата върви много добре прави скромните 7400 оборота.Това което най ми хареса е че нямям никакво задържане или пропадане при смяна на предавките оборотите падат максимум до 5500.Утре товарим и петък отиваме да сверяваме часовниците.
...ABF-a няма шанс