Джета МК 2 101 к. с. AFT

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
TempoTeam
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
Автомобил: VW Jetta Mk2
Двигател: AFT 1984
Местоположение: Пловдив

Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот TempoTeam » Пон 22 мар 2010 11:16


не знам дали тук е мястото на тази тема, но все пак я поствам. Ще има много снимки от процеса на смяна на двигателя.

Преди: 1.6, 8v, 70к.с. карбуратор, 4 скорости. По принцип двгателчето беше безгрешно, работеше безотказно, но му доиде времето

След: 1,6 8v, AFT 101 к, с, 1,6 8v, AFT 5 скорости, инжекцион, катализатор

Двигателя си влезе без никакв проблеми. Наложи се да се сменят стойките с тампоните. Полуоските останаха същите за съжлание, надяваме се да издържат.

Искам да изкажа благодарност на хората от DIAMOND TRASMISSION за любезното съдействие и че ни предоставиха инструментите и гаража си. Още по-специални благодарности на Хаги, Павката, Цецо и Евгени (TheBlackDevil), тои наистина се постара и ни търпя.

Благодаря и на emo-gar за имобилайзера, наистина спаси кожата :)

Ето и малко снимки:

http://rahwin.snimka.bg/automobiles/jet ... ago.485118

Извинявам се за линковете, ама нещо не мога да се оправя с тоя imageshack!



[img=http://img339.imageshack.us/img339/7651/pic0021i.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/6436/pic0022s.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/7154/pic0571.th.jpg]
[img=http://img705.imageshack.us/img705/9383/pic0572.th.jpg]
[img=http://img263.imageshack.us/img263/8483/pic0573.th.jpg]
[img=http://img684.imageshack.us/img684/8493/pic0574.th.jpg]
[img=http://img441.imageshack.us/img441/1358/pic0575.th.jpg]
[img=http://img687.imageshack.us/img687/9453/pic0576.th.jpg]
[img=http://img338.imageshack.us/img338/2222/pic0577.th.jpg]
[img=http://img684.imageshack.us/img684/7194/pic0578.th.jpg]
[img=http://img338.imageshack.us/img338/5387/pic0579.th.jpg]
[img=http://img705.imageshack.us/img705/9321/pic0580.th.jpg]
[img=http://img705.imageshack.us/img705/2761/pic0581.th.jpg]
[img=http://img338.imageshack.us/img338/3451/pic0582.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/6792/pic0583.th.jpg]
[img=http://img263.imageshack.us/img263/717/pic0584.th.jpg]
[img=http://img338.imageshack.us/img338/9752/pic0585.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/2623/pic0586.th.jpg]
[img=http://img684.imageshack.us/img684/377/pic0587.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/1496/pic0588.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/7076/pic0589.th.jpg]
[img=http://img338.imageshack.us/img338/826/pic0593.th.jpg]
[img=http://img201.imageshack.us/img201/16/pic0594.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/9508/pic0595.th.jpg]
[img=http://img201.imageshack.us/img201/6005/pic0596.th.jpg]
[img=http://img697.imageshack.us/img697/8554/pic0597.th.jpg]
[img=http://img441.imageshack.us/img441/1707/pic0598u.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/8721/pic0599.th.jpg]
[img=http://img441.imageshack.us/img441/5997/pic0600.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/6638/pic0601.th.jpg]
[img=http://img441.imageshack.us/img441/7038/pic0602.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/4209/pic0603a.th.jpg]
[img=http://img697.imageshack.us/img697/516/pic0604.th.jpg]
[img=http://img705.imageshack.us/img705/203/pic0605.th.jpg]
[img=http://img687.imageshack.us/img687/6010/pic0606.th.jpg]
[img=http://img263.imageshack.us/img263/7927/pic0608.th.jpg]
[img=http://img201.imageshack.us/img201/1609/pic0609.th.jpg]
[img=http://img339.imageshack.us/img339/8264/pic0610y.th.jpg]
[img=http://img705.imageshack.us/img705/6723/pic0611c.th.jpg]




Kолата още не е в движение, защото остана най-забавната част - окабеляването, което ще е най-големия ни ужас! Ел. системата в тая кола е много стар тип които е монтиран само на ажтомобилите от 84 година и сега всичко трябва да се напасва. Хванали сме се на хорото- ще го играем!

Последна промяна от TempoTeam на Сря 07 апр 2010 22:31, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот stefan4o » Пон 22 мар 2010 16:02


Колега на далавера ли ти изпадна, че точно този двигател си избрал? Може ли да качиш снимките на друг хостинг, че този нещо много бавно ми го отваря, не знам дали и при другите е така.


Потребителски аватар
TempoTeam
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
Автомобил: VW Jetta Mk2
Двигател: AFT 1984
Местоположение: Пловдив

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот TempoTeam » Пон 22 мар 2010 16:11


Ами двигателя е на приятел, разбрахме се за добри пари, работихме заедно по монтажа. Относно хостинга ще се постарая до края на деня да се погрижа по въпроса.


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот rahwin » Пон 22 мар 2010 16:22


Чакам да я подкарате и да ме повозиш с новото сърце. :lol: :lol: :lol:
Малко помощ от мен- ето снимките,качени на по-нормално място: http://rahwin.snimka.bg/automobiles/jetta-ta-na-blago.485118
Благо,от мен имаш едни циферблати заедно с монтажа,стига да искаш :wink:


Потребителски аватар
TempoTeam
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
Автомобил: VW Jetta Mk2
Двигател: AFT 1984
Местоположение: Пловдив

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот TempoTeam » Пон 22 мар 2010 18:07


идеален си брат :) а относно циферблатите даже са готови 8)


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот rahwin » Вто 23 мар 2010 10:18


Пу,превари ме,а аз вчера цял час търся и преправям километражи,за да станат на твоята.Нищо,ще ги сложа пък в темата за километражите,може някой да ги хареса.Обади се като я подкарате,може да минем да я видим през седмицата,че събота и неделя ме няма :cry:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот znainainai » Вто 23 мар 2010 18:09


Трябва да преминеш на Central Electric 2 ( новата инсталация ) има я на голф 2 след 9.1989г.
И всички букси от Engine Management-а на AFT-то ще ти паснат едниствено ще ти се наложи да преправиш вътрешната инсталация. Ако се разтършуваш в нета и форума ще намериш доста 2-ки със новата инсталация на части. От там си набави липсващите снопове със кабели за да не се вкарваш във излишни филми да преправяш кабели.
Стойката на СЕ1 и СЕ2 за бушонното табло е РАЗЛИЧНА :idea:


Потребителски аватар
stanimir_st
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 16 юли 2008 23:30
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот stanimir_st » Вто 23 мар 2010 18:16


честито за мотора!!! аз съм със същия и съм много доволен от него, ако нещо не ти е ясно кое къде да свържеш може да погледнеш снимките в гаража ми, а ако не се вижда ще снимам каквото кажеш ,ще помагам с каквото мога. Успех !!! :applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
TheBlackDevil
Мнения: 46
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот TheBlackDevil » Вто 23 мар 2010 18:38


Еми за сега като гледам на какво положение сме ще се мъчим да напаснем вътрешната инсталация към CE2. Иначе от тройката от която взехме двг-то и инсталацията за сега имаме всичко ще съм благодарен ако ми дадете снимка на имобилайзера защото за сега се сетих антената как изглежа ама кутийката немога да се сетя какво представляваше


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот znainainai » Вто 23 мар 2010 18:59


TheBlackDevil написа:Еми за сега като гледам на какво положение сме ще се мъчим да напаснем вътрешната инсталация към CE2.....

Ако знаеш във какъв филм се вкарвате със това преправяне на инсталацията вместо да си усложнявате живота намерете CE2 от Golf II.


Потребителски аватар
TheBlackDevil
Мнения: 46
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот TheBlackDevil » Вто 23 мар 2010 19:27


колега как ще си помогна с това CE2 от голф 2-ка.


Потребителски аватар
TempoTeam
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
Автомобил: VW Jetta Mk2
Двигател: AFT 1984
Местоположение: Пловдив

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот TempoTeam » Вто 23 мар 2010 19:36


сигурно е така колега, но доколкото разбирам не е невъзможно. в наща фирма сме на принципа щом е лесно, не е интересно, но пък ще видим. ако скоро взема пари може и да си купя някаква. много благодарим за съвета :)


Потребителски аватар
TempoTeam
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
Автомобил: VW Jetta Mk2
Двигател: AFT 1984
Местоположение: Пловдив

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот TempoTeam » Пет 26 мар 2010 1:14


хора, стискаите палци, утре почваме тоците


Потребителски аватар
rahwin
Мнения: 266
Регистриран на: Нед 16 ное 2008 17:48
Автомобил: VW Passat B5 1999г
Двигател: AJM
Местоположение: Пловдив/Раковски

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот rahwin » Пет 26 мар 2010 11:54


И да знаеш че щепсела в контакта се включва последен,след като сте навързали всичко останало 8)


Потребителски аватар
TempoTeam
Мнения: 50
Регистриран на: Пет 19 мар 2010 19:12
Автомобил: VW Jetta Mk2
Двигател: AFT 1984
Местоположение: Пловдив

Re: Джета МК 2 101 к. с. AFT

Мнениеот TempoTeam » Съб 27 мар 2010 19:51


вече си имаме мигачи,стопове, стартер, табло работещи, и много голяма част от кабелите са наредени :) лека полека идва деня на истината



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: daimen и 14 госта