Бърз въпрос за перка на радиатора
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
Наскоро пусках тема за това и не знам някой дали ми написа... всички тези неща там ги споменах, някои като догадки. Сега се оказват така, остава да се даде тук схема на самия датчик, за да не го вари всеки за търсене на общата клема.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
Първо извади буксата на датчика и със пинсета или нещо подобно дай на късо червен и червен със бяло 1ва степен
червен и червен със черно 2ра степен
Ако и двете работят тогава сменяй датчик. Да не се окаже че ти е прецакана 1вата степен
червен и червен със черно 2ра степен
Ако и двете работят тогава сменяй датчик. Да не се окаже че ти е прецакана 1вата степен
-
mr.thebest
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 15 яну 2010 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
znainainai написа:Първо извади буксата на датчика и със пинсета или нещо подобно дай на късо червен и червен със бяло 1ва степен
червен и червен със черно 2ра степен
Ако и двете работят тогава сменяй датчик. Да не се окаже че ти е прецакана 1вата степен
Извинявам се ч подновявам темата но и моят проблем е подобен, та реших да не пускам нова.
Изпълних указанията на знайзнай и се оказва че на моят голф 3 1.8mi 92г. едната му скорост не работи.При мен на перкат на радиатора има реостат.Когато дам на късо червен и червен с черно, перката тръгва, а когато дам на късо червен и червен с бяло се чува само изщракване на реле и никаква реакция от страна на перката - това ме кара да мисля че 1-ва скорост не работи .А иначе перката ми се включва при много ниски градуси (около 70) и ако колата продължи да загрява изключва и колата прегрява - което пък ме кара да мисля че втора скорост не работи.
Чудя се какво да сменям....реостата (който не знам от къде да намеря) или може би релето,в кабел ли да търся проблема.... сменял съм датчика на радиатора така че знам че не е от него .... видях се в чудо вече...

-
br1lata88
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
като се вкл перката 70 градуса на таблото ли ти показва или ги мериш с термометар и ако ги мериш каде
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
mr.thebest написа:...
Оигинално първа степен е БЕЗ реле и там ти е проблема някой е правил тунинг
- ivan20071983
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 23:44
- Автомобил: Passat
- Двигател: AHL
- Местоположение: Бургас
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
golf3gtivr6 написа:да видах че е глухо (размеракакъв му е). А какви парички е датчика горе долу
Аз имах същия проблем самоче не ми работеше 2ра степен 25лева с монтажа ми взеха
-
mr.thebest
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 15 яну 2010 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
br1lata88 написа:като се вкл перката 70 градуса на таблото ли ти показва или ги мериш с термометар и ако ги мериш каде
Градусите ги показва на таблото.Не ги меря аз и дори са под 70... замислям се за датчика за температура на тройникадето ми показва градусите в таблото... но за него са ми кавали че няма как да греши.Или показва правилно или въобще не показва...
Ако шунтирам релето дали няма да се получи номера, и този реостат мисля, че е слаган допълнително заради климатроника (забравих да спомена че италянците са и слагали допълнително климатроник) иначе перката си ми е с една скорост и тя си работи (пробвах докато бях я свалил да и сменям лагерчр
-
br1lata88
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
как така имаш три кабела и една скорост за каква кола идва реч че един колега каза че троиките всички са с две степени
а датчика може да си показва квот му текне
наи вероятно жабарите с климатроника са усукали нещата
а датчика може да си показва квот му текне
наи вероятно жабарите с климатроника са усукали нещата
- toni_tv
- Мнения: 174
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 21:43
- Автомобил: Passat B5 syncro
- Двигател: ADR
- Местоположение: Белоградчик
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
Датчика на тройника може да греши. Той е двойно действащ дава инфо на компа и на таблото ти за температурата. При мен се беше прецакал и подаваше инфо на компа с някаква разлика от около 50 градуса и нямаше палене при студено време /така се бърка горивната смес/. А на таблото си ми показваше както трябва. Така че не е гаранция че и при теб е здрав.
-
mr.thebest
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 15 яну 2010 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
br1lata88 написа:как така имаш три кабела и една скорост за каква кола идва реч че един колега каза че троиките всички са с две степени
а датчика може да си показва квот му текне
наи вероятно жабарите с климатроника са усукали нещата
колата е голф 3 1.8.Два кабела влизат в перката, единият от тези двата излиза и влиза в реостата и има друг кабел (трети) които влиза пак в реостата
Днес смених датчика на тройника и реленцето за което бях споменал че изщраква но нищо не тръгва (заедно с един изгорял 50 амперов бушон) ... и о ужас
.Сега съм шах и мат..... но поне вече перката включва при показание на таблото 80 градуса и без проблем охлажда до 70 и изключва (според мен ефект от датчика на тройника).Ако някой има идея какво да разчовъркам че да заработи всичко .....-
br1lata88
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
колега не ти работи втората степен на вентилатора и ти е пребан термостата а кото те гледам си си за маисто
имаш два кабела а мериш три бан мамаму
имаш два кабела а мериш три бан мамаму
-
mr.thebest
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 15 яну 2010 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
br1lata88 написа:колега не ти работи втората степен на вентилатора и ти е пребан термостата а кото те гледам си си за маисто
имаш два кабела а мериш три бан мамаму
Споменавам че третият кабел е в реостата и е слаган зарди климатика (май
Не знам до колко съм прав.Вижте сами...
http://img694.imageshack.us/i/perkae.jpg/
http://img94.imageshack.us/i/perka1.jpg/
-
br1lata88
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
mr.thebest написа:br1lata88 написа:колега не ти работи втората степен на вентилатора и ти е пребан термостата а кото те гледам си си за маисто
имаш два кабела а мериш три бан мамаму
Споменавам че третият кабел е в реостата и е слаган зарди климатика (май)
Не знам до колко съм прав.Вижте сами...
http://img694.imageshack.us/i/perkae.jpg/
http://img94.imageshack.us/i/perka1.jpg/
ел моторите по принцип са си с два кабела, реостата играе роля да ти забавя скороста на първа степен тои здрав ли е и не е слаган допалнително . Датчика на радятора трябва да ти е с три кабела .Кафявия ти е маса , белия първа степен ,синия втора (за снимката говоря)
-
mr.thebest
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 15 яну 2010 20:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
br1lata88 написа: ел моторите по принцип са си с два кабела, реостата играе роля да ти забавя скороста на първа степен тои здрав ли е и не е слаган допалнително . Датчика на радятора трябва да ти е с три кабела .Кафявия ти е маса , белия първа степен ,синия втора (за снимката говоря)
И аз така си го представям по отношение на първа и втора степен.За реостата съм на 90 % сигурен че е допълнителен понеже е от фиат ланчиа и да, датчика на радиатора ми е с три кабела - червен, червен с черно и червен с бяло.
При замерване ми показва че има верига и че работи реостата но ъпреки това издирвам друг (за сега неуспешно поради липсата на време).
Наистина остана да е само в него проблема, но ми е чудно , понеже предният ден би трябвало да е работил.Така мисля понеже в неделя давайки на късо през датчика на радиатора, работеше само скоростта без реле (понеже беше изгоряло, както по-късно разбрах), а на следващият ден като смених релето , вече работеше само тази с релето...... може би съм прецакал нещо реостата докато съм човъркал.... дано да се окаже в него проблема и дано не искат майка си и татко си за него.Ще се похваля като го сменя
Някой ми беше казвал, че на някви кафе машини имало такива, да съм си вземел такъв (а на моя си пише фиат ланча.Те, че не ги бива вярно, ама чак пък кафе машини
А и колега защо пък мислиш, че ми е прее..ан термостата?
br1lata88 написа:
колега не ти работи втората степен на вентилатора и ти е пребан термостата
да не би да са ниски градусите на които включва перката (80).А и трябва ли да работи постоянно перката при включен климатроник?
-
br1lata88
- Мнения: 235
- Регистриран на: Вто 31 мар 2009 18:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: Бърз въпрос за перка на радиатора
Иэглежда ти е било изгоряло релете и от там е идвал проблема ,а сега като си барникал не си закачил нещо или има някаде хлабава връска и един път работи ,един не. Термостата за твоита кола по принцип трябва да подаржа постояно 90 гр на таблото обаче ако е сменян с такав от ланчия делта може и на 80 да е, такаче може и исправен да си е. Реостата си е реостат от каквато и кола да е ще работи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта