На няколко пъти ми се случи, когато дам рязко газ и двигателя се форсира, а не се увеличава скороста и си помислих, че приплъзва съединителя.. реших да го сменям, но ми казаха, че имало още хляб в него ако се натегне. Въпроса ми е дали мога сам да го натегна или трябва да отида на сервиз и дали тази процедура е скъпа
Голф 2 натягане на съединител
Голф 2 натягане на съединител
Значи проблема е следния:
На няколко пъти ми се случи, когато дам рязко газ и двигателя се форсира, а не се увеличава скороста и си помислих, че приплъзва съединителя.. реших да го сменям, но ми казаха, че имало още хляб в него ако се натегне. Въпроса ми е дали мога сам да го натегна или трябва да отида на сервиз и дали тази процедура е скъпа
мерси
На няколко пъти ми се случи, когато дам рязко газ и двигателя се форсира, а не се увеличава скороста и си помислих, че приплъзва съединителя.. реших да го сменям, но ми казаха, че имало още хляб в него ако се натегне. Въпроса ми е дали мога сам да го натегна или трябва да отида на сервиз и дали тази процедура е скъпа
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
Re: Голф 2 натягане на съединител
отпусни му жилото..
-
theultimate
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Голф 2 натягане на съединител
Виж какво ти е жилото на съединителя там където е закачено към рамото на скоростната кутия. Ако е ръчно трябва да има гайка, автоматичното прилича на хармоника. Ако си с ръчно - отхлаби го малко и виж дали има подобрение.
Re: Голф 2 натягане на съединител
ами има едно черно пластмасово като маншон отгоре, което мисля, че не се маха ?
-
theultimate
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Голф 2 натягане на съединител
Значи е автоматично.
- sensho1980
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 21:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Голф 2 натягане на съединител
а рамото което се задвижва от жилото я го виж има ли някакъв свободен ход ако не отпускаи жилото ако има маи си за смяна
- predator4o
- Мнения: 133
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 13:22
- Автомобил: 1996 VW Golf MK3
- Двигател: 1Z 1.9 TDI 90 PS
- Местоположение: Велико Търново/Полски Тръмбеш
Re: Голф 2 натягане на съединител
ИЗвинявам се, че използвам темата на колегата, но искам да попитам на какъв принцип се регулира самонатягащото жило на съединителя
Един майстор ми беше казал, че при този тип жила когато педала се качи горе съм за смяна на съединителя
Е, днес смених стария съединител с нов на LUK и педала пак си остана горе
Нормално ли е това или трябва пак да ровичкам под капака и ако някой може да каже как (ако е възможно) да го оправя да отделя отдолу, че вече не знам в какъв филм се набутах
Благодаря предварително и поздрави
Благодаря предварително и поздрави

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 2 натягане на съединител
Първо, съединителят не се натяга, а му се отпуска жилото (вилката да падне надолу) при износване.
Второ, Голф 2 от по-новите години (след 1991 мисля) и Голф 3 са със саморегулиращо жило - вътре има нещо като съчма, която се движи по нещо като пружина и се регулира според износването на съединителя само да отпуска вилката.
При смяна на феродов диск на съединителя, въпросното саморегулираащо се жило се "отключва" посредством комбинация от въртене на частите му и едно като бяло пластмасово ключе, което виси на него, за да се върне в начално положение. След което с няколко натискания на педала то се "саморегулира".
Ако саморегумиращото ви жило се прецака или съединителят започне да преплъзва, може да го смените с нормално от Голф 2, което е по-евтино и по-надеждно, но трябва да се регулира ръчно от време на време. Взаимозаменяеми са, просто саморегулиращото минава за по-модерно и "maintenance free"
Второ, Голф 2 от по-новите години (след 1991 мисля) и Голф 3 са със саморегулиращо жило - вътре има нещо като съчма, която се движи по нещо като пружина и се регулира според износването на съединителя само да отпуска вилката.
При смяна на феродов диск на съединителя, въпросното саморегулираащо се жило се "отключва" посредством комбинация от въртене на частите му и едно като бяло пластмасово ключе, което виси на него, за да се върне в начално положение. След което с няколко натискания на педала то се "саморегулира".
Ако саморегумиращото ви жило се прецака или съединителят започне да преплъзва, може да го смените с нормално от Голф 2, което е по-евтино и по-надеждно, но трябва да се регулира ръчно от време на време. Взаимозаменяеми са, просто саморегулиращото минава за по-модерно и "maintenance free"

-
pistarkata
- Мнения: 56
- Регистриран на: Нед 04 апр 2010 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Севлиево/София
Re: Голф 2 натягане на съединител
Колега оправи ли проблема , понеже от скоро и аз имам същите симптоми?Прочетох доста теми и симптомите много наподобяват леко по ниско положение на педала на съединителя,когато го вдигна сам с крак той си отделя перфектрно и се вкарват скоростите без проблем.Но доста често взе да се случва да пада по ниско от нормалното.Незнам дали да търся пружини ( ако са се отслабили старите) или горна помпа?Възможно ли тези вероятни причини да причинят приплъзване на съединителя- тъй като от скоро забелязвам спад в динамиката на автомобила при натискане на газта?Благодаря предварително на всички , които могат да ми помогнат.Поздрави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта