


Скъса ми се жилото на километража и взех ново и то от три вида най-скъпото. Сложих го и след около 1000 км започна да мирише в колата на масло, започна да ми хвърля масло от скоростите в купето, по жилото та в купето и познайте какво стана вътре в купето МАЗАЛОООО. Всичко което се намира над краката на шофьорското място е прогизнало в масло, стелки, мокета, бушоните, релета, кабели всичкооо!!! Направо незнам какво да правя сега, а беше като от завода - толкова чисто и запазено вътре Голфчето. вчера отидох до АвтоПлюс и си купих ново жило и уш немско. Сравних ги двета и на фалшивото намотката на бронята е по посока на въртене на жилото а на оригиналното и новота са обратно на въртенето на жилото и другото което забелязах е че бронята е доста по тънка и си личи че е правена по "трудово" в някой гараж!!!

На фалшивото жило пишеше, че вноситела е "Евро07" и знайте че не съм само аз с проблем в йилото, има и едно приятелче с йило само че на съединитела който като го сложи колата му стана полуавтоматик - слагаш на скорост и пускаш педала и броиш до 10 и тогава почва да зацепва съединитела!!! Пак от същия вносител е жилото. Купи и той като мен от АвтоПлюс най-скупото след това и колата си заспа!!!
та проблема ми е сега:




КАК ДА СИ ИЗчИСТЯ КОЛАТА?
КАК ДА МАХНА МАСЛОТО ОТ БУШОНИЕРАТА и кабелите БЕЗ ДА ДАДЕ НА КЪСО НЯКАДЕ?