Помощ Много Спешно!!!
Помощ Много Спешно!!!
Проблема е такъв:Колата ми е ГОлф 3 ГТИ преди 2 4аса не искаше да запали...като завартя контактния клу4 един път на дясно лампата на акумулатора си светва на таблото..какъв може да е проблема .... моля някой да помогне бързо мерси
- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Алтернатора е онова дето му виждаш ремъка как се врътка като работи двигателя. Прочети тази тема там има още идеи от какво може да е, въпреки че става въпрос за друг двигател http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2000
Re: Помощ Много Спешно!!!
pavel_bg написа:...като завартя контактния клу4 един път на дясно лампата на акумулатора си светва на таблото..
Ами попрнцип свети като дадеш "един път на дясно" и за маслото също.
Виж вече за паленето е друго. Дай малко информация карал ли си я преди това, ако не колко време...
Вероятности мнго - акумулатор, стартер. Провери кабелите на стартера също. Погледни клетките на акумулатора, пробвай с друг също... и т.н.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pinci написа:Пробвай да удариш ЛЕКО алтернатора, може четките да са залепнали. Аз имай такъв проблем с едно Поло и даже почваше да пуши откъм контактния ключ, но не разбрах какво му беше. Пробвай това с удара ако после завърти значи си за смяна на четки
Колега ти маи ги обърка нещо работите(алтернатор и стартер) ако удари АЛТЕРНАТОРА така 6те запали че 6те изгори.

Ако не стане с почукване по СТАРТЕРА значи щте трябва някои ток да ти дава. Ако и това не стане вече не е на добре.
- pinci
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KILLER GTI написа:pinci написа:Пробвай да удариш ЛЕКО алтернатора, може четките да са залепнали. Аз имай такъв проблем с едно Поло и даже почваше да пуши откъм контактния ключ, но не разбрах какво му беше. Пробвай това с удара ако после завърти значи си за смяна на четки
Колега ти маи ги обърка нещо работите(алтернатор и стартер) ако удари АЛТЕРНАТОРА така 6те запали че 6те изгори.![]()
Ако не стане с почукване по СТАРТЕРА значи щте трябва някои ток да ти дава. Ако и това не стане вече не е на добре.
Ми аз излизам от факта че мойта като не ще да запали и махам клемите слгам ги пак и леко почуквам по алтернатора и после върти, но иначе си прав по СТАРТЕРА трябва да удря,но както и да е в линка който луснах към друга тема е обяснено

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- zmej
- Мнения: 1510
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
- Автомобил: Audi 8D5 Quattro
- Двигател: AJL
- Местоположение: София
- Контакти:
VR666 написа:Чудно ми е защо при 10.5 - 11 В, въобще не иска да завърти стартера?
Ми ей сега ще ти кажа - точно днес на един приятел му отлетя акумулатора към големите ловни акумулаторни полета, та го меря като пали. На 'празен ход' (демек никакъв товар) - 10.5В, дава контакт - пада на 8.7В, завърта стартер - показва веднъж около 6В, стартера казва 'мъц' и това е...
Просто много сериозно заминал акумулатор...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта