здравейте колеги!
а карам пасат б5 с въпросния мотор 115 коня. с чип от един виден колега е автомобила. имам пикове на турбината от 2200 до към 2600 оборота , пренадува с около 0.25 бара . през останалия диапазон на оборотите исканото и реалното налягане са почти перфектни и всичко е нормално.
лога го правих на 4-та (от общо 6) предавка от 1500 до 4000 оборота с оригиналния н75 , после размених н75 клапана с клапана за управление на егр-а(защото по принцип имах съмнения че н75 ми е сдал багажа и затова са пиковете).
разликата в номерата на 2-та клапана е само една буква А накрая . графиките с 2-та клапана изглеждат абсолютно еднакво, от което си мисля че си работят нормално.колата никога не ми е забивала и не ми е влизала в авариен режим, върви си и си дърпа нормално .
почистени са търбопътищата, кулера,егр-а (който доколкото знам е изолиран софтуерно с чип-а),колекторите.сменени са и всички вакумни тръбички(просто така за всеки случай).
ето и логовете за всеки случай.
http://dox.bg/files/dw?a=7d3a676981
http://dox.bg/files/dw?a=717dace135
от какво може да е този пик ? дайте идеи или съвети
благодаря



пасат б5 1.9 тди пд въпрос за пикове
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
Доколкото се ориентирам пиковете са малки.Може да е от леко натегнат актуатор или леко задържаща геометрия ако не си я чистил.От въздушният филтър към Н75 смени ли маркучето!?
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
геометрията не съм я чистил ,акутатора не е пипан,турбото не е сваляно никога доколкото знам. може да е леко зацапана въпреки че скоро я ръчках 40 минути по магистрала за да се раздуха.от въздушния филтър маркучето съм го сменил и него.общо взето съм сменил 95 % от мъркучите . даже преместих въпросните клапани на други места за да ми са на по удобно място за въпросната размяна която правих днес, защото особенно н75 е забутан на баба си и каквито и да е манипулации по него са супер трудни.
незнам дали си набивам филм но с клапана дето управлява егр-а ми се струва по зле вървенето на колата.разбрах че двата клапана били еднакви но дебита им бил различен.а сега като гледам графиките са еднакви и разкика във вървежа не би трябвало да има.
между другото хода ми на лостчето на акутатора е около 6-7 мм макс, а съм чел че трябва да е около 12мм.
други идеи ?
пс:и пак между другото точно това маркуче от филтъра към клапана е със снадка и минава от малкия на големия размер ( 3 на 5 или 5 на 7 мм бяха - изключих) с някакво преходниче . та забелязах че по дебелото маркуче влиза доста лесно в това преходниче и се чудя аджеба дали не засмуква от там по малко въздух и ако засмуква евентуално може ли да се появи точно такъв пик като при мен ?
незнам дали си набивам филм но с клапана дето управлява егр-а ми се струва по зле вървенето на колата.разбрах че двата клапана били еднакви но дебита им бил различен.а сега като гледам графиките са еднакви и разкика във вървежа не би трябвало да има.
между другото хода ми на лостчето на акутатора е около 6-7 мм макс, а съм чел че трябва да е около 12мм.
други идеи ?
пс:и пак между другото точно това маркуче от филтъра към клапана е със снадка и минава от малкия на големия размер ( 3 на 5 или 5 на 7 мм бяха - изключих) с някакво преходниче . та забелязах че по дебелото маркуче влиза доста лесно в това преходниче и се чудя аджеба дали не засмуква от там по малко въздух и ако засмуква евентуално може ли да се появи точно такъв пик като при мен ?
Последна промяна от Peteff на Сря 12 май 2010 16:48, променено общо 1 път.
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
най-вероятно от н75 се получават тези пикове,но иначе ми се струва,че няма проблем не са много големи пикове и продължителни
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
колега сага като прочетох,че си преместил клапаните с колко си удължил маркучите да не са много дълги и за това да е по лош контрола на вакума и от там да идват тези пикове
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
и преди да преместя клапаните и да сменя маркучетата имаше пикове
ето логовете от тогава - и двата са с н75 но на различни канали
http://dox.bg/files/dw?a=eeda3fcc7b
http://dox.bg/files/dw?a=91edf23752
ето къде съм ги преместил клапанчетата
ето логовете от тогава - и двата са с н75 но на различни канали
http://dox.bg/files/dw?a=eeda3fcc7b
http://dox.bg/files/dw?a=91edf23752
ето къде съм ги преместил клапанчетата
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
Колега аз не мисля 4е има място за притеснение вав твоя слу4аи.на моя голф турбото бе6е надуто до 1,25 и при каране и рязко подаване на гаста винаги праве6е пик до към 1,50 карах я така кам 70000км и така си я продадох и не е имала проблеми.6том не ти влиза вав сервизен режим нама ядове все пак екуто е не6тото което ако има голям и проблемен пик ввкарва колата вав сервизен режим.успех 

- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
окей благодаря колеги , и аз реших че е нормално такъв лек пик да има . изка си разтриване на педала от време на време няма начин.
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
morfei1 написа:Карай си, и аз съм така. Като започне да забива тогава го мисли.
абсолутно запо4не ли да забива тогава има проблем ина4е си на 6.успех и безавариини

-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
Малко стара тема, но проблема ми е сходен. Значи вчера карах голфа при един майстор и ми каза че пиковете са ми много големи.
Колата е Голф 4 АРЛ, при сгазване на газта на 5-та или 6-та турбото пиква до 2.2 и веднага връща и си държи налягането колко трябва да е при пълна газ до 4000 оборота, не пренадува и не влиза в аварийни режими, но пиковете ми се струват големи и не знам до колко са нормални...?
Колата е Голф 4 АРЛ, при сгазване на газта на 5-та или 6-та турбото пиква до 2.2 и веднага връща и си държи налягането колко трябва да е при пълна газ до 4000 оборота, не пренадува и не влиза в аварийни режими, но пиковете ми се струват големи и не знам до колко са нормални...?
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
Малко са ти височки пиковете.Опитай да удължиж лостчето на актутора,съвсем малко.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: въпрос за пикове на 1.9 тди пд
Аз лесно ще го одължа ама това няма да реши проблема с пиковете, просто ще почне да недонадува, а при мен държи точно колкото е зададено в софтуера. Проблема или е в зацапана геометрия или актуатора е клеясъл и движи лениво лопатките или Н75. Ще го сваля почивните дни ако е хубаво времето и не вали и ще видим как се движи и кое задържа и ще пиша в темата. Хубаво е да има някой АРЛ наблизо да им разменим Н75 само за проба....
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: пасат б5 1.9 тди пд въпрос за пикове
Н75 и актуаторите стават и от други 1.9мотори!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта