нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Техническа и сервизна информация за Passat
ImpressMe
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 01 авг 2008 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Мнениеот ImpressMe » Съб 24 яну 2009 11:41


Знам..всичко е направено супер гадно там, няма никакво място, аз като сменях щангата беше същата работа- 2-3см място за ход на ключа и наблъскано всичко...
Еми аз засега имам още 25-30 литра отработено масълце, като съм сменял от мотора съм го събирал, доливам и това е, няма грешка засега ще видим като свърши какво ще правя :)




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Мнениеот moimoimoi » Съб 24 яну 2009 12:00


пич :screwy mhihi ти с масло от двигателя ли доливаш на хидравликата е?
то за това скоро време хирдавликата ти ще я вземе death


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Мнениеот zfa159 » Съб 24 яну 2009 12:07


ImpressMe написа:Знам..всичко е направено супер гадно там, няма никакво място, аз като сменях щангата беше същата работа- 2-3см място за ход на ключа и наблъскано всичко...
Еми аз засега имам още 25-30 литра отработено масълце, като съм сменял от мотора съм го събирал, доливам и това е, няма грешка засега ще видим като свърши какво ще правя :)

И то с отработено...не просто за двигател :screwy
Има си специално масло за рейката и то трябва да е не просто някакво подобно ами точно такова...разбирам,че не е от наи-евтините и при този разход трябва бая да се оръсваш за да караш колата ама иначе ще трябва да си купуваш и нова помпа...а за каква пеомивка на системата иде реч.....не е истина просто ;)
Чисто нова хидравлична помпа струва 300-350лв (били два модела) за В3 и предполагам В4.
Рециклирането на рейиката - някой беше пуснал бая колтурна тема какво има вътре и как се прави....същото го има и за помпата...тя 100% вече е за ремонт след това двигателно масло ;)


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 24 яну 2009 12:38


Да не споменавам напразно името господне, ама аз мислех че правя грешка като доливам някакво наливно хидравлично масло от 2 лева за кило, ама ти с това отработено двигателно ми взе акъла. То вярно че хич не е рентабилно да наливаш от оригиналното масло дето е 17 кинта един литър, но :shock :bowdown :screwy

Последна промяна от К.Одаджийски на Сря 26 май 2010 8:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
suba
Мнения: 522
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
Автомобил: AUDI А6
Двигател: APS
Местоположение: София

Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Мнениеот suba » Съб 24 яну 2009 15:46


Абе тия наще коли са мно го здрави бе!Ако сипеш двигателно масло на някоч френска Ч... ще прyснеш сигурно помпата.Ама PASSAT-а е кола.В техническите литератури пише,че маслото трябва да е ATF и аз карам с такова на OMV.Предполагам,че и оригиналното е ATF


ImpressMe
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 01 авг 2008 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Мнениеот ImpressMe » Съб 24 яну 2009 16:14


Напразно се филмирате...
Аз за двигателя си купувам наливно масло (5лв/литър), което въобще не е по спецификации, просто се предполага, че губи по-бързо качествата си и затова го сменям на 5к км.Също така карам без горивен филтър от мнооооого време, защото ми омръзна да се задръства и да давам по 20 лв за нов, карам си с такива малки филтърчета от 1 левче, никакви проблеми толкова време вече.Отделно няма да казвам колко побългарявания и пинизи има още по колата....Няма да споменавам и че като се качи температурата малко над 5-10 градуса(след март април...) колата цяло лято се кара на използвано олио(прецедено, разбира се)...Та в крайна сметка не виждам какво може да и стане на помпата, след като съм го прецедил през 5-10 микрона филтър това масло и ми се вижда достатъчно рядко. ;)
По здрави са тея фолксвагени, отколкото си мислите, стига сте ги пазили и сте им сваляли звезди ... ;)
П.П.
Дайде линк с тази тема за рейките да видя за какво става въпрос, защото търсачката нищо не ми намира. ; (


vvk79
Мнения: 123
Регистриран на: Нед 11 май 2008 18:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив BKP 2.0TDi 140HP
Контакти:

Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Мнениеот vvk79 » Сря 26 май 2010 8:18


Здравейте, аз имам теч от лявата страна но при пълно завъртане наляво. Някой може ли да ми каже какво и къде да взема в Пловдив и да си я отремонтирам сам или да ходя на майстор.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12135
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 26 май 2010 8:45


За мен ето това е темата за тия дърти рейки
http://www.volkswagen.msk.ru/forum/inde ... pic=106514


Потребителски аватар
george12
Мнения: 81
Регистриран на: Нед 21 дек 2008 19:11
Автомобил: Passat b5 1.8T
Двигател: AEB 98
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: нещо става с хидравликата на Б3-ка !

Мнениеот george12 » Сря 26 май 2010 16:05


Преди време имах абсолютно същият проблем с хидравликата /много твърд волан при завиване/ - просто натегнах малко ремъка .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта