Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
viktor88
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 06 авг 2010 21:58
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот viktor88 » Сря 18 авг 2010 22:45


Здравейте!Колата е голф 4 1.6SR 98г.До морето стигнах успешно, без аварии, но на връщаме от Варна беше много топло около 37-39 градуса карах не повече от 120км с вкл. климатик и като реших да изпреваря 2 коли и вдигнах 160км и колата ми изпуши бяло сивкаво може и малко синио да е имало нз точно защото се бях панирал и колата вдигна 110 граруса а преди не е вдигала повече пт 90 градуса. Спрях веднага и проверих антифриза беше добре а маслото беше на средатата а преди да тръгна от Варна беше на максимум, но не вярвам това да е накарало колата да изпуши и да загрее на 110 градуса. След това запалих колата и нямаше никакъв проблем продължих си даже карах с 120-130км с вкл. климатик и нямаше шоблем следя колата от 2 дена не пуши и не загрява на какво се дъжи това, което стана незнам, но много ме притеснява да не съм я прегрял. За сега ще проверявам маслото, антифриза, дали загрява повече от 90 градуса и дали пуши. Някой ако имал такъв или подобен случай да помага :(




Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6381
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот ktamen » Сря 18 авг 2010 23:05


Ако сега си провериш маслото ще видиш, че пак е на максимум, нужно е много време за да се стече в картера, а ти едва ли си изчакал половин час след гасенето на двигателя за да измериш нивото. Както си писал щом имаш съмнения трябва да наблюдаваш колата по-внимателно следващите няколко дни, но аз предполагам, че нищо и няма на колата.


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот Dead man » Чет 19 авг 2010 0:13


И двете перки ли ти работят ??


Потребителски аватар
botor
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 6:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: gorna

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот botor » Чет 19 авг 2010 6:29


с катализатор ли си-да не се е задръстил???


viktor88
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 06 авг 2010 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот viktor88 » Чет 19 авг 2010 12:32


Нямам катализато,но като гледам долу гарнетата са сменени , 2-те перки работят, но забелязах,че бушончето на перките дава на късо и бушона гори ходих при електричар изведе ми нов кабел за този бушон който постоянно гори и каза,че вече няма да имам проблем.Много е опасно тая платка се намира в/у акумулатора и ако даде на късо може да стане опасно.Ако е било от перката това което се случи и съм вдигнал 110 градуса сега има ли опасност колата да ми е прегряла така,че гарнитурата да е заминала? ще продължа да следя антифриза, но се притеснявам.От скоро я имам колата и проблемите започнаха :( благодаря за коментарите :wink:


vw_power
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 10:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот vw_power » Чет 19 авг 2010 14:28


понякога от жегите електрониката се ебава
на приятел му се случи в такава жега да угасне колата после запали и повече нямаше проблеми


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4729
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот tdi fen » Чет 19 авг 2010 15:39


провери термостата и водната помпа при 160км/ч въздушната струя е достатъчна за охлаждането на радиатора,няма причина да вдигне 110 градуса


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот dokros » Чет 19 авг 2010 20:16


Най-вероятно си счупил маслен сегмент на някой от цилиндрите ,но ще го усетиш след време ,като покараш и вземе лекичко да ти дърпа от маслото.Моли се само да не е задрал в стената на цилиндъра.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот muns61 » Пет 20 авг 2010 0:43


Карай до следващо изпушване! :beer


viktor88
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 06 авг 2010 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот viktor88 » Пет 20 авг 2010 11:15


dokros написа:Най-вероятно си счупил маслен сегмент на някой от цилиндрите ,но ще го усетиш след време ,като покараш и вземе лекичко да ти дърпа от маслото.Моли се само да не е задрал в стената на цилиндъра.



Как мога да разбера дали съм счупил маслен сигмент? При положение, че не трака колата, не пуши и върви нормално само за маслото не мога да кажа дали го губи всеки ден го следя за сега няма проблем.Колата в момента не пуши не загрява повече от 90 градуса не губи антифриз и масло. Вчера я карах с 140км/ч, минах около 70км градско с вкл. климатик и няма проблем не мога да разбера какво и стана мисля, че е от перката като е спряла за момент да работи заради скапания бушон и тя изпуши, но какво следва от това пушене незнам.Остана да проверя термостата и водната помпа и ще споделя ;)


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот dokros » Пет 20 авг 2010 18:25


viktor88 написа:Как мога да разбера дали съм счупил маслен сигмент?


1. мериш компресията-не много сигурно ,но все пак има вероятност да покаже.
2.засичаш разхода на масло на 1000 км.
3.разпиляваш целия двигател ,махаш главата ,махаш картера ,вадиш буталата и гледаш сегментите дали са здрави ,дали има задрано по стената на цилиндъра и т.н.
TiL написа:...ако беше сегмент нямаше ли да пуши по продължително?

може да се е счупил сегмента ,припушва колата ,после сегмента си ляга пак в леглото ,макар и счупен,временно не пуши ,поне не видимо ,но почва гори масло.


viktor88
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 06 авг 2010 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот viktor88 » Пет 20 авг 2010 21:57


Гарнитурата е заминала и трябва да се вади главата само, че трябва добър майстор а в попово и търговище няма такъв ако някои знае да каже нещо по върпоса ;)


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот dokros » Съб 21 авг 2010 21:43


А как разбра ,че е точно гарнитурата ?


viktor88
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 06 авг 2010 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот viktor88 » Нед 22 авг 2010 11:47


Колата изгуби много антифриз и пропуши :( колата не се кара в момента :(


Потребителски аватар
Deroni
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 21:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6SR 98г. вдигнах 160km и пропуши

Мнениеот Deroni » Нед 22 авг 2010 14:19


обади се и щи кажа,ако решиш да я правиш скоро каде можеби щи я направят качествено.Не ти го хваля, но разбира и е работил във Варна в автотрейд.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта