на връщане към софия, на мои близки една ладичка на завой къса доколкото го познах задна стабилизираща шанга, в резултат на което, занася задницата и колата тръгва със задницата напред да се носи, Това е по участъка след копривщица, и там коли летят с 100-120 поне. Ладата излиза от пътя в острещната лента и спира на 2 метра от дерето. Гледахме после, тая щанга е била изгнила напукана, личи си къде са били последните здрави участъци. Ако си беше минала на преглед нормално това би трябвало да се види .
Нямам снимки, но и на колата и няма нищо, само дето пируети малко е правила. Пак късмет, че е било с малка скорост към 60 км/ч
какво става, когато си плащаш прегледа
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
При сегашното положение - нормално. Представяте ли си какно ще стане, ако започнат стриктно да държат на точките в онзи ферман? Не можем мина. Пък и подобни вътрешни дефекти са трудно уловими. В детството ми на ж.п. гарите минаваха железничари и по всяко време почукваха с чукче по колелата. Търсеха симптоми на умора на материала.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Те и сега си чукат!Не си ли гледаш ти колата да са и в ред най важните неща- а да се търси причина в ГТП-ПРОСТО НЕ ГО ПРИЕМАМ!levonik написа:При сегашното положение - нормално. Представяте ли си какно ще стане, ако започнат стриктно да държат на точките в онзи ферман? Не можем мина. Пък и подобни вътрешни дефекти са трудно уловими. В детството ми на ж.п. гарите минаваха железничари и по всяко време почукваха с чукче по колелата. Търсеха симптоми на умора на материала.
- levonik
- Мнения: 697
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
100% прав. То си е задължително. ГТП е просто формалност, държавата да си вземе своето. Лично аз се усещам, че се доверявам, дори предоверявам на кефа да карам немска кола. По рано всяка седмица се залягаше под ЗАЗ-а или Москвича и се пипаше, чукаше. А сега - измамно и доста рисковано спокойствие.Вземам си поука.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Те совалки за милиарди долари аварират -ти за една кола си създаваш илюзии,че си сигурен!При разумна скорост няма фатални аварии според мен!levonik написа:100% прав. То си е задължително. ГТП е просто формалност, държавата да си вземе своето. Лично аз се усещам, че се доверявам, дори предоверявам на кефа да карам немска кола. По рано всяка седмица се залягаше под ЗАЗ-а или Москвича и се пипаше, чукаше. А сега - измамно и доста рисковано спокойствие.Вземам си поука.
Че на моята пича се пъхна отдоле и гледа - предница за ремонт, не е належаш, ма си трябва, задница - ОК, спрачки ОК, светлини - ОК, газове - нъц! Външен вид
Та колата си я прегледаха как си трябва, само платих за газовете! Ма днес ходин на газ-анализ и вече поне на газ е в нормите, на бензин - кой го боли - аз само паля! 


- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз да кажа ...
Прегледа не те спасява. В България всичко е менте. Ако сам нямаш съзнанието да си поддържаш автомобила в изправност и господ няма да ти помогне!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: И аз да кажа ...
Mega написа:Прегледа не те спасява. В България всичко е менте. Ако сам нямаш съзнанието да си поддържаш автомобила в изправност и господ няма да ти помогне!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта