Здравейте.
Наскоро закупих поло 2Ф, 1045 коб. двигателче, карбуратор.
Не искаше да ми пали и се наложи да го карам на майстор.
Същият ми почисти карбуратора и ми направи центровки на запалването. Когато отидох ми сподели, че вакум регулатора на делкото не ми работи и го е изолирал. Ако искам да сложи нов щал да ми сложи такъв, но работил с БОШ и щял да струва около 50 лв. Променил е нормалната центровка с около 15 градуса/по моя преценка/ и ми обясни, че без вакум регулатора тя трябва да е такава.
Автомобила в момента си върви добре.
Къде ще намеря разликата във вървенето и проблем ли е, че в момента вакум регулатора на делкото е затапен. Ще имам ли проблеми през зимата? Ще се подобри ли значително икономията откъм гориво на автомобила?
Каква е действителната цена и.. заслужава ли си да инвестирам в регулатор БОШ.
Благодаря Ви предварително.
Неработещ вакум регулатор на делкото. Поло 2F
Re: Неработещ вакум регулатор на делкото. Поло 2F
При всички положения ,когато всичко работи е по-добре.
Би трябвало да се усеща при голямо натоварване (баир).
Би трябвало да се усеща при голямо натоварване (баир).
- baobab007
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Неработещ вакум регулатор на делкото. Поло 2F
Вакуум-регулаторът променя в тесни граници предварението на запалването от делкото в зависимост от оборотите и положението на педала на газта. Влиянието му - при изолиран регулатор - върху динамиката и разхода на гориво не би трябвало да е повече от 10 % спрямо нормалното при изправен регулатор. Можеш да потърсиш вакуум-регулатор втора употреба, но предвид наличието на гумена мембрана в него, много е вероятно и той да не е читав. 50 лв. вероятно е нормална цена за Бош, но иначе си е бая пара. Попитай за цена в Ауто плюс и Еуро 07 - поне ще имаш база за сравнение.
Последна промяна от baobab007 на Съб 18 сеп 2010 20:43, променено общо 1 път.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Неработещ вакум регулатор на делкото. Поло 2F
30лв е в Евро07
Нз дали има наличен, в понеделник ще проверя и ще пиша
Нз дали има наличен, в понеделник ще проверя и ще пиша
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Неработещ вакум регулатор на делкото. Поло 2F
Вакуум-регулаторът променя момента на подаване на искра в зависимост от натоварването на двигателя. Обикновено в рамките на 0-15 градуса. Той има значение за икономичността и мощността (най-вече) на двигателя. Ако го смениш, ще усетиш по-добро ускорение при частично натоварване - автомобилът става по-пъргав. При пълно натоварване (газ до ламарината) не играе, защото вакуумът в дросела е относително малък, особено при ниски обороти. Не го интересуват и оборотите, както е писал колегата по-горе - там се намесва центробежният регулатор.
BOSCH нов е около 40 лв, а втора употреба трудно се намира. Смяната е малко кофти, защото трябва да се разпарчедиса половината разпределител.
BOSCH нов е около 40 лв, а втора употреба трудно се намира. Смяната е малко кофти, защото трябва да се разпарчедиса половината разпределител.
Последна промяна от stil на Чет 14 окт 2010 20:02, променено общо 1 път.
- nikibol
- Мнения: 123
- Регистриран на: Чет 15 дек 2005 0:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Неработещ вакум регулатор на делкото. Поло 2F
stil написа:Вакуум-регулаторът променя момента на подаване на искра в зависимост от натоварването на двигателя. Обикновено в рамките на 0-15 градуса. Той има значение за икономичността (по-малко) и мощността (най-вече) на двигателя. Ако го смениш, ще усетиш по-добро ускорение при частично натоварване - автомобилът става по-пъргав. При пълно натоварване (газ до ламарината) не играе, защото няма вакуум в дросела. Не го интересуват и оборотите, както е писал колегата по-горе - там се намесва центробежният регулатор.
BOSCH нов е около 40 лв, а втора употреба трудно се намира. Смяната е малко кофти, защото трябва да се разпарчедиса половината разпределител.
Колега.. аз този го свалях и го качвах. Не е толкова трудно.
Закача се на една кука/сонда... и не се разглабя нищо.. само се сваля делкото.
Май ще трябва да си купя такъв.. че и на колата да и е по добре а и аз да си нямам проблеми.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Неработещ вакум регулатор на делкото. Поло 2F
Някога сменяхме мембрани..
Ама кой ти плаща сега труда...
Ама кой ти плаща сега труда...
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Неработещ вакум регулатор на делкото. Поло 2F
Не мисля, че е възможно да се закачи лостчето на вакуум-регулатора, без да се надигне плочката с датчика на Хол (при мен 2-3 mm бяха достатъчни). Но има няколко модела разпределители с вакуум... 
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта