
Passat G60-Turbo conversion
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Разбирай го както искаш
Проблемите по колата може да са хиляди.. аз повече няма да се меся

Re: Passat G60-Turbo conversion
M така,колата я оправихме,проблема да кажем така,беше от това,че напълно изключих да изолирам на дюзите буксите самите кабели са стари и изолацията им бе отишла,но съвсем изключих в деня когато я сглобявахме да ги изолирам,и днес като на църна изкра през смукателя се досетихме,давали са на късо и от там е ставало каша,това го оправихме,но стана друг проблем от един проблем на друг ,тея дни трябва пак да махам смукателя,че духна гарнитурата от към изпускателния колектор и адски мно пърди,даже се запали изолацията за момент от пробванки понеже и пипаха настройките,като боост направи 1 бар,но сигурно като оправя гарнитурата ще трябва да върна контролера!Ами това е цялата работа излезе пак моя грешка!!




- bbboiko2004
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Passat G60-Turbo conversion
Нали знаеш от грешките се учим най-добре 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Не се ядосвай за това. За гарнитура ти предлагам да направиш следното.. вземи си една метална на elring и си изравни колектора да не е шавнал и за това да е заминала гарнитурата
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Passat G60-Turbo conversion
колега не се ядосваи,без каръщита неможе
.И на мен от неколко дена само невървеж по модела,нали се оставям всичко за последния момент и баш сега кога напнах да мога да зглоба мотора и колата за Калояново и всичко тръгна назад
.Таман опраих дросели колектори генерации,ТПС-и и днес седам и вурта да паля...пляк пляк пляк и контра,върта втори път викам кво стаа тука...пак контра.Слизам гледам под колата тече бензин от изпускателния колектор...викам си честито.Една дюза запече на отворено положение и налива бензин постоянно...направо ме върна у 1-ви клас.Разкачане на ново реики колектори маркучи реголатори,отворих отстраних я моментално дюзата слагам др,сабирам викам аиде след малко палим...прассс,при сабирането на реиката съм изпорезал О-пръстенчетата на 2 дюзи,реиката протече като леика
.Аиде разфасофки пак,тичане да търса 0-пръстени едвам намерих,обратно в бокса да сабирам и така до преди 1 час,викам нема да пробвам при тоя неварвеж днес оставам го за утре
.
... така че да не ти пука от такива ситуаций,важното е да не се отказваме и краиния резултат разбирасе
,стисакм ти палци дано всичко по колата стане както трябва и успех.
Поздрави




... така че да не ти пука от такива ситуаций,важното е да не се отказваме и краиния резултат разбирасе

Поздрави

Re: Passat G60-Turbo conversion
Мда Успокояващо ми подейства този пост, месеца нещо не върви не от друго
!
Оправихме единия проблем,колата тръгна много!НОоо на пребиране духнах, вече асъл гарнитурата на Турбото,аз ползвам такива медни вътре със като клингирит,и просто много се раздпада и от там цялата!Тука в Бургас има няколко фирми за Гарнитури ,всякакви включително и за ТУрбо,утре брата ще иде до една Фирма да разгледа на снимките видях,че имат за т25 фланец! Фирмата е ЕТ „Арко-39”....


Оправихме единия проблем,колата тръгна много!НОоо на пребиране духнах, вече асъл гарнитурата на Турбото,аз ползвам такива медни вътре със като клингирит,и просто много се раздпада и от там цялата!Тука в Бургас има няколко фирми за Гарнитури ,всякакви включително и за ТУрбо,утре брата ще иде до една Фирма да разгледа на снимките видях,че имат за т25 фланец! Фирмата е ЕТ „Арко-39”....
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Аз си ги резнах от тънка ламарина.. много добре станаха.. даже от колектора до турбото изобщо нямам гарнитура
и не духа грам

Re: Passat G60-Turbo conversion
Колеги какво масло да взема сега карам със Castrol 10w40,ама за турбото искам по-добро!
чудя се между:
MOTUL 15W-50 300V Competition
Опаковка: 2 литра Цена: 52 лева
Двойно-естерно биосинтетично състезателно моторно масло. Разработено за високонатоварени бензинови двигатели, както и за турбо и модифицирани такива, работещи в изключително тежки условия. Осигурява оптимална защита при всякакви обороти и температурни натоварвания. Подходящо за професионална употреба, както и за 12 или 24-часови състезания и ралита, включително и пустинни. Устойчивост при много високи температури и запазване на вискозитета, независимо от условията на приложение. Устойчиво при проникване на гориво в маслената система.
MOTUL 20W-60 300V Le Mans
Опаковка: 2 литра Цена: 52 лева
100% двойно-естерно биосинтетично състезателно моторно масло. Разработено за високонатоварени бензинови двигатели, както и за турбо и модифицирани такива, работещи в изключително тежки условия. Осигурява оптимална защита при всякакви обороти и температурни натоварвания. Подходящо за професионална употреба, както и за 12 или 24-часови състезания и ралита, включително и пустинни. Устойчивост при много високи температури и запазване на вискозитета, независимо от условията на приложение. Устойчиво при проникване на гориво и охладителна течност в маслената система.
И Castrol Castrol EDGE Formula 10W-60
Опаковка: 5 литра Цена: 110 лева
Опаковка: 1 литър Цена: 25 лева
От състезателните писти до вашия автомобил. Напълно синтетично масло, тествано в много състезания при екстремни условия и високи температури. Изключителна защита и при най-натоварените двигатели. Особенно подходящ за рали автомобили и тунинговани автомобили.
Спецификации ACEA A3/B3/B4 API SL/CF
чудя се между:
MOTUL 15W-50 300V Competition
Опаковка: 2 литра Цена: 52 лева
Двойно-естерно биосинтетично състезателно моторно масло. Разработено за високонатоварени бензинови двигатели, както и за турбо и модифицирани такива, работещи в изключително тежки условия. Осигурява оптимална защита при всякакви обороти и температурни натоварвания. Подходящо за професионална употреба, както и за 12 или 24-часови състезания и ралита, включително и пустинни. Устойчивост при много високи температури и запазване на вискозитета, независимо от условията на приложение. Устойчиво при проникване на гориво в маслената система.
MOTUL 20W-60 300V Le Mans
Опаковка: 2 литра Цена: 52 лева
100% двойно-естерно биосинтетично състезателно моторно масло. Разработено за високонатоварени бензинови двигатели, както и за турбо и модифицирани такива, работещи в изключително тежки условия. Осигурява оптимална защита при всякакви обороти и температурни натоварвания. Подходящо за професионална употреба, както и за 12 или 24-часови състезания и ралита, включително и пустинни. Устойчивост при много високи температури и запазване на вискозитета, независимо от условията на приложение. Устойчиво при проникване на гориво и охладителна течност в маслената система.
И Castrol Castrol EDGE Formula 10W-60
Опаковка: 5 литра Цена: 110 лева
Опаковка: 1 литър Цена: 25 лева
От състезателните писти до вашия автомобил. Напълно синтетично масло, тествано в много състезания при екстремни условия и високи температури. Изключителна защита и при най-натоварените двигатели. Особенно подходящ за рали автомобили и тунинговани автомобили.
Спецификации ACEA A3/B3/B4 API SL/CF
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Сложи си 10в40 пълна синтетика на някоя читава фирма..
- brutalisimo
- Мнения: 68
- Регистриран на: Нед 06 дек 2009 22:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Passat G60-Turbo conversion
не искам да цапам с този пост просто обарни внимание на индексите на тези масла при какви температури работят оптимално и сам сигурен че ще успееш да си подбереш масло подходящо за твоите нужди поздрави 

- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Vizor написа:Сложи си 10в40 пълна синтетика на някоя читава фирма..

- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Знаеш ли до каква степен ти е износен мотора,че да му слагаш такова масло ...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat G60-Turbo conversion
Нещо много го награбихте колегата за маслото... какво му е на маслото?! студен индекс 10, напълно нормално(да не говорим че сега лятото може и с 20) и топъл 60, което означава че маслото ще е с по-голяма гъстота отколкото 40 при една и съща висока температура, по-добро смазване и т.н. При ръчкане това масло би трябвало да го гори по-малко. Нищо лошо не виждам в това да се презапаси откъм качество на маслото 

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Passat G60-Turbo conversion
Аз карам с 10-60, (в моята тема го има модела, че не го помня) и не ми гори грам (да чукна на дърво) пък съм с турбина, така че . . .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта