Та значи колеги и аз вече от няколко дни съм част от общността на газаджите във форума Пускам темата за да споделя първите си впечатления от работата на возилото на газ и да си поизясня някой въпроси които още са ми тъмни.
Та значи монтирах си газов инжекцион FOBOS, като с тороидална бутилка, нивомер на ключа ми излезе 1500 лева (все пак плащам като за 6 цилиндъра ). Първите впечатления са ми доста добри, върви като на бензин (не зная на кой режим е настроена уредбата), разхода ми е около 15 газ в града (София) и около 10-11 извънградско по магистралата. Предполагам че ако нв го ръчкам може да свали и още Дотук добре сега да попитам за странностите които установявам:
1. Когато колта прехвърли на газ на място оборотите и са същите като на бензин, но когато работи на газ има по-големи вибрации на двигателя (това е само на място)! Дайте идея от какво може да е?
2. Установих, че ако газта е намаляла и е пред свършване при настъпване на по-високи обороти минава на бензин! Когато имам достатъчно газ няма никакъв проблем (пробвал съм го до над 5000 оборота но не до прекъсвач)! Та тук въпроса ми е дали всичко което описах в тази точка трябва да е така?
3. Първоначално ми бяха сложили газ за 10 лева и след като я изразходвах заредих догоре на ОМВ Бояна, като трябва да споделя, че газта от там мой ще излезе добра!!! Значи колата вървеше дота добре и разхода и беше 10 газ! Понеже тръгнах на море (и в момента Ви пиша от там де ) някъде около Сливен ми прехвърли на бензин, като ми сигнализира, че нямам газ! Спрях на една бензиностанция на Лукойл и заредих отново догоре! Веднага след тръгването започна да се случва следното - когато карам и понастъпя, първо се получава едно моментно дърпане назад, все едно някой ме е ритнал отпред (това става за около секунда, дори по-малко) и след това си върви нормално!!! Та сега да попитам дали съм попаднал на некачествена газ, защто преди това с другата газ нямах подобно нещо?
Ами колеги засега това са ми впечатленията, като съм изминал около 550 километра на газ, като съм доволен! Ще Ви бъда благодарен ако някой сподели мнение по въпросите които отразих по-горе! ПОЗДРАВИ
Passat 2.3 VR5, AGZ на газ
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Passat 2.3 VR5, AGZ на газ
Последна промяна от BG_POLICE на Пет 04 ное 2011 15:05, променено общо 1 път.
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
Oтносно точка 1 идея си нямам.
Точка 2: Нормално е ,защото не може двигателя да се изхрани от газта и уредбата ти минава на бензин.При карбураторните коли не можеш да минеш едни обороти и колата си стой като забила.
Точка 3: явно газта е кофти.Забелязъл съм ,че на ЛукОйл винаги имам проблеми ,а от ЕКО/ОМВ няма дертове
Точка 2: Нормално е ,защото не може двигателя да се изхрани от газта и уредбата ти минава на бензин.При карбураторните коли не можеш да минеш едни обороти и колата си стой като забила.
Точка 3: явно газта е кофти.Забелязъл съм ,че на ЛукОйл винаги имам проблеми ,а от ЕКО/ОМВ няма дертове
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
Мерси за мнението Значи спирам да зареждам от Лукойл газ! Сега докато съм на морето се чудя дали да потърся ЕКО или мернах в Бургас Ромпетрол, понеже четох из форума добри мнения за тях.
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
Не ще да е от газстанцията. Аз две години зареждам само на Лукойл (заради картата) и няма странични ефекти.
Обикновено се донастройва след няколко хиляди км. (трябва да са ти казали газаджиите).
за 1. - и моята се клати повече на газ, на празен ход (не бих го нарекъл вибрации чак).
Обикновено се донастройва след няколко хиляди км. (трябва да са ти казали газаджиите).
за 1. - и моята се клати повече на газ, на празен ход (не бих го нарекъл вибрации чак).
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
Относно газта ровейки се из различните форуми все повече се убеждавам, че не е важно точно откъде зареждаш, защото на една и съща бензиностанция може всеки път горивото да не е с еднакво качество! Явно съм начелил лошо Относно вибрациите на мотора за първи път внимание на това ми обърнаха още газаджиите като си взимах колата, но казаха, че въпреки опитите не са могли да ги изчистят и да ги докарат като на бензин!
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
А другото важно е гледай налягането на манометъра на колонката.Ако е под 10-11 не зареждай Тогава те ментят яко в грамажа по спомени.
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
1. Според мен има недостиг на гориво, както и на бензин, когато тръгваш без газ автомобила поча да се тресе и подскача. Нещо някъде трябва да се настой за празния ход.
2. Тотално нормално е(според мен)
3. Най-вероятно е газта, като заредиш от друго място ще се разбере.
Не виждам логика. Ако е повече от 10-11 тогава ментят. Обясни точно как става, защото всяка газстанция е по-изгодно да работи на по-високо налягане по обективни причини.
2. Тотално нормално е(според мен)
3. Най-вероятно е газта, като заредиш от друго място ще се разбере.
mupk0 написа:А другото важно е гледай налягането на манометъра на колонката.Ако е под 10-11 не зареждай Тогава те ментят яко в грамажа по спомени.
Не виждам логика. Ако е повече от 10-11 тогава ментят. Обясни точно как става, защото всяка газстанция е по-изгодно да работи на по-високо налягане по обективни причини.
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
Благодаря за съветите!
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
velinsl написа:1. Според мен има недостиг на гориво, както и на бензин, когато тръгваш без газ автомобила поча да се тресе и подскача. Нещо някъде трябва да се настой за празния ход.
2. Тотално нормално е(според мен)
3. Най-вероятно е газта, като заредиш от друго място ще се разбере.mupk0 написа:А другото важно е гледай налягането на манометъра на колонката.Ако е под 10-11 не зареждай Тогава те ментят яко в грамажа по спомени.
Не виждам логика. Ако е повече от 10-11 тогава ментят. Обясни точно как става, защото всяка газстанция е по-изгодно да работи на по-високо налягане по обективни причини.
На мене са ми го набивали в главата,че под това налягане вкарват малко газ,а когато налагането било повече,газта била повече сгъстена(с по-голяма плътност) и така,но може и да са ме лъгали:)
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
Значи колеги днес реших да направя един опит! Отново заредих на Лукойл (разбира се не на същия) и сега колата си върви добре и нямаше проблемите от предния път!! Значи извода за мен е ясен не е важно от къде зареждаш, а на каква партида гориво си попаднал, защото очевидно качеството не е еднакво всеки път!!!
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
Колеги сетих се да попитам още няколко неща които са ми интересни, а не знам как стоят нещата с тях! Доколкото зная уредбата трябва да е нагласена да минава от бензин на газ на определена температура на антифриза. ОК но поне според полето за отчитане на температурата на колата, ми прави впечатление, че тя всеки път минава на газ на различна температура!! Когато е топло навън (както сега) след запалване дори да не е работила няколко дни след 10-20 секунди си минава на газ, а сутрин когато е по-хладно минава на газ чак след като е качила температура (видимо)! Та все пак да попитам дали е нормално? Другото което ми е интересно е, че дори при работа на газ борд компа отчита средния и моментен разход! До колко точно може да е това отчитане при работа на газ?? Ботилката ми е 43 литра, като е настроена да побира около 80% газ (така поне пише) вече я пълних няколко пъти догоре и ми прави впечатление, че побира между 31 до 32 литра! Нормално ли е защото 80% май са повечко газ? Благодаря!
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
Никой ли няма мнение по тези въпроси?
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
BG_POLICE написа:Колеги сетих се да попитам още няколко неща които са ми интересни, а не знам как стоят нещата с тях! Доколкото зная уредбата трябва да е нагласена да минава от бензин на газ на определена температура на антифриза. ОК но поне според полето за отчитане на температурата на колата, ми прави впечатление, че тя всеки път минава на газ на различна температура!! Когато е топло навън (както сега) след запалване дори да не е работила няколко дни след 10-20 секунди си минава на газ, а сутрин когато е по-хладно минава на газ чак след като е качила температура (видимо)! Та все пак да попитам дали е нормално? Другото което ми е интересно е, че дори при работа на газ борд компа отчита средния и моментен разход! До колко точно може да е това отчитане при работа на газ?? Ботилката ми е 43 литра, като е настроена да побира около 80% газ (така поне пише) вече я пълних няколко пъти догоре и ми прави впечатление, че побира между 31 до 32 литра! Нормално ли е защото 80% май са повечко газ? Благодаря!
32литра са ти 74% газ,но не забравяй,че дори и колата ти да изгасне това не означава ,че бутилката ти е абсолютно празна.На мене ми се е случвало при 2 зареждания с 10лв да минавам различен пробег,заради задържане на клапана за налягането в бутилката(така ми го обясниха) и явно дори и да не пали на газ пак има някви 200-300-500 грама газ в бутилката под много слабо налягане.
А това за превключването не мога да кажа компетентно мнение,но предполагам ,че превключвателя мери водата която влиза в изпарителя и така ако изпарителя бъде затоплен,минава на газ,а стрелката още може да не го е усетила.....
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
Ами да може и да е така!
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat 2.3 VR5, AGZ вече на газ!!
По въпроса с преминаването на газ. Аз имам едно от първите поколения ГИ на Фобос от 2006г. При него редуктора(изпарителя) е БРЦ и датчика за темепаратурата е боднат върху него. Според майсторите проблема е в точността на датчика. Моя прави същите мизерии. Майсторите твърдяха, че при новите вече било отсранено. Лятото веднага след запалването преминава на газ. Това се случва защото двигателния отсег на колата се е нагрял значително съответно и самия редуктор,но не и охлаждащата течност. Друг проблем, който съм констатирал е че след студен старт зимата, ако тръгна директно и подържам сравнително висока скорост 80-100 км/ч колата минава на газ значително по-късно в сравнение с това ако се движа леко тръгни спри. Термостата е изряден, колата загрява бързо, парното си работи. Моето обяснение за това е че при висока скорост зимата изпарителя респективно и датчика върху него се охлаждат допълнително от студената въздушна струя. Колата няма кори отдолу под двигателя и според мен това е единственото обяснение.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 150 госта