Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
AGENT_SMITH
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 18:03
Автомобил: VW PASSAT B7 TDI 125 KW
Двигател: CFG
Местоположение: София

Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот AGENT_SMITH » Вто 15 юни 2010 19:48


Имам пасат Б4 95г. с климатик,проблема ми е следния: клапата под филтъра за купето,седи постоянно затворена докато колата е запалена и не се влияе от копчето (това до A/C ) ,което трябва да я отвори, изгася ли двигателя клапата се отваря. Възнамерявам да разглобя въпросното копче,въпреки че когато го натисна свети. Aко някой има идея от какво друго може да е да пише.......




Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот Winner25 » Вто 15 юни 2010 19:55


Клапата се движи с вакум, затова като загасиш мотора се отваря :wink:
Има един ел.магнитен клапан до акумулатора(към калника) който я управлява. По вероятно е проблема да е в него, отколкото в копчето. Като стигнеш до него ще разбереш лесно може да разбереш дали проблема е в него или в копчето.
За повече подробности - има теми в които е обяснено всичко :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот zfa159 » Вто 15 юни 2010 23:12


Съвсем вярно.Виж какво се случва с клапанчето и тогава обвинявай копченцето :)


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот Dpop » Сря 16 юни 2010 13:56


И кой последно е пипал вакумните маркучи при този клапан, защото ме съмнява че им е объркал местата.
:wink: Хубавото е, че работи.


Потребителски аватар
AGENT_SMITH
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 18:03
Автомобил: VW PASSAT B7 TDI 125 KW
Двигател: CFG
Местоположение: София

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот AGENT_SMITH » Сря 16 юни 2010 19:14


Утре ще разглобявам ще направя и снимки,ако не успея да го оправя.... Копчето пада от подозрение за сега.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот milmar » Сря 16 юни 2010 21:26


Аз като си купих Пасатора беше с прецакано клапанче , ръждясало и блокирало . Опитах да го ремонтирам (много ми се отдава да ремонтирам такива неща :D ) обаче всичко беше неподвижно като заварено от ръжда . Затова докато го сменя го байпаснах mhihi и клапата се държеше по описания от теб начин . Може и при теб "майстора" да го е направил така . Впрочем то се намира забутано в левия калник , зад акумулатора ,


Потребителски аватар
AGENT_SMITH
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 18:03
Автомобил: VW PASSAT B7 TDI 125 KW
Двигател: CFG
Местоположение: София

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот AGENT_SMITH » Чет 17 юни 2010 15:48


http://store4.data.bg/agentsmithh/sn/Image048.jpg

Май за това става въпрос,откачих кабеля от него,запалих колата и клапата пак се вдигна,измерих с мултицета когато копчето е натиснато 12V,когато не е 0 V.Това означавали,че това си е заминало?


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот milmar » Чет 17 юни 2010 16:10


AGENT_SMITH написа:Май за това става въпрос,откачих кабеля от него,запалих колата и клапата пак се вдигна...


Точно то е :) .
Щом си мерил с мултицет и си се убедил че ел. инсталацията е ОК , остава проблема да е точно в клапанчето .Пробвай да го пръснеш с ВД40 ...

ПП Възможно е също да не е клеясало , а да му е изгоряла бобината :) .


Потребителски аватар
AGENT_SMITH
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 18:03
Автомобил: VW PASSAT B7 TDI 125 KW
Двигател: CFG
Местоположение: София

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот AGENT_SMITH » Чет 17 юни 2010 17:38


обиколих 2 морги,който са ми в близост,но при пасатите който видях моторчето беше над коленовия филтер,за да си отворя клапата разкачих вакума, сложих една рапитка и сега дишам чист въздух ще го оставя така докато си намерия това моторче.....
http://store4.data.bg/agentsmithh/sn/Image052.jpg


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот zfa159 » Чет 17 юни 2010 22:56


AGENT_SMITH написа:обиколих 2 морги,който са ми в близост,но при пасатите който видях моторчето беше над коленовия филтер,за да си отворя клапата разкачих вакума, сложих една рапитка и сега дишам чист въздух ще го оставя така докато си намерия това моторче.....
http://store4.data.bg/agentsmithh/sn/Image052.jpg

Попаднал си на Пасат-и с допълнително монтиран климатик и съответно там то е ел.моторче и седи отгоре на една метална планка....това не ти върши работа.


Потребителски аватар
AGENT_SMITH
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 18:03
Автомобил: VW PASSAT B7 TDI 125 KW
Двигател: CFG
Местоположение: София

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот AGENT_SMITH » Съб 19 юни 2010 20:43


Свалих въпросното моторче,първото нещо което ме изненада е, че на моторчето пише MADE IN USA, видимо изглеждаше добре, след като го отворих видях къде е преблема-в раждясалото буталце WD40 и сага всичко бачка на 6. :beer


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Проблем с клапата за циркулация на въздуха.

Мнениеот milmar » Съб 19 юни 2010 22:06


AGENT_SMITH написа:Свалих въпросното моторче,първото нещо което ме изненада е, че на моторчето пише MADE IN USA, видимо изглеждаше добре, след като го отворих видях къде е преблема-в раждясалото буталце WD40 и сага всичко бачка на 6. :beer


Ай са да почерпиш :) .
И друг път да не объркваш форума с писания за моторчета правени в USA :mrgreen: . Колкото и да ти прилича на моторче , това се натича пневматичен електромагнитен клапан , пневматично реле , реле , клапан и т.н. :drunk .



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта