липса на дълги светлини-счупено лостче

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

липса на дълги светлини-счупено лостче

Мнениеот rumburak » Пон 22 май 2006 15:53


Имам VW Поло 1991г. 1.3 пълна инжекция и не му работят дългите светлини, а пък късите работят.Доколкото знам(благодарение на N0rdisk :applause: ) включването на дългите става при пуснати къси и ръчката се натиска към таблото за постоянно работещи дълги и се дърпа за присветване.Съмнява ме, че съм я счупил или просто не работи механизма й :arrow: http://www.free.bol.bg/rumburak/temp/P1010120.JPG или пък не я включвам правилно.
Моля помагайте.
Благодаря! :!: :!: :!:
:oops: :roll:
mod edit: wili98

Последна промяна от rumburak на Нед 28 май 2006 11:35, променено общо 1 път.




Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Вто 23 май 2006 13:37


На всички VW-та дето съм карал превключването на дълги става като дръпнеш към себе си, все едно ще присветкваш и се чува щракване, и минава на дълги :D Очевидно твойто е по друг начин и затова се учудих толкова. Трябва да разглобиш ръчката и да се види най-добре. Аз навремето на първата ми колица (Голф 2 '83) от много употреба се беше отчупила цялата дръжка, и си давах мигачи с парченцето останало :twisted:


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:\

Мнениеот rumburak » Чет 25 май 2006 18:02


Благодаря ти за съвета(то аз така или иначе щях да стигна до разглабяне,ама нямах кураж..)...та раглобих идиотщината и се оказа, че самите дълги си бачкат,ама на машинката й липсва един щифт, който свързва машинката и ръчката за мигачите и чрез този щифт като се натисне ръчката се превключва на дълги, а като се дръпне се присветва.
Много моля ако някой може да ми помогне да си намеря от някъде такъв щифт - HEEELP!!! :cry: :help:
Благодаря Ви предварително!!! :oops: :lol:


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

карък...

Мнениеот rumburak » Съб 27 май 2006 21:03


Оказва се,че ми трябва поне снимка,описание или нещо от сорта на така нареченият "steering wheel switch" лявата ръчка на който най-вероятно е свързана по някакъв начин с машинката за включването на дългите светлини.Тъпото е, че самата машинка ми работи,но ръчката за мигачите дето трябва да я управлява не е свързана с нищо за въпросната машинка.Търсих в google като лудите...ни нищо не намерих.
Единственото близко нещо до това,което търся беше ето това - http://volkswagen.msk.ru/vw_doc2/polo_book_1990-94.rar , което е много яко щото това си е бая голямо описание на поло-то как да си го разглабя и оправя човек....и в него единствено на глава(chapter) 12.3 , снимка 4.4b е показан въпросният "steering wheel switch" , но на снимката не се вижда как е закачена за машинката за дългите ръчката дето ги включва.
Колеги, много моля помагайте! :oops: :cry: :cry: :cry:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Нед 28 май 2006 10:21


Разглоби го и го виж..
Така и на цветна телевизия.. не мога да ти го обясня..

Има едно палче, което бута една пластмаса, и тя застава ту в едната ту в другата позиция..

Малко е капризно за сглабяне после.. но ако ръцете не са ти в .... ще се справиш..

Я пробвай да дръпнеш лоста към теб и да видиш дали няма да имаш дълги, или дълги + къси при дръпнат и задържан лост.....
ако е така, ще се окаже, че просто тази пластмаска не застава в подходящата позиция...


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

:(

Мнениеот rumburak » Нед 28 май 2006 11:26


Пробвах вече......ама ръчно - в смисъл : при мен ръчката дето се дърпа въобще няма с какво да захване машинката, за да я превключи - въпросното палче е счупена ли в този случай, или?Иначе самите дълги си бачкат,механизма също, но явно палчето, което свързва ръчката и машинката липсва(или е счупено) при мен. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :roll: :oops: :cry: :cry: :cry: :( :?:
можеш ли поне да ми покажеш близка снимка на работеща ръчка и механизъм на дълги?


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Нед 28 май 2006 20:36


пич досега да беше отишъл 19 пъти до най-близката морга и да си беше вземал за 20-тина лева цялото лостче за мигачите и превключването на къси/дълги... то не беха разсъждения то не беха подозрения то не беха предположения..... :shock
Аналогично е с лостчето на Голф 2

смъкваш твойто и с него в ръка отиваш, щото имат значение изводите за буксата

П.С. На абсолютно всички коли с изключение на москвич 8-мак и първите 12-наистаци с купе от 8-мак (на които къси/дълги се превключваха с крак) къси/дълги се превключват с дръпване до прищракване на лоста за мигачите към теб
така наречената светкавица е всъщност даване на контакт на дългите, но преди да е прищракал механизма и да останат включени те....


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 28 май 2006 20:57


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=20723

Виж дали това няма да ти свърши работа ?


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Нед 28 май 2006 21:51


OFF
minimiro написа:...На абсолютно всички коли с изключение на москвич 8-мак и първите 12-наистаци с купе от 8-мак (на които къси/дълги се превключваха с крак) къси/дълги се превключват с дръпване до прищракване на лоста за мигачите към теб...
Аре да не е така, не ми се дават примери от други марки.

@rumburak - ако не успееш да го оправиш сам, звънни да ти кажа къде ще ти го оправят.


Потребителски аватар
rumburak
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rumburak » Вто 30 май 2006 12:56


minimiro написа:пич досега да беше отишъл 19 пъти до най-близката морга и да си беше вземал за 20-тина лева цялото лостче за мигачите и превключването на къси/дълги... то не беха разсъждения то не беха подозрения то не беха предположения..... :shock
Аналогично е с лостчето на Голф 2

смъкваш твойто и с него в ръка отиваш, щото имат значение изводите за буксата

П.С. На абсолютно всички коли с изключение на москвич 8-мак и първите 12-наистаци с купе от 8-мак (на които къси/дълги се превключваха с крак) къси/дълги се превключват с дръпване до прищракване на лоста за мигачите към теб
така наречената светкавица е всъщност даване на контакт на дългите, но преди да е прищракал механизма и да останат включени те....


тц,тц.... minimiro ,какво да ти кажа....разни хора, разни идеали......може пък да искам не разглабям и да не обикалям по моргите...може пък и да нямам да речем паричната възможност или пък да нямам време да обикалям и т.н.Да, иначе досега сигурно да бях намерил от някоя автоморга за това си прав принципно.Аз ако съм се решил да пиша тук значи има защо,а пък съм толкова подробен защото проблема е с деликатна част и иначе все ще се намери някой да ме опсува,че искам помощ пък не описвам точно как стоят нещата.
И да! HF е прав
HF написа: OFF Аре да не е така, не ми се дават примери от други марки.

HF оказва се,че търся ръчка за мигачи/дълги за Поло 91'(тя се оказа счупена)
Благодаря на всички за помощта Ви!
:wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта