Историята на моят Фолксваген Голф Мк1 произведен 1981г. Колата е закупена през далечната 1990г и беше семейно притежание докато не попадна в моите ръце през лятото на 2007-ма година.Тогава всичко започна като на игра.
Колата имаше хиляди забележки,леки удари и чуквания навсякъде.Беше доста занемарена, с избеляли калъфи на седалките,скъсан калъф за волана,кората на багажника се беше разпаднала и още куп неща от този род.
Започнах да се занимавам с нея,колкото просто да имам какво да правя,докато не засякох тогава един голф от съседният блок със стикер на форума.Веднага с прибирането ми вкъщи се регистрирах във форума.Беше ми интересно,четях разни теми, видях как хората си правят колите уникални.Тогава реших да възстановя този прекрасен модел на Фолксваген и изобщо не съжалявам. Благодарение на форума колата ми сега е в това състояние!
По колата са направени доста неща, ще започна да описвам какво е направено и след това ще има снимки от началното й състояние, до това в което е в момента.
Започна се първо с техническото състояние на колата:
-Смениха се полуоските на колата,заедно с шарнирите и носачите.
-Ремонтира се нафтовата помпа.
-Помпата и сервото на спирачките също се ремонтира, но след време се смени с друго.
-Задният мост също е сменен с такъв от гти.
Дойде ред и на визията на колата:
-В началото бях взел лети джанти 13', но така и не се стигна до слагането им. Бяха избрани други джанти, а именно RH 15' 7J ЕТ25 с гуми 185/55, в последствие сменени с 195/50.
-Окачването което се сложи е Monroe Sensa-trac
-Предната част на колата премина през доста промени,решетка без емблема с тъмни фарове,решетка без емблема с нормални фарове, но тъй като се стараех към възможно най-оригиналният вид на колата се реши решетка с емблема,червен кант и оригиналните фарове.Единствено мигачите оставих черни.
-Отзад колата доста време беше с черно фольо на фаровете,но започна да ме дразни и го махнах.
-За броните много хора ми предложиха да сложа широки от двойка, но някак си не ми се връзваше, затова останах с оригиналните, но с червен кант.
-Дръжките на вратите обмислях да се сменят с други от ауди, докато не ми доиде идеята за червените лайстни, което според мен стана страхотно.
-Огледала,дълго време се чудих какви да сложа,реших оригиналните ГТИ огледала,но изместени напред в началото на малкия прозорец, а не на рамката точно. Получи се супер.
Интериорът на колата:
-Първото нещо с което се сдобих беше червеният рекаро салон,с дребна забележка на шофьорската седалка и уникалният мокет,които изглежда като чисто нов. С тези неща се сдобих благодарение на Nigery_
-След това се започна и с дреболийките ГТИ дръжките на вратите,барчето от ГТИ,таблото с оборотомера и разни пластмаси.
-Озвучането на колата също беше от значение за мене, във вратите се монтираха 6.5 инча говорители, на корите при задната седалка (които се замениха с нови тапицирани с кожа,поради причината,че не желаех да дупча оригиналните)се монтираха 8 инчови говорители. Това беше вързано на плейър Сони. На кората сложих трилентови говорители Пайнер, които свиреха отлично.Те се захранваха от усилвател Алпин в началото, в последствие от Кенууд.Замисъла за в багажника беше два 12 инчови говоритела,но така и не се получи. За баловете бях с 12 инчов говорител захранван от американски усилвател (забравих му марката точно сега)благодарение на един приятел!
Ето как изглеждаше колата:
След това се започна малко по малко
Белият Голф 1
- golf_1
- Мнения: 967
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 12:39
- Автомобил: Audi Q7
- Двигател: CJWE
- Местоположение: Salt Lake City, UT
Re: Белият Голф 1
Искам да благодаря на приятелите си, без помоща на които,колата нямаше да е в сегашният си вид.
Също така специални благодарности на alenalen. Благодарение на него се сдобих с невероятни части за колата.
Благодаря и на целият форум,ако го нямаше колата щеше да е отдавна продадена!
По колата бяха замислени още доста промени,но тъй като не съм в България, ще се правят след време!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта