Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот dj_nako » Вто 30 мар 2010 0:50


Ще закупувам Голф 4 1.4 16в 75к.с. `98 `99г. , 4 врати, климатик. :) Какво да гледам при покупка ми доло - горе ясно или поне ще гледам като купувах 3-ката преди години, но какво да очаквам да дефектира или да е дефектирало вече? Вариантите са за автомобили на около 190 - 200к километра пробег "дай боже да е реален". Въпроса ми е точно за 1.4 двигателя, не ме интересува за другите или за дизеловите модификации.



п.с. Ако се събере добре описана информация, предлагам темата да се почисти от неточни мнения и да се направи важна или поне изпъкваща.




Потребителски аватар
fill
Мнения: 1574
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот fill » Вто 30 мар 2010 8:33


Има такава тема Цък :wink:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот driver » Вто 30 мар 2010 10:29


Бягай далече от тоя мотор. Гори яко масло и не върви на тежкото купе на Голф 4.


vesko62
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 01 дек 2009 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот vesko62 » Вто 30 мар 2010 11:09


Колега Fill Вие го набутахте в блатото с темата разгледана след Вашето ЦЪК през
2009 г.Там освен безпочвени спорове на кого двигателя на колата е по,по най друго
не прочетох.Колегата иска конкретен отговор за определен двигател с определена
мощност това му е на сърце или такива му са финансовите възможности.Аз конкретно
нямам впечатления от тези двигатели,защото не съм карал такава кола и не мога да
дам мнение за динамичните им качества.Зад волана съм на Голф4 Вариант с 1,6 16в
105 к.с.и за теглото което е значително е по-голямо от хечбека мога да кажа,че
има прилична пъргавина особенно на късите скорости,а и при изпреварване не срещам
никакви проблеми.Мога само да го посъветвам колата му да има запазено купе и ху-
бав външен вид,да е снабдена със сервизна книжка и ако е купува от автокъща без
временни номера при сключването на договора да има Анекс в който да фигурира 10
дневен срок от деня на регистрацията за прегледи на двигателя и задължителен
оглед отдолу.При условие,че се открие нередности по двигателя или големи пораже-
ния под купето всичко да бъде отстранено за сметка на продавача или връщане на
цялата сума и разваляне на сделката.Сега автоджамбазите са склонни на такъв вид
договори,а пък ако ли не има достатъчно много други както автокъщи така и частни
лица.Изборът е голям и пазърлъка е склонен на по-вече от хиледарка.Успех колега и безаварийни километри.


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот dj_nako » Вто 30 мар 2010 11:25


fill написа:Има такава тема Цък :wink:

ммм тема с доста инфо в нея, но някак мненията са конкретизирани около проблема с горенето на маслото. друго не успях да открия. Дайте малко инфо отностно окачването, относно скоростната кутия, съединители, странични шумове в купето след определен пробег, ел инсталация и проблеми? Може и среден разход на бензин при скорост в ограниченията на извънградско "90-120км/ч"


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4759
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот tdi fen » Вто 30 мар 2010 13:49


вземи си нещо по-мощно тая малолитражка не върви особено добре голфа е тежичка кола,този мотор определено не е за нея а
колко може да е здрав и безпроблемен един двигател който най-редовно е вкарван в червения дял на оборотомера за да се "задвижи" защото иначе никакъв го няма сам ще прецениш


Потребителски аватар
Nikkolay
Мнения: 1652
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот Nikkolay » Вто 30 мар 2010 14:05


dj_nako написа:
fill написа:Има такава тема Цък :wink:

ммм тема с доста инфо в нея, но някак мненията са конкретизирани около проблема с горенето на маслото. друго не успях да открия. Дайте малко инфо отностно окачването, относно скоростната кутия, съединители, странични шумове в купето след определен пробег, ел инсталация и проблеми? Може и среден разход на бензин при скорост в ограниченията на извънградско "90-120км/ч"

От 2 години и половина имаме такава кола, наблюденията са следните:
1.Окачване - нямам забележки по окачване никакви; единствено сме сменяли два предни амаортисиора, защото старите вече бяха много зле, след смяната колата стана много стабилна, няма хлоп=троп
2.Скоростна кутия - също сме нямали иядове, изключаем това, че 1-ва някой път влиза по-трудно, особено ако не си свикнал на колата. на всички четворки, които съм карал е така.
3. Съединител- отделя малко високо, мисля че след 10-на хил. км. ще му е време за смяна. 150 лв. струва комплекта за този модел голф.
4. Шумове - абсолютно никакви, нито от двигател, нито от купе
5.Ел. инсталация - сменяли сме крушки на стоповете, веднъж угаснаха и врътките на парното и това е. Аа и ел. стъклата малко по-бавно се вдигат
6.разход 8/100в града . 6/100 извън, но не повече от 120км/ч Ако я зориш може и да стигне 15/100 в града 10/100 извън при обороти над 4500 постоянно каране.


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот joromnt » Вто 30 мар 2010 14:16


dj_nako написа: Дайте малко инфо отностно окачването, относно скоростната кутия, съединители, странични шумове в купето след определен пробег, ел инсталация и проблеми? Може и среден разход на бензин при скорост в ограниченията на извънградско "90-120км/ч"


Ами колега, щом си тръгнал да купуваш кола с такъв двигател, няма да е лошо да се повозиш в някоя такава кола, за да знаеш какво да очакваш. Преди време и аз исках такава, обаче като подкарах една-две се отказах. Не че тая дето я взех е самолет, но тва е друга тема. Относно окачването на голфа, отпред железни носачи с гумени тампони подлежащи на смяна чрез избиване и макферсон. Отзад задния мост е цял, няма задни носачи. С две думи окачването ако не е колата 4х4, си е като на Г3. Дискови спирачни апарати. Съединителя е обикновен, маховика не е демпферен като на дизеловите версий.
Иначе доколко знам двигателя е с две вериги - едната е между двата разпределителни валове, другата между единия разпределителен вал и коляновия вал. Сменят се по-рядко, но навярно са по-скъпи от нормалните ангренажни ремъци.
И помни, кола не се плаши от каране, а от неподдържане. Затова като търсиш, не гледай километрите а състоянието на колата.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот chefito » Вто 30 мар 2010 15:31


joromnt написа:
dj_nako написа:
Иначе доколко знам двигателя е с две вериги - едната е между двата разпределителни валове, другата между единия разпределителен вал и коляновия вал.


AHW е с 2 ремъка....не вериги... :да:


Потребителски аватар
joromnt
Мнения: 2903
Регистриран на: Пет 08 май 2009 16:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот joromnt » Вто 30 мар 2010 15:37


chefito написа:AHW е с 2 ремъка....не вериги... :да:

Ами понеже не съм сигурен, рових малко. В аутодата-та са показани вериги, в ЕТКА- ремъци. Но и на двете места са два броя.


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот driver » Сря 31 мар 2010 0:16


chefito написа:
joromnt написа:
dj_nako написа:
Иначе доколко знам двигателя е с две вериги - едната е между двата разпределителни валове, другата между единия разпределителен вал и коляновия вал.


AHW е с 2 ремъка....не вериги... :да:



С 2 ремъка е, потвърждавам.


kiro7615
Мнения: 9
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Проблеми и слаби места при Голф 4 1.4 16в след 190 000км.

Мнениеот kiro7615 » Чет 08 апр 2010 23:27


Имам такава кола - голф 4 1,4 16v от 1 г. 9 м. и съм минал до сега 15000 км. В началото като я взех (с показание на километража 113000 км.) гореше 1 литър масло на 1000 км. Дълго се чудех от какво може да е писах и във форума за това и накрая реших да я закарам на майстор. Поряза ме с 950 лв. за ремонт на двигателя - каза че е яко издухан от бясно каране с над 150 км/ч. дълго време, което е абсолютно противопоказано за този двигател, защото прегрявал нещо. Смени ми сегменти, биелни лагери, гумички, уплътнения и т.н. не ги разбирам много тези работи, но след ремонта вече 9000 км. маслото не е мръднало, където беше на щеката след ремонта, там е и сега. Много съм доволен от ремонта майстора излезе наистина майстор. Наблюденията за колата ми са следните:
1. Окачване - за сега никакви забележки и разходи по него, а всички знаят какви са пътищата в БГ - повече от ужасни, но колата е много ниска, въпрос на свикване от къде може да мине и от къде не;
2. Двигателя на първа и втора скорост е много пъргав според мен, но по нататък е муден при набиране и особено при изпреварване и особено ако има и изкачване, да не говорим ако е пуснат климатика, тогава всички ме изпреварват. Но ако не си състезател това не е проблем.
3. Разход - за мен е идеален миналото лято с един пълен резервоар минах 960 км и ми светна червената лампа за горивото, компютъра ми показваше 5,2 л/100 извънградско, като карах от 90 до 100 км/ч. - тогава е най-икономична. Градско ми дава около 7,5 л/100, ама живея в средно голям град и комбиниран разход около 6,2 л/100; На магистралата карах с 150 км/ч и компютъра даде моментен разход около 8,5 л/100 (при условие, че не ускоряваш, а поддържаш скоростта);
4. При сътрасения врътките на климатика спират да светят и след лек удар пак се оправят. При каране през дупки или по разбит път поставката за чаши изкача сама, което е доста дразнещо, централното заключване се развали - шофьорската врата не се отключва и заключва докато другите врати си функционират нормално;
5. Колата вози доста твърдо и при по висока скорост е нестабилна според мен иначе двигателя в купето почти не се чува, но вятъра доста се чува в купето - не е аеродинамична.
6. Поддръжката на колата не е от най-евтините - като я купих за смяна на консумативи - ремъци, масло, ролки, филтри, обслужване на климатика и т.н. ми вземаха към 600 лв.
Общо взето ако не си състезател, а караш с до 100 км./ч, колата е идеална и икономична, подходяща е и за градски и извънградски условия. Други ремонти по нея не съм правил, освен двигателя както вече писах. Ако попаднеш на поддържана кола значи не би трябвало да имаш проблеми с нея.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 98 госта