схема за връзване на уреди с оборотомер Golf 2.

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
beni barzia
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

схема за връзване на уреди с оборотомер Golf 2.

Мнениеот beni barzia » Чет 06 окт 2005 14:23


УРЕДИ
с 2 букси с 1 букса
1жълт- жълт-датчик и зумер за масло
2син+сиво/тънък/-син+бяло-лампа за дълги
3светло син- син-лампа за акумолатор
4лилав+черно- син-бензиномер
5жълт+червено- жълт+червено-уред за вода
6червен- червен-плюсов
7черен- черен-контактен ключ
8кафяв- кафяв-минус
9червен+черно- зелен-оборотомер
10син+червено- зелен-лампа за мигачи
11син+сиво/дебел/-сив
12син+черно- червен+бяло-лампа за масло
жълт+бяло и син+зелено-остават свободни,от уредите с 1 букса остават свободни-червен+бяло и лилав
това съм го правил на голф2-89г.1.6PN,ако кабелите по цветове на другите голфове са съштите трябва да стане
УСПЕХ




Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Пет 03 фев 2006 17:04


Може ли някой да намери схема на самия куплунг (на таблата с един куплунг) т.е. кое краче каква роля има. Понеже нямам накрайника с многото кабели. Имам само таблото.

EDIT:
май го намерих
http://translate.google.com/translate?u ... uage_tools

Golf 2 -> All information -> MFA re-tool


Потребителски аватар
beni barzia
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот beni barzia » Съб 04 фев 2006 12:09


пич без тая букса много трудно ще превържеш таблото,даже незнам дали въобще ще стане,по добре намери такава букса с кабелите :wink:


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Съб 04 фев 2006 19:01


Купих си и куплунг.
С помощта на твоите обяснения и схемата в www.doppel-wobber.de успях да свържа новото табло обаче се получиха няколко нежелани ефекта.
- лампата за мигачите постоянно свети слабо а като се цъкне лостчето за мигачите освен, че лампичката светва силно друг резултат няма, релето за мигачите изобщо не сработва
- лампата за дълги светлини не светва
- лампата за температурата на водата мига постоянно

бензиномера, термометъра, оборотомера, лампите за акумулатора и маслото работят както трябва.

като свързвах новото табло вече се стъмняваше на вън, утре на светло ще видя къде съм объркал...


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Нед 05 фев 2006 10:58


Другите проблеми ги реших но лампата за температурата на водата мига постоянно. След запалване двигателя е изгаснала около 3-4сек. след което започва да мига. Почаках термометъра да излезе от бялата зона на скалата но лампата не изгасва...

Кога трябва да изгасне тая лампа???

EDIT:
лампата за водата мига понеже нямам датчик за нивото на антифриза в разширителното казанче, добре поне че имам инсталацията за тоя датчик и остава само да си намеря разширително казанче с датчик.


Потребителски аватар
beni barzia
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот beni barzia » Нед 05 фев 2006 17:36


Flatmo написа:лампата за водата мига понеже нямам датчик за нивото на антифриза в разширителното казанче, добре поне че имам инсталацията за тоя датчик и остава само да си намеря разширително казанче с датчик.

пич става и без казанче,само трябва да огънеш крачетата на светодиода за водата,така че да не влизат в буксата дето е вътре в таблото,аз така направих,иначе лампата няма да спре да мига,просто на това табло не става по друг начин да не мига
и не съм сигурен дали и с казанче с датчик ще спре да мига


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 05 фев 2006 18:33


Flatmo написа:EDIT:
лампата за водата мига понеже нямам датчик за нивото на антифриза в разширителното казанче, добре поне че имам инсталацията за тоя датчик и остава само да си намеря разширително казанче с датчик.

Препоръчвам ти да направиш следното: взимаш един кламер и даваш на късо двете жици дето са на буксата която трябва да е на разширителното казанче.
Пробвай така дали ще мига пак лампата.


Потребителски аватар
beni barzia
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 24 юли 2005 23:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот beni barzia » Нед 05 фев 2006 18:45


niksi аз го правих тоя момент и пак си продължава да мига,затова съм писъл че мисля че няма да стане и с казанче с датчик :(


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 05 фев 2006 19:17


beni barzia написа:niksi аз го правих тоя момент и пак си продължава да мига,затова съм писъл че мисля че няма да стане и с казанче с датчик :(

Ми при мене стана така - новото казанче ми беше без датчик и за да не ми мига ги дадох на късо тези на буксата.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Нед 05 фев 2006 19:29


beni barzia написа:пич става и без казанче,само трябва да огънеш крачетата на светодиода за водата,така че да не влизат в буксата дето е вътре в таблото,аз така направих,иначе лампата няма да спре да мига,просто на това табло не става по друг начин да не мига
и не съм сигурен дали и с казанче с датчик ще спре да мига


Днес на два пъти разглабях таблото понеже гореше диода за дългите светлини и двата пъти се чудех дали да махна диода за водата и накрая реших да го оставя, може да потрябва някой ден.

Никси, утре ще го пробвам това с кламера. Мерси :)


Потребителски аватар
FLAIR
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 17:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: SR 1999
Местоположение: София

Мнениеот FLAIR » Съб 10 юни 2006 16:06


На дългите светлини няма диод. Там е поставена мини-крушка със син филтър. Нищо чудно, че диодът изгаря.


Потребителски аватар
Oil
Мнения: 79
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: схема за връзване на уреди с оборотомер Golf 2.

Мнениеот Oil » Пон 28 юни 2010 12:52


:arrow:
Да вдигна темата с нов въпрос, след преправянето на табло с уреди <километраж часовник> на голф 2 тд към уреди с оборотомер излезе нежелан ефект няма мигачи и след 2000 оборота светва лампа за маслото и температурата, предишното табло беше с една букса а това с две като е сменена цялата инсталация плюс ел. таблото и окабеляване на към двигатялят без назад.Да отбележа че лостовете за мигачи и чистачки са моите, които са от по-дебелите а оригиналните са с малките, кабелите към тях са свързани по цвят като остават черно+син, бял+жълт са от лостовете за чист. миг. фарове, а от ел таблото кафяв+син, зелен. Чак сега забелязвам, че като съм свързвал кабела за поплавъка виолетов+черен са два единият на средната черна букса а другият е на червената откъм дебелите кабели за плюс



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта