Колеги,
климатроника на "новия" ми passat не работи.
При авто-диагностиката показва следните грешки:
313 - Temperature Sensor – Fresh Air Inlet
256 - ??
4F8 - 04F8 Central Flap Servo Motor
318 - 0318 Air Conditioner Pressure Switch
Според вас този климатроник ще проработи ли отново някога?
Все още не съм ходил до авто-клима сервиз (колата я взех пред 2 дни).
Някой ще ми препоръча ли сервиз?
климатроник пасат 5.5 тди
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: климатроник пасат 5.5 тди
+1 за Стефчо
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник пасат 5.5 тди
Ще присъстваш на финансовото си убииство
Първата ти работа е да затриеш старите грешки и да го оставиш да поработи,за да видиш кои грешки ще набие пак т.е. са проблем и в момента.Често разни хора,откачат някои датчици на климатроника,докато си чоплят нещо по колата и после не си изтриват грешките,ако я дават на контакт,без да са си закачили всичко.
Проблема за датчика за налягането на фреона - в най-добрия за теб случай колата просто няма фреон,понеже е източен или изтича много много бавно.Това няма да е скъпо.Ако има течове - зависи откъде и какво има да се прави,цената може да набъбне ужасно много.Обикновенно подобни системи или просто са празни или имат поне 2-3 теча от гадни и съответно скъпи за ремонт места и затова никой не ги е пълнил преди теб. Това може да се провери без да се пълни с фреон и да се ремонтира.
Проблема с моторчето за централната клапа,ще ти струва едни 100-тина лв за демонтаж и монтаж на таблото,понеже иначе няма достъп до него и вече ако се окаже самото моторче - за колкото си го спазариш.Ново е 300+ лв (2-3 типа са и се вади точно по номера от старото,няма проблем да го поръчам по принцип),втора ръка са към 50-100лв (зависи откъде го вземеш).Без него климатроника няма да работи изобщо функционално дори като прост вентилатор.
По повод датчика за температурата - не е толкова фатален засега,но като се сваля таблото,може да се види какво се случва с него.
25B (не е 6 а малко B )- моторче на клапата за определяне въздушния поток на краката или стъклото - то е със същия статут като другото за централната клапа..трябва да се свали таблото и да се види какво се случва.Т.е. се сваля таблото и се преглеждат и двете и при нужда,се сменят и двете и каквото още има да се прави.
Все пак преди да ти кажа какво се случва,трябва да видя колата,понеже ми се е случвало проблема с моторчетата,да е от откачени куплунзи,от хората,които слагали радиото на колата в автокъщата,преди да я купи собственика и
Грубо,можеш да си приготвиш към 200-250лв,за да стигнеш до положение,да работи поне като вентилатор нормално (като цъкаш посоките на въздушния поток,да си променя и поскоата на въздушния поток,което не би трябвало да прави в момента,според грешките).Оттам нататък зависи какви драми има по фреоновата част и защо е празна - може да е с потроешн компресор,може да липсват части от системата,може да има пробиви по радиаторите и т.н.Там вече цените са силно зависими от точния проблем и мога да ти кажа,само след като огледам проблемите по системата.
Звънни и ще се разберем нещо,да я погледна.

Първата ти работа е да затриеш старите грешки и да го оставиш да поработи,за да видиш кои грешки ще набие пак т.е. са проблем и в момента.Често разни хора,откачат някои датчици на климатроника,докато си чоплят нещо по колата и после не си изтриват грешките,ако я дават на контакт,без да са си закачили всичко.
Проблема за датчика за налягането на фреона - в най-добрия за теб случай колата просто няма фреон,понеже е източен или изтича много много бавно.Това няма да е скъпо.Ако има течове - зависи откъде и какво има да се прави,цената може да набъбне ужасно много.Обикновенно подобни системи или просто са празни или имат поне 2-3 теча от гадни и съответно скъпи за ремонт места и затова никой не ги е пълнил преди теб. Това може да се провери без да се пълни с фреон и да се ремонтира.
Проблема с моторчето за централната клапа,ще ти струва едни 100-тина лв за демонтаж и монтаж на таблото,понеже иначе няма достъп до него и вече ако се окаже самото моторче - за колкото си го спазариш.Ново е 300+ лв (2-3 типа са и се вади точно по номера от старото,няма проблем да го поръчам по принцип),втора ръка са към 50-100лв (зависи откъде го вземеш).Без него климатроника няма да работи изобщо функционално дори като прост вентилатор.
По повод датчика за температурата - не е толкова фатален засега,но като се сваля таблото,може да се види какво се случва с него.
25B (не е 6 а малко B )- моторче на клапата за определяне въздушния поток на краката или стъклото - то е със същия статут като другото за централната клапа..трябва да се свали таблото и да се види какво се случва.Т.е. се сваля таблото и се преглеждат и двете и при нужда,се сменят и двете и каквото още има да се прави.
Все пак преди да ти кажа какво се случва,трябва да видя колата,понеже ми се е случвало проблема с моторчетата,да е от откачени куплунзи,от хората,които слагали радиото на колата в автокъщата,преди да я купи собственика и

Грубо,можеш да си приготвиш към 200-250лв,за да стигнеш до положение,да работи поне като вентилатор нормално (като цъкаш посоките на въздушния поток,да си променя и поскоата на въздушния поток,което не би трябвало да прави в момента,според грешките).Оттам нататък зависи какви драми има по фреоновата част и защо е празна - може да е с потроешн компресор,може да липсват части от системата,може да има пробиви по радиаторите и т.н.Там вече цените са силно зависими от точния проблем и мога да ти кажа,само след като огледам проблемите по системата.
Звънни и ще се разберем нещо,да я погледна.
- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
Re: климатроник пасат 5.5 тди
смени колата.... 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник пасат 5.5 тди
MAKAROW написа:смени колата....
Еее,май не е толкова зле,че чак да я сменя

Чух се с момчето по телефона и от това,което каза,може и да живее

Принципно аз много пъти съм го казвал и пак ще го кажа -> Кола с неработещ климатик,не се купува или ако ще се купува,с 1000лв по-ниска цена от продажната!

Като са толкова отворени,нека я закарат да я напълнят,да ви я докарат с работещ климатик и тогава да си им платите,колкото искат за колата


Онзи ден ми докараха една Хонда,уж трябвало само да се напълни климатика (те всички не работят,понеже само трябва да се напълнят,ако питате продавача

-изгнита тръба за високо налягане
-изгнила тръба за ниско налягане (на 2 места)
-изгнил радиатор отпред - на 6-тата дупка,се отказах да ги броя колко са

-изгнил дехидратор (метален корпус и където са фланците за тръбите,беше корозирал)
Дотук около 500-600лв за дехидратор,радиатор,заварки и т.н. само за да се напълни системата,после 100% ще измяу-ка компресора и ще трябва и той да се ремонтира,или пък ще протече от гарнитурите.... златна Хонда

Друг пример с друг колега точно с Пасат В5 - климатика ми трябвало "само да се допълни"....липсваше му компресора (в багажника намерихме някакъв друг,завещан от 'талянците който не стана съвсем точно....

Та...така с климатиците

- MAKAROW
- Мнения: 247
- Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Пловдив,В.Търново
Re: климатроник пасат 5.5 тди
е тва имах предвид-доста е проблемен този агрегат
Re: климатроник пасат 5.5 тди
Баси Хора, недейте така .. наистина го чувствам като финансово самоубийство от глупост.
поне като вентилатор ще го ползвам, а и топлото рабти
поне като вентилатор ще го ползвам, а и топлото рабти

Re: климатроник пасат 5.5 тди
Колеги,
трябва просто да се похваля че след посещението ми при Стефчо "печката" стана "хладилник"!
Наложи се единствено пълнене - останалото си работеше.
За мен лично си остава загадка защо аджеба компютъра ми изписваше гореописаните грешки, но важното е, че сега не се бърка а си вее хлад.
Пу-Пу
Успех на всички и благодаря за мненията!
трябва просто да се похваля че след посещението ми при Стефчо "печката" стана "хладилник"!
Наложи се единствено пълнене - останалото си работеше.
За мен лично си остава загадка защо аджеба компютъра ми изписваше гореописаните грешки, но важното е, че сега не се бърка а си вее хлад.
Пу-Пу
Успех на всички и благодаря за мненията!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: климатроник пасат 5.5 тди
Да се включа и аз 
Нямаше изгледи колата да има сериопзен теч на фреон и вече си има работещ климатик.Системата и беше изцяло празна,което може да е заради по-дребен теч,може да е и нарочно поради някаква причина.Това ще стане ясно в бъдеще
По повод грешките - след като изчистих тези,към момента,остана само датчика за температурата,който не е фатален и не пречи особено много на работата на климатроника
И...това е

Нямаше изгледи колата да има сериопзен теч на фреон и вече си има работещ климатик.Системата и беше изцяло празна,което може да е заради по-дребен теч,може да е и нарочно поради някаква причина.Това ще стане ясно в бъдеще

По повод грешките - след като изчистих тези,към момента,остана само датчика за температурата,който не е фатален и не пречи особено много на работата на климатроника

И...това е

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 90 госта