Проблем когато захладнее.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Проблем когато захладнее.

Мнениеот butsefal » Сря 29 сеп 2010 19:00


Колеги, когато времето захладнее( като днешните температури), колицата ми започва да се дави на газ, без значение дали съм загрял или още студен, ако постепенно натискам педала на газта пропорционално с оборотите, проблем няма, обаче като скоча на газта на моменти става мазало (проблемите са при обороти под 2000). Уредбата е Ловато - вакумно (мембрани не съм сменял), клапана е брц регулатора след изпарителя е само 1. :drinking:




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот bobocamaro » Сря 29 сеп 2010 19:06


Имаш ли свързан въздуховод за топъл въздух към филтърната кутия?Ако да, и тази ти система работи изскубвай тръбите.Газта се осира с топъл въздух, единия момент.После по водна риза на изпарител всичко в ред ли е, стопля ли се, чистен ли е скоро, мембрани, въздушен филтър?


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот butsefal » Сря 29 сеп 2010 19:27


въздуховода е изскубан откакто ми е сложен двигателя, Въздушния филтър е нов (вчера го смених), иначе колата си пали без проблеми на газ дори и при миналогодишните -20. Самия изпарител не съм отварял, затова питам тук че да не отварям наред и да прецакам нещо.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот bobocamaro » Сря 29 сеп 2010 19:34


Няма какво да прецакаш, ето тема със снимки viewtopic.php?f=22&t=77673&start=15 , в смисъл ако стигнеш до нови мембрани :beer


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот The_Machine » Чет 30 сеп 2010 2:21


Запалителна система?


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот butsefal » Чет 30 сеп 2010 19:07


каква запалителна система е брат, това го прави само на газ и то само когато въздуха е под 12градуса (да речем).


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот The_Machine » Пет 01 окт 2010 1:44


"Ае брат", съвсем възможно е запалителната система да ти е изпляскала и това да се усеща само на газ ;)

Но като препрочетох по-скоро се насочвам към лошо обезвъздушена охладителна система или запушвания по изпарителя или местата, от които е хванато затоплянето му...


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот butsefal » Пет 01 окт 2010 18:16


така, вече съм съгласен, след няколко дена ще си сменям антифриза и мога да разкача маркучите и да ги продухам да се изчистят, обаче искам някой да ме научи как точно да обезвъздуша... нали за това служи разаширителния съд? Между другото дмес проблем нямаше, от сутринта до сега това прекъсване не се появи а вчера докъто беше по-хладно (сутринта и надвечер) прекъсваше както по горе съм описал.... вече незнам какво става


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот bobocamaro » Пет 01 окт 2010 18:20


Снимай моторния отсек, да видим как е навързана водата.Голф 3 сам се обезвъздушава,двойката е по-инатлива.А, парното на колата духа ли горещо?


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот butsefal » Пет 01 окт 2010 18:59


двигателя е ААМ (1,8 моно от мк3), Парното си бачка перфектно...


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот The_Machine » Съб 02 окт 2010 2:06


А изпарителя как (последователно/паралелно) е вързан и къде?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот muns61 » Съб 02 окт 2010 8:53


Бедна смес.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот i.e.i » Съб 02 окт 2010 9:36


При "първо" палене провери дали изпарителя загрява заедно с двигателя.
Преди да е мръднала стрелката при допир трябва да усещаш затопляне.


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот butsefal » Съб 02 окт 2010 19:53


това ще го пробвам


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: Проблем когато захладнее.

Мнениеот butsefal » Нед 03 окт 2010 19:24


Днес се позагледах и проверих дали се затопля, изпарителя е вързан км входа и изхода за радиатор чето за парното, и когато запалих колата стоях с ръка на маркуча към радиатора и другата на изпарителя. С една идея по бавно загря изпарителя , но според мен беше нормално (се пак е метал и малко по бавно поема топлината отколкото маркуча



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта