Колата нямаше кой знае колко забележки, но боята беше вече захветяла (впрочем е с оригиналната си боя) няма за кърпене, мотора потропваше на повдигачи....., гадното кожено табло се е понапукало, километража не работеше..... общо взето дребни но съществени забележки, които ме дразнеха адски много.
Искам да отбележа, че по колата ще се работи само събота и неделя, като идеята е всяка една част от автомобила да придобие заводския си чар.
Няма да има никакви тунинг изпълнения, освен регулируемо окачване, яка генерация от-до (ама на края със стандартната си двуцевка), спирачни дискове и апарати от Г3 ВР6 или АБФ и климатик, който впрочем си имаше, но преди мен някой го и изкормил

Това е за сега. Ще пускам снимки само в неделя.
От днес успях да махна за 4 часа по-голямата част от мотора.
Утре ще пускам снимки от довършителните работи по премахването му.
Мисля да бъде с полирани капак на главата и алтернатор.
Това е за сега...... очаквайте развитие.
Държа да подчертая, че колата ще я правиме само аз и братовчед ми(tatrata85), за това ще отнеме време. Бъдете търпеливи и очаквайте добри резултати

А ето как изглеждаше колата преди разколачването и :