МК2 - VR6 Breather ...The END> 2015

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот pas1.8mi » Пон 15 мар 2010 19:27


Ако ти върши работа кошница от 1.8ми ми звънни да ти подаря една! :wink:




Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Пон 15 мар 2010 23:55


днес забелязах нещо много интересно и искам да попитам колегите с ВР-и на клапана за налягане на горивото на рейката на колко бара е ? защото моя е на 3.бара в момента,а в АутоДата пише 4.бара ???


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот 6ilio » Вто 16 мар 2010 15:59


сега изрових горивната рейка че ми е разглобен мотора и проверих моя регулатор е на 4 бара ако искаш да ти пиша номера

п.п гледал съм и на друг двигател пак е на 4 бара


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Ivo_Dinkov » Вто 16 мар 2010 21:19


При мен също е 4 бара и държи това налягане по рейката до дюзите.
170лв броих за нова такава 'хуйовина' :banghead:

Изображение


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 17 мар 2010 0:35


тази вечер сложих 1 друг които е малко повече от 3бара,но с точност не знам колко е само знам,че е малко повече от 3 бара mhihi и потръгана малко по добре,а другата седмица вече ще ми дадът 4.баров 8) и ще си е както си го пише.
как да върви кола която са я спъвали преди мене направо :stumm .
А най интересното е,че хора който се занимават с коли ми викат,че нямало да има много голяма разлика като сложа работещ дебитомер :?


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот golfmk1 » Сря 17 мар 2010 8:16


разлика ще има огромна.все едно да тичаш бос и после да обуеш маратонки mhihi


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот pe6kata » Сря 17 мар 2010 12:04


anndroo написа:тази вечер сложих 1 друг които е малко повече от 3бара,но с точност не знам колко е само знам,че е малко повече от 3 бара mhihi и потръгана малко по добре,а другата седмица вече ще ми дадът 4.баров 8) и ще си е както си го пише.
как да върви кола която са я спъвали преди мене направо :stumm .
А най интересното е,че хора който се занимават с коли ми викат,че нямало да има много голяма разлика като сложа работещ дебитомер :?


:shock а обясниха ли ти как точно измерва постъпващия въздух и съответно как дозира горивото
според тпс и обороти компа само предполага колко въздух може да е постъпил!!!


vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот vr6vr6 » Сря 17 мар 2010 12:21


колега на диното в събота и неделя в хеед ще си покаже :D Стоков вр6 колко дава на колела 145-6? А това за дебитомера го оставям без коментар ...По тая логика да се кара без дебитормер ще бега повече :063:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 17 мар 2010 19:36


Значи днес сложих дебитомера и започнах да карам и да търся каде да го закачя на ВАГ.Закачихме ги имаше пак грешки 7 на брой,но не видях какви бяха,но както и да е изтрихме ги и нямаше вече грешки освен EVAP които аз съм го откачил :banana.
И така повозих се аз почти цял ден и лека по лека започна да ми мерише на богата смес почна да пуши (нямам ламбда сонда и предполагам,че е от това) и да не работи спокойно в ниските,но в високите е добре.Свърши ми бензина,много се учудих всеки ден сипвам по 20лв. и много малко карам,стигнах до бемзиностанция близо до нас и после отидох на тест пистата (преди 1 час) и вече усетих разликата :applause: има я най после,върви в високите повече от всякога :bishop,сега остава да сложиме сондата до края на седмицата и да се надяваме на Диното да покаже нормални резултати.
Има един страничен ефект,започна да гасне ако не се подържа с леко подаване на гас и след 2-рото подаване заработва!!! :?


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот alpine » Сря 17 мар 2010 19:46


чуден си :lol: Значи си приготвил оръжието да ни опука :lol:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот pe6kata » Сря 17 мар 2010 23:28


пушенето е много вероятно от липсващата ламбда. Оправи си налягането в горивната система! 4-бара с откачен вакуум, 3.5 бара със закачен на празен ход. Възможно е сместта да обеднява, ако си на по-малко налягане, и оттам и неустойчивата работа на празен ход, а няма и ламбда, която да коригира...
Надявам се скоро да те поздравя с реално вървящ вр6 :да:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Сря 17 мар 2010 23:39


за налягането се оказа,че си е правилно така пише в аутодата до 95.08 са с 4.баров клапан,а след това са с 3.баров клапан :shock което не го разбирам,но явно така са преценили Инджинерите mhihi ,но пак ще пробвам с 4.баров след като го оправя напълно да видиме какво се случва.

Малко остана малко,скоро и ще има ъпгрейд от към exhauster-a 8) след което и Чип (малко по нататък)


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот pe6kata » Сря 17 мар 2010 23:49


тия по-старите са на 4 бара и с 210 кубикови дюзи, по-новите са с 240 кубикови и наистина е възможно да са на 3 бара, има логика(дано не бъркам цифрите, но със сигурност има разлика при обд1 и обд2 в дюзите)...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот leonardo_vd » Чет 18 мар 2010 7:51


anndroo написа:Има един страничен ефект,започна да гасне ако не се подържа с леко подаване на гас и след 2-рото подаване заработва!!! :?

Виж си моторчето за празния ход или кабеляците до него, също профилактично може да си позачистиш и дросела. :applause: за добрия проект. Да те радва дълги и безаварийни километри.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: Проект Nemesis 1.8gti Swap VR6 Ready!!!

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 18 мар 2010 8:10


мерси за инфото за дюзите ,не знаех колко кубика са,а щом са различни логично е вече да намалят налягането.

А за празния ход се получи така след като сложих новия дебитомер иначе преди си :? палеше и заспиваше на 800 оборота :? дросела ще го почистиме,но вече стътковия мотор идея си нямам каде е или още не съм го видял или ....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта