Здравейте!Вчера забелязах че маншона на лявата полуоска е напълно скъсан.Явно е станало скоро,защото няма много грес отвътре по джантата!Вече поръчах маншон,но мисля да си го сменя сам,че от майстори печалбари в сервизите - вече ми е писнало!
Въпроса ми е:Ще мога ли да го сменя,като развия само централната гайка или ще е необходимо да разкачвам Макферсона?
Колата е POLO 6N-1,6AEA!
POLO 6N-1,6AEA Смяна на маншон на полуоската
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Смяна на маншон на полуоската
Отвий и шарнира от шенкела.
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на полуоската
[quote="ogogin"]Отвий и шарнира от шенкела
Не пишеш за кое каре става реч?
Иначе макферсона не се сваля,но маншоните са скъпи-продават се само оригинални-двата 47лв комплект със скоби ,грес ,шайба гайка.
Аз станах луд-дават ми едни уж по каталог а не стават-различават се по височина и малкото фи.
Не пишеш за кое каре става реч?
Иначе макферсона не се сваля,но маншоните са скъпи-продават се само оригинални-двата 47лв комплект със скоби ,грес ,шайба гайка.
Аз станах луд-дават ми едни уж по каталог а не стават-различават се по височина и малкото фи.
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Смяна на маншон на полуоската
Поръчал съм един брой за 18лв.,някакъв немски бил на IPF!Надявам се да става на работа?!Значи,трябва да отвия долния шарнир!
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Смяна на маншон на полуоската
Продават универсални, за който не трябва да сваляш нищо, само че са по-скъпи
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Смяна на маншон на полуоската
lrlmodo написа:Продават универсални, за който не трябва да сваляш нищо, само че са по-скъпи
Стана ми интересно, я разкажи малко повече!
- ogogin
- Мнения: 396
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: Смяна на маншон на полуоската
Pencp написа:Значи,трябва да отвия долния шарнир!
Да, отвиваш шарнира на носача от шенкела, за да можеш да издърпаш полуоската.. на там вече махаш стария маншон и слагаш новия.
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Смяна на маншон на полуоската
Ха този дето е показал lrlmodo е много интересен. Слагаш го и залепяш наставката. Някои ползвал ли ги, че нещо не ми изглежда надеждно. Трябва да внимаваш да не изцапаш наставката с смазката.
Иначе съм сменял от онези неупреновите дето се нахлузват отгоре без да се разглабя карето.
Иначе съм сменял от онези неупреновите дето се нахлузват отгоре без да се разглабя карето.
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Смяна на маншон на полуоската
lrlmodo написа:Продават универсални, за който не трябва да сваляш нищо, само че са по-скъпи
Ми то може и презарватив да му наденеш
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Смяна на маншон на полуоската
Аз лично не бих сложил от тези които се лепят, може и да е надеждно ама...
Има силиконови които се слагат с едно като фуния без да се избива карето от полуоската, но не виждам смисъл.
Ето как се сменява:
viewtopic.php?f=11&t=87390&hilit=%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%88%D0%BE%D0%BD
Има силиконови които се слагат с едно като фуния без да се избива карето от полуоската, но не виждам смисъл.
Ето как се сменява:
viewtopic.php?f=11&t=87390&hilit=%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%88%D0%BE%D0%BD
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 15:00
- Автомобил: Volkswagen golf 3
- Двигател: 1994
- Местоположение: Габрово
Re: Смяна на маншон на полуоската
Това скъсване на този маншон(на дългата полуоска) се получава от пренагряване откъм мека връзка на изпускателната система,поради липса на предпазител,около самия маншон(за да не се нагрява).
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта