След диагностика в сервиз на VW, бе поставената следната диагноза: комфорт модула, заедно с кормилната колана са за смяна (1800лв.+ труд ?!?), но не изглеждаха много убедителни в това което казват. Има ли шанс проблемът да е другаде? Не ми се иска да дам един куфар с пари на сляпо, за нещо което не си е струвало. Ако някой има мнение по въпроса, ще се равам да го сподели. Предварително благодаря за отзивите
Пасат б6 проблем при палене.
Пасат б6 проблем при палене.
Здравейте колеги. Притежавам Passat B6 2.0 TDI от около 3 години и вече близо 60хил. км. не съм имал проблеми. От скоро обаче, колата показа и първият си дефект (за жалост точно след като гаранцията изтече). Автомобилът не е с класическият тип ключ, а с нещо като ключодържател, който се вкарва в таблото на мястото на кючът (заводси си е така). Проблемът е следния, като вкарам въпросния "ключ" за да запаля, стартера започва да върти за около 1-2 секунди, след което спира и се задейства нещо като аларма, с непоносим високочестотен звук в купето (предполагам е от имобилайзерът), след няколко опита колата запалва. Проблема съществува вече няколко месеца и не се проявява при всяко палене, лошото е че започва дори да се задълбочава. В момента, щом колата запали (това става след 4-5 опита), по таблото започват да се появяват предупредителни сигнали с най различен характер, от изгоряла светлина, през неработещи активни предни светлини, неработеща ръчна спирачка, до Check Engine и ENGINE FAULT START. Веднъж дори климатроника отказа да работи ?!? Всеки път предупрежденията са в различни комбинаций, за сега са само от гореизброените. Още нещо което съм забелязъл, когато след няколко опита колата "реши" да запали, е символ с волан, който след опознаване на ключа и отключване на волана се оцветява от червен в жълт цвят, не изчезва от таблото както обикновенно, а започва да мига (опасявам се воланът да не се заключи по време на движение).
След диагностика в сервиз на VW, бе поставената следната диагноза: комфорт модула, заедно с кормилната колана са за смяна (1800лв.+ труд ?!?), но не изглеждаха много убедителни в това което казват. Има ли шанс проблемът да е другаде? Не ми се иска да дам един куфар с пари на сляпо, за нещо което не си е струвало. Ако някой има мнение по въпроса, ще се равам да го сподели. Предварително благодаря за отзивите
След диагностика в сервиз на VW, бе поставената следната диагноза: комфорт модула, заедно с кормилната колана са за смяна (1800лв.+ труд ?!?), но не изглеждаха много убедителни в това което казват. Има ли шанс проблемът да е другаде? Не ми се иска да дам един куфар с пари на сляпо, за нещо което не си е струвало. Ако някой има мнение по въпроса, ще се равам да го сподели. Предварително благодаря за отзивите
-
Kalin72
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Пасат б6 проблем при палене.
За съжаление....
http://www.ukpassats.co.uk/phpbb/viewto ... =9&t=20017
А тук уж проблема е решен...
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1229128
http://www.ukpassats.co.uk/phpbb/viewto ... =9&t=20017
А тук уж проблема е решен...
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1229128
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Пасат б6 проблем при палене.
вкарваи клю4а бавно първо докато изгасне жълтото волан4е и после докато изгасне 4ервеното и 4ак тогава палиш може и акумулатора да е тръгнал.
Re: Пасат б6 проблем при палене.
Благодаря колеги. Днес я вкарах във VW Плевен. До няколко дни, ако няма усложнения, колата би трябвало да е обратно при мен!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта