Polo 6N Caramel cream G-powered
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Polo 6N Caramel cream G-powered
Искам да ви запозная с колата, с която се занимавам вече две години и нещо.
Почна се от нулата и се стигна доволно далеч. Успях да заснема и опиша почти всичко от развитието й досега. Надявам се темата да е полезна и на други колеги, които се захващат с нещо подобно.
Тук е мястото да кажа, че нямаше да стигна дотук, ако не бяха хората, които ме подкрепяха и ми помагаха през цялото време.
Радвам се ,че темата получи популярност и максимално много хора ще прочетат колко съм щастлив,че имам такива приятели.
Човекът, който ме научи да виждам нещата е Петър- alpine. Благодаря ти, братле, че си винаги до мен и помагаш с пълни сили. Тази кола е колкото моя, толкова и твоя!!!
Не искам да подреждам хората по заслуги, но не мога да не Благодаря веднага след това на Сашо- sashobas. Човекът, който ни накара да се чувстваме у тях като във втори дом. Човек, който безброй пъти лишавах от свободното му (и не само) време, за да съдейства с каквото може, само и само да върви работата.
Искам да изкажа благодарности и на момчето, което предостави сервиза си, в който вилняхме с пълна сила от сутрин до вечер. Роска, надявам се да го прочетеш, ако не има кой да ти го предаде. Рядко се срещат хора като теб. Благодаря ти още веднъж за гостоприемството, идеите и реализацията на суапа.
Като съм почнал с Търговищката секта, изказвам благодарности също и на Стоян (kasidi) и Ванко (vankobass), за помощта която оказваха в трудни моменти.
Хората са наистина още много- Борко (alpine_j), Станислав, Траян (Dekstar), Наско (G60), Ванко (schmidt), Дидо, Пиронски, Peyu, Бате Тони и още и още...Благодаря ви!
Поредното доказателство, че форума е сила!
И по същество:
На 17.07.2007 се сдобих с Поло 6N `96 1.4 AEX нa 117k km, току що внесено от Италия.
Тук е ред на първите снимки на полото преди да го внесат:
Прилично изглеждаща и що годе права стоковица,перфектна за първа кола. Не знаеше само какво я очаква
Като всеки млад неориентиран, но надъхан "тунер" се почна с джанти,купени още преди колата да е в мен.
6x14'' Еленов рог...с чисто нови 185/60/14. Размера не се коментира Разбира се бели мигачи и кристални странични:
и правена решетка без емблема:
Идваше зима и многото планове за колата оставихме за напролет. Една неприятна ситуациийка обаче ускори събитията.
Купих си широка броня, на която измазах страничните отвори за решетки, както и мястото за номера:
Решетка без емблема, този път нова:
Да почнем с по-истинските неща викам
Февруари '08 си намерих по-читави джанти - CR7 7.5х16, оригинално хромирани, но с налюпено от времето покритие. Беше ясно, че няма да се карат
така и се почна:
Бластиране:
Полиране на борда:
Облепяне и шприц:
Боя. Графит от каталога на Motogucci с брутално едра перла:
За гуми се спрях на Maxxis 205/40/16
Вече обути:
И как стоят на колата:
Една разходка до Смолянската сцена
След дълго чакане дойдоха и придобивките от Германия:
И бърз монтаж:
Най-после и на колата:
Междувременно:
Развитието с тези джанти малко по-късно в темата. В хронологичен ред последваха задни дискови спирачки:
Крайно гърне Supersprint, оригинално за 6N Polo, широка задна броня и фитването й за гърнето:
Задни чистачки да си ги нямаме :
Огледалата ги поръчахме от FK с адаптор за 6N. Двете части обаче не бяха създадени изобщо една за друга Тук пак игра флекса, поялника за
пластмаса и шкурка:
Колата в работен вид, в какъвто я и карах няколко дни:
Бояджийски ден:
Крайно време беше да сложа и нож на предната широка броня, но исках да е различен от оригиналния. Спрях се на Ibiza GTi. Преправянето не беше
малко - скъсихме двата края и с пластмаса изградихме капачета, не по-лоши от оригиналните. Няколко от зъбчетата на ножа също се изрязват за да
пасне на захващането на Половата броня. Операцията определено си струваше:
Грехота беше лупите да са без ксенон, спрях се на 8000К. След като смених линията на колата с тъмни фарове и стопове, кристалните странични
мигачи на мига отшумяха и ги заместиха опушени:
В този й вид окачването беше крайно наложително... дойде и то:
И до край:
Височината се коригира така, че да нямам проблеми с калниците (които ще правим по-късно) тъй като всяка вечер пътувах с 4 танцьорки до Златни
Малко по-горе ви показах как налагаме 9j отзад. Дойде време да се захванем и с тези джанти. Същия модел но в 9 инча:
Последва ги същата процедура като другите, но без бластирането:
215/40/16 застанаха добре:
На колата:
Оглеждах за снимки какъв бой ядоха калниците, но не открих. Най-пресните от него период са тези, където пробваме някакви грозни тави:
И малка фотосесийка, същия ден в който вече калниците позволяваха окачването да се развие... отпред на последна резба, а отзад без
малко:
И на другия ден, на светло:
И един (д)ефект:
...JPG[/img]
В общи линии това беше развитието на колата до август 2008. На събора на Роженски ливади я видяхте в този работен вид с криви и пръснати с
черен мат калници и надрано купе от доброжелатели .
Качвам някои сполучливи снимки от якото събиране
Безкрайни благодарности на Малкия алпин, Мадкап и Волната душа за снимките, уникални са!
Тази снимка ми е много любима. Ники,евала брат! :
...
Последна промяна от Волен на Нед 29 ное 2009 20:09, променено общо 3 пъти.
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Polo 6N Caramel cream G-powered
Скоро след събора дойде време да се разделя с джантите, правени с толкова труд и желание.
Причината за раздялата беше една по-култова за мен джанта - OZ Futura, 8x16, разглобяеми. :
Следващите две снимки са правени в Търговище пред един сервиз на един МНОГО голям човек... по-късно ще стане ясно защо . Бат Сашо и той замесен
Вижда се и новия заден капак, който сменихме заради оригиналното спойлерче и третия стоп, които дълго време търсех:
A следващата снимка е в Горна Оряховица, пак пред един голям с корадо. И той е замесен по-късно.
За зимата се спрях пак на OZ 7x15 с гуми 195/50. Като за сезона визията ме удовлетворяваше:
И малко снимки от 8ми декември, с една позната ви кола :
Пътуването
Една зимна вкъщи:
Това беше за 2008-ма година. Януари се разходихме до Стара Загора..причината отново беше джанти. Исках да си видя колата с размер,непробван досега и определено по-екзотичен от широки 16ки.:
Човека не е да нямаше:
Взехме му най-хубавите и си заминахме. С тези малки търкала полото така се тръшна, че едва се прибрахме..
Steffan 8x14 със 195/45/14 + 9x14 с 225/40/14
Разбира се, че и тези красавци не можехме да ги оставим така безлични...започна се освежаването:
Полиран борд, облепени и минати на шприц, изшкурени и готови за боя:
Някво скъпо бяло:
И съблечени.. :
Успоредно с новите джанти се извършиха и други промени по външния вид, идеята на които беше да се вържат с по-нататъшното развитие на колата. Някакси ми поомръзна така мрачна колата..тъмен цвят с тъмни фарове и стопове. Търсех нещо по-свежо. Джантите бяха следствие на нови стопове и фарове. Исках също колата
ми да прилича повече на Поло, а не на тунинг изрод. Затова стоповете са оригинални, но от mk5 или 6N2 Поло. Фаровете са изчистени,без лупи и ангелски очи, само слят мигач. Биксенон на 8000К. Нова броня в оригинален вид. :
...
Салона от предните снимки е ел. рекаро от RS2 Audi, временно беше в моята кола, сега е в една друга лудница По-късно ще покажа какво се случва и с интериора.
Малко пози с джет ли:
...
Свалих предната броня за да запуша двете малки ненужни отворчета над решетките за халогени:
Скоро след това започнах да разглобявам цялата кола, да чистя от ненужни детайли и подготвям за нова боя:
Навих и окачването, за да е удобна за работа. Свалих всички стъкла и оголих интериора:
На някои снимки се вижда, как ще изглежда и капачката на резервоара.
Разглобено, но в движение:
Причината за раздялата беше една по-култова за мен джанта - OZ Futura, 8x16, разглобяеми. :
Следващите две снимки са правени в Търговище пред един сервиз на един МНОГО голям човек... по-късно ще стане ясно защо . Бат Сашо и той замесен
Вижда се и новия заден капак, който сменихме заради оригиналното спойлерче и третия стоп, които дълго време търсех:
A следващата снимка е в Горна Оряховица, пак пред един голям с корадо. И той е замесен по-късно.
За зимата се спрях пак на OZ 7x15 с гуми 195/50. Като за сезона визията ме удовлетворяваше:
И малко снимки от 8ми декември, с една позната ви кола :
Пътуването
Една зимна вкъщи:
Това беше за 2008-ма година. Януари се разходихме до Стара Загора..причината отново беше джанти. Исках да си видя колата с размер,непробван досега и определено по-екзотичен от широки 16ки.:
Човека не е да нямаше:
Взехме му най-хубавите и си заминахме. С тези малки търкала полото така се тръшна, че едва се прибрахме..
Steffan 8x14 със 195/45/14 + 9x14 с 225/40/14
Разбира се, че и тези красавци не можехме да ги оставим така безлични...започна се освежаването:
Полиран борд, облепени и минати на шприц, изшкурени и готови за боя:
Някво скъпо бяло:
И съблечени.. :
Успоредно с новите джанти се извършиха и други промени по външния вид, идеята на които беше да се вържат с по-нататъшното развитие на колата. Някакси ми поомръзна така мрачна колата..тъмен цвят с тъмни фарове и стопове. Търсех нещо по-свежо. Джантите бяха следствие на нови стопове и фарове. Исках също колата
ми да прилича повече на Поло, а не на тунинг изрод. Затова стоповете са оригинални, но от mk5 или 6N2 Поло. Фаровете са изчистени,без лупи и ангелски очи, само слят мигач. Биксенон на 8000К. Нова броня в оригинален вид. :
...
Салона от предните снимки е ел. рекаро от RS2 Audi, временно беше в моята кола, сега е в една друга лудница По-късно ще покажа какво се случва и с интериора.
Малко пози с джет ли:
...
Свалих предната броня за да запуша двете малки ненужни отворчета над решетките за халогени:
Скоро след това започнах да разглобявам цялата кола, да чистя от ненужни детайли и подготвям за нова боя:
Навих и окачването, за да е удобна за работа. Свалих всички стъкла и оголих интериора:
На някои снимки се вижда, как ще изглежда и капачката на резервоара.
Разглобено, но в движение:
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Polo 6N Caramel cream G-powered
Тенекеджийската работа и подготовка за боя:
Колата се подготвя от един майстор и боядисва от друг. И за двамата имаше МНОГО МНОГО работа. Благодаря им, че ми се вързаха на идеите. Няма непроменен детайл по екстериора на колата, не, че се гордея, че съм разтурил всичко заводско. Доста от елементите могат да останат невидими за някои, което може само да радва.
Колата на взимане от първия майстор, на шприц: (благодаря на Дидо и Ванко, че свършиха тази работа вместо мен, не бях в БГ)
На паркинга където ме чака да се върна и тегленето до бояджията:
...
Относно задния капак - ами отдавна ми беше беше мечта да имам номер от ремарке/трактор и така В интерес на истината най-симетрично ми изглежда така, майстора доста се постара, дори в кат мина за американски капак (не че има такъв ). Връзва се и с червените стопове.
Джантите на колата са нещо, с което много се гордея - RSL CULT 8+9x14. Спечелих ги на търг от немския ибей. Това няма да е крайния им вид, по нататък ще се поосвежат. Гърнето също е ново, трудно се разделих със суперспринта, но това изглежда много по-добре. Също не е крайния вариант.
Метна се полото в един хубав ден от месец август. [/b]
Някоко дни след това дойде неизбежния момент, в който трябваше да изберем цвят...нещо мислено повече от година Отидохме в бояджийницата 4 човека, бяха мислени много други неща, но единодушно забихме и се изкефихме на един цвят: Caramel cream. Приятно на вид съчетание от жълт, кафяв и червен цвят. Реших, че е достатъчно свеж за да се върже с идеята на колицата, също така е рядък и интересен цвят. Страшно едър металик, което говореше само, че ще отиде доста боя.
Боята:
Лака:
Само голото купе глътна около 1.5l боя...
Имаше още работа по другите детайли, малко снимки и на тях:
Удължения преден капак беше направен повече от професионално. Ползва се ламарина от друг преден капак и се запази заводския овал, само се пусна около 15мм напред.
Един от любимите ми детайли:
И най-лудия
Тотал: 3.6l боя, без двигателния отсек..на този етап
...
Време е да сглобяваме
Лошо му е на тоя човек от мене
Наредихме вратите и капаците, потегляме към стъкларя:
Е тая се разчекна
Последва едно сглобяване "набързо", че трябваше да минем КАТ за нов талон и номера. :
Ей с тая табуретка вляво карах колата от бояджията
И минутка размисъл
И още:
...
Е тука ни удари първия залез и не можах да си позная колата... вече на родна земя.. до кадилака на mgm :
Малко снимки на червените задници
На другия ден преглед и КАТ: Е тука ми разказаха играта.... искаха да им пусна задната чистачка да видят как работи... отделно да ме пращат на технотест заради широки джанти и малък волан Смених гърнето поне предния ден с tdi, че с другото нямаше да мине номера. Цвета го измислиха светло кафяв.
И на същия ден пътуването до Търговище, след което нищо нямаше да бъде същото
...
Последна промяна от Волен на Чет 04 ное 2010 18:06, променено общо 1 път.
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Polo 6N Caramel cream G-powered
Дойде един доста истински момент, в който пак ще разглабяме. На този ден влизаме в поредния филм с ясен край, но не толкова ясно развитие..
И пак познати актьори
Почистих си коша и подготвих за боядисване.
И пак познати актьори
За справка: (из темата за една джета)
Коша, вече по-приличен:
Стария (АЕХ) и новия (1Н)...или обратното и аз не знам
...
Относно мотора.. Петър го беше купил от Наско (G60) с идеята да отиде в едно негово купе.. обстоятелствата се стекоха така, че мотора стана мой, с него и приключението по суапа. Имах 3 идеи за двигател: G60, VR6 и 1.8T... като по трудност щяхме да го ядем един и същи... За шестака не съм чувал хубави думи като поведение на поло с такъв мотор. За 1.8Т просто нямаше добра оферта към него момент... остана чара на виещия Мисля, че доста хора от форума знаят или са чували как вървеше корадото на Наско с мотора, който слагам. Оставаше надеждата, че и при нас нещата ще се получат, с тънката разлика на -300кг купе
Ще качвам подробни снимки по цялата дандания, а пък дано са полезни на някой. Ние разполагахме единствено с 5 снимки от едно германско Polo 6N G60...
Таблото и то падна за да се действа по лесно по токовете и педалите. Конзолата на педалите се подменя с такава за хидравличен съединител.
Г60 шенкели, супорти и апарати. Вентилирани дискове на 256мм. Въпреки желанието
ми, не мога да сложа по-големи заради 14ките.
Тук е тънкия момент с преправянето на шарнирите, за да паснат на половия носач.
Нямаше да се налага интервенцията, ако бях взел шенкели от поло 16V с делящ
супорт, но не намерих и го направихме по трудния начин. Горния от поло, долу мк2:
Първа проба как ще седи мотора и къде ще играе флекса...Тук разбрах колко много
избързахме с боядисването...
Почнахме с левия рог заради скоростите:
Тук и dream team-a в заслужена почивка
Захванахме се с монтажа на предна греда на полото, че моята я беше хванала липсата.
Отново не се пестяха сили, за да стане максимално близка до оригиналната като
монтаж/демонтаж, със здравинта дори прекалихме:
Достатъчно здрав и прост тампон от лада нива се погрижи за предната лапа:
Ей тук реши да се скрие дросела и му правихме дупка... :
И тук ще иска нов тампон:
А това остана от очиларката :Х
Само за инфо, беше широка колкото цялата предница.
...
Продължавам с работата по закрепяне на мотора в купето:
Водихме се от полуоските, като се надявахме поне едната да се размине от рязане.
Оказа се дългата. Мотора ни хареса как стои в този вариант и се почнаха тампоните:
Отзад вдясно използвахме от мк2, като му направихме стойки върху половото магаре.
Тампона, както и неговата планка която хваща скоростите нямахме практическата
възможност да го използвахме, заради липсата на място. Направиха се нови планки и
се ползва преправения тампон от полото. Вътрешната планка се поизряза за да не
пречи на превключвателя на скоростите:
Скоростната кутия и тя го отнесе:
Магарето също:
Най-после колата заедно с мотора горе
Дотук имахме три НОВИ тампона на оригинални места, мотора стоеше повече от перфектно в купето
Както написах, дългата полуоска остава същата, трябваше да направим късата. Тя се
оказа с около 30мм по-дълга.
Изрязахме я, така че карето да е на средно положение (така нагласихме и дългата). Челата се изравниха на струг, направиха се фаски за заварката. В центъра на двете парчета се постави втулка за да ги центрира.
Последва една хубава заварка, която се почисти пак на струг. Наби се втулка, чиито краища отново заварихме.
Затворихме дупките, които изрязахме по колата. Десния рог също като левия отнесе флекса, заради шайбите...
...
Със стойка от пасат измерихме къде ще се пада дупката за горната помпа на съединителя.
Наложи се да удължим рамото на помпата със 70мм, тъй като мястото не позволява да я монтираме по оригиналния начин.
След като приключихме с разянето и дупченето по купето пръснахме отново коша:
Неколата:
И пак мотора вътре, вече на окончателното си място:
Проба на радиатора:
Стойките за него заварихме на гредата под бронята и на новата ни предна греда. Ще отговоря в предварение на очакваните въпроси защо не слагам по-голям радиатор.. Ами няма място -вляво фара, вдясно компресора.
Спирачната помпа беше заменена с 22ка, голямо серво както и ново казанче за спирачна течност, заради щуцера към помпата на съединителя.
...
Стигнахме до тоците. Тук се отзова един много голям приятел, за което ЕВАЛА Стани!!! Запалихме колата без проблеми.
http://www.youtube.com/watch?v=B55opF3cKTc
Хидравличните маркучи трябваше да се подменят, че старите окъсяха. Ползвам помпата от Г60-то, а казанчето с много зор успях да го върна на оригиналното му място.
Дойде ред и на двуцевката. Тотално преправена и тя:
След меката връзка ще продължим на 55мм, но като му дойде времето.
Искахме да ползваме още един оригинален тампон, с който спънахме още по-добре мотора.
И още
Компресора за предната греда:
...
Крайно време беше да развия малко гайките на окачването :)
Изкарахме малкия изрод най-после за пръв път с новата душа:
Ето го и на собствен ход. Тук още съм с бензиновата помпа от стария мотор. Далеч не пускам клиповете за да се види някакъв вървеж, а просто защото са първите Тепърва има доста работа за да тръгне колата като хората.
http://www.youtube.com/user/volenveliko ... GmG7axpCD0
http://www.youtube.com/user/volenveliko ... j03XZJt_Pg
И пак познати актьори
Почистих си коша и подготвих за боядисване.
И пак познати актьори
За справка: (из темата за една джета)
Коша, вече по-приличен:
Стария (АЕХ) и новия (1Н)...или обратното и аз не знам
...
Относно мотора.. Петър го беше купил от Наско (G60) с идеята да отиде в едно негово купе.. обстоятелствата се стекоха така, че мотора стана мой, с него и приключението по суапа. Имах 3 идеи за двигател: G60, VR6 и 1.8T... като по трудност щяхме да го ядем един и същи... За шестака не съм чувал хубави думи като поведение на поло с такъв мотор. За 1.8Т просто нямаше добра оферта към него момент... остана чара на виещия Мисля, че доста хора от форума знаят или са чували как вървеше корадото на Наско с мотора, който слагам. Оставаше надеждата, че и при нас нещата ще се получат, с тънката разлика на -300кг купе
G60 написа:Някога,преди доста време купих корадото с двигател PG правен в Германия от няква фирмичка "oettinger" със скромните 172whp Но по нещастно стечение на обстоятелствата(или по точно заради неоторизирано бърникане по мотора от пишман тунери като мен )му поизгоряха 2 бутала В последствие купих мотор 1Н от голф рали и го сложих на мястото на умрелия PG като запазих електрониката,дюзите,дроселовата клапа,и всичко останало от PG-то. Компресорът му също беше подменен с нов(на който му смених абсолютно всички консумативи) който с шайба 74мм(също сложена от "oettinger" все още се чудя кои е тоя германец ) даде налягане 1бар,никога не съм карал или виждал по бързо Г60 а съм виждал доста а KR-тата ги хрупкаше за закуска . Пиша целия тоя роман за да се добие представа какво трябва да се очаква от този мотор в купе на 6N http://vbox7.com/play:82cc0593
Ще качвам подробни снимки по цялата дандания, а пък дано са полезни на някой. Ние разполагахме единствено с 5 снимки от едно германско Polo 6N G60...
Таблото и то падна за да се действа по лесно по токовете и педалите. Конзолата на педалите се подменя с такава за хидравличен съединител.
Г60 шенкели, супорти и апарати. Вентилирани дискове на 256мм. Въпреки желанието
ми, не мога да сложа по-големи заради 14ките.
Тук е тънкия момент с преправянето на шарнирите, за да паснат на половия носач.
Нямаше да се налага интервенцията, ако бях взел шенкели от поло 16V с делящ
супорт, но не намерих и го направихме по трудния начин. Горния от поло, долу мк2:
Първа проба как ще седи мотора и къде ще играе флекса...Тук разбрах колко много
избързахме с боядисването...
Почнахме с левия рог заради скоростите:
Тук и dream team-a в заслужена почивка
Захванахме се с монтажа на предна греда на полото, че моята я беше хванала липсата.
Отново не се пестяха сили, за да стане максимално близка до оригиналната като
монтаж/демонтаж, със здравинта дори прекалихме:
Достатъчно здрав и прост тампон от лада нива се погрижи за предната лапа:
Ей тук реши да се скрие дросела и му правихме дупка... :
И тук ще иска нов тампон:
А това остана от очиларката :Х
Само за инфо, беше широка колкото цялата предница.
...
Продължавам с работата по закрепяне на мотора в купето:
Водихме се от полуоските, като се надявахме поне едната да се размине от рязане.
Оказа се дългата. Мотора ни хареса как стои в този вариант и се почнаха тампоните:
Отзад вдясно използвахме от мк2, като му направихме стойки върху половото магаре.
Тампона, както и неговата планка която хваща скоростите нямахме практическата
възможност да го използвахме, заради липсата на място. Направиха се нови планки и
се ползва преправения тампон от полото. Вътрешната планка се поизряза за да не
пречи на превключвателя на скоростите:
Скоростната кутия и тя го отнесе:
Магарето също:
Най-после колата заедно с мотора горе
Дотук имахме три НОВИ тампона на оригинални места, мотора стоеше повече от перфектно в купето
Както написах, дългата полуоска остава същата, трябваше да направим късата. Тя се
оказа с около 30мм по-дълга.
Изрязахме я, така че карето да е на средно положение (така нагласихме и дългата). Челата се изравниха на струг, направиха се фаски за заварката. В центъра на двете парчета се постави втулка за да ги центрира.
Последва една хубава заварка, която се почисти пак на струг. Наби се втулка, чиито краища отново заварихме.
Затворихме дупките, които изрязахме по колата. Десния рог също като левия отнесе флекса, заради шайбите...
...
Със стойка от пасат измерихме къде ще се пада дупката за горната помпа на съединителя.
Наложи се да удължим рамото на помпата със 70мм, тъй като мястото не позволява да я монтираме по оригиналния начин.
След като приключихме с разянето и дупченето по купето пръснахме отново коша:
Неколата:
И пак мотора вътре, вече на окончателното си място:
Проба на радиатора:
Стойките за него заварихме на гредата под бронята и на новата ни предна греда. Ще отговоря в предварение на очакваните въпроси защо не слагам по-голям радиатор.. Ами няма място -вляво фара, вдясно компресора.
Спирачната помпа беше заменена с 22ка, голямо серво както и ново казанче за спирачна течност, заради щуцера към помпата на съединителя.
...
Стигнахме до тоците. Тук се отзова един много голям приятел, за което ЕВАЛА Стани!!! Запалихме колата без проблеми.
http://www.youtube.com/watch?v=B55opF3cKTc
Хидравличните маркучи трябваше да се подменят, че старите окъсяха. Ползвам помпата от Г60-то, а казанчето с много зор успях да го върна на оригиналното му място.
Дойде ред и на двуцевката. Тотално преправена и тя:
След меката връзка ще продължим на 55мм, но като му дойде времето.
Искахме да ползваме още един оригинален тампон, с който спънахме още по-добре мотора.
И още
Компресора за предната греда:
...
Крайно време беше да развия малко гайките на окачването :)
Изкарахме малкия изрод най-после за пръв път с новата душа:
Ето го и на собствен ход. Тук още съм с бензиновата помпа от стария мотор. Далеч не пускам клиповете за да се види някакъв вървеж, а просто защото са първите Тепърва има доста работа за да тръгне колата като хората.
http://www.youtube.com/user/volenveliko ... GmG7axpCD0
http://www.youtube.com/user/volenveliko ... j03XZJt_Pg
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Polo 6N Caramel cream G-powered
...
...
Малко по интериора.
Седалките са Полукожено Ел.Рекаро от Порше 944. Няма по-удобно нещо...
Задната е Корадо, която благодарение на Митачето заменям с мк2 кожа. Ще се върже значително по-добре с предните.
Волан Raid Dino 280.
Тавана го претапицирах черен, на черни точки.
Всички колонки черна кожа.
Уплътнения на вратите от 6Н2 Поло.
Има още, но по-натам.
Качвам малко снимки от едно BBQ, с участие на Търговище Dream Team
...
Намерих малко снимки от поредното ходене до Търговище, причината беше смяна на скорости, че имах проблеми със старите.
Изрода до полото си е цял проект, пред който се покланям!
И отново цялата предница долу...стана малко тип френско обслужването при мен..ама теснотийка
Манипулацийката, нужна ми да не опира кутията в магарето:
Мисля, че досега не съм слагал снимка на очиларката с перката и предната греда, любезно освежена от Sashobass Перката е SPAL 320mm и дава мноого
...
Oще малко снимки отпреди проклетата зима...
Наложи се да сложа едни 15ки отпред , че не можах да вляза толкова нисък на стенда за реглаж
И най-после с решетки по предната броня:
И малко интериор:
Новата седалка + 6N2 кори... Виждат се и 6N2 уплътненията.
ТТ педали, МК4 топка (6 скорости ), SLR Mercedes стелки
...
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Polo 6N Caramel cream G-powered
И първия сняг върху новата боя:
Тука камбера добре се вижда сякаш
Тука камбера добре се вижда сякаш
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Polo 6N Caramel cream G-powered
Малко снимки отпреди феста, с джантите , с които изкарах зимата и без бленди около секциите на фаровете
....
Слагам снимки от пътуването към София за експото. Съжалявам за вида на колата, ама тъкмо да контрастира със следващата серия снимки
!!!
...
Малко снимки от залата на VW Club Fest:
Благодарности на Краси, Борко, N1PO и всички останали, постарали се да запаметят това яко събитите
...
Няколко дни преди Крушуна се захванах да си направя един друг комплект джанти, които видяхте на събора.
Toзи път Schmidt Modern Line 7,5х16'' ЕТ 19 и 9х16'' ЕТ 15.
Реших, че отново ми се кара на 16 инча поради ред причини.
И се почна добрата стара процедура: полиране на бордовете, облепяне, шприц и боя на средата.
...
...
....
Слагам снимки от пътуването към София за експото. Съжалявам за вида на колата, ама тъкмо да контрастира със следващата серия снимки
!!!
...
Малко снимки от залата на VW Club Fest:
Благодарности на Краси, Борко, N1PO и всички останали, постарали се да запаметят това яко събитите
...
Няколко дни преди Крушуна се захванах да си направя един друг комплект джанти, които видяхте на събора.
Toзи път Schmidt Modern Line 7,5х16'' ЕТ 19 и 9х16'' ЕТ 15.
Реших, че отново ми се кара на 16 инча поради ред причини.
И се почна добрата стара процедура: полиране на бордовете, облепяне, шприц и боя на средата.
...
...
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Polo 6N Caramel cream G-powered
Направих едни много интересни снимки с колега, който притежава поло във вида едно към едно с моето, както беше като го купих. Снимките говорят сами :)
Ех Тоя Стоянчо ве
И с шареняците
Малко снимки и на Летните джанти. Schmidt Space Chrome, 8x16'' с гуми 195 40 16.
...
Лятото ми се отдаде възможността да сбъдна една малка мечта по интериора на полото.
Хиляди благодарности на bojeto за коректността.
Снабдих се с табло (с гръмнал bag), пластмаси под волана, ключ за фарове, конзолата с 5-те бутона на таблото (2х подгрев седалки, подгрев задно стъкло,ESP и аварийни), жабка, барче, топка и маншона за ск.лост, ръчна спирачка и куп други дреболии. В последствие си набавих и ТТ уредите.
Филмът отново беше лавинообразен. Беше ясно, че таблото ще се тапицира с кожа, ефекта обаче ни повлече в цялото купе. Метнаха се всички иначе изглеждащи скъпи пластмаси по ТТ интериора, реших да остана с оригиналните си кори на вратите, на които им стана лошо в процеса на работа.
Горд съм, че с всичко се справихме сами и крайният резултат (който още не е настъпил ) ще е повече от добър.
Оставям снимките да говорят:
Овала на таблото към прозореца естествено не идва същия. Взехме мярка от старото табло и наложихме върху ТТ-то, като го и скъсихме с около 7см, за да пасне на колонките, барчето etc...
Капаците на таблото придобиват друга форма заради новото положение на таблото.
Един доста по-подходящ Raid, връзващ се с алуминиевите детайли по интериора.
Панел управление на климатроника: да си го нямаме..
Браво, Петко!!!
Корите се оказаха най-интересната част от проекта. Вариантите за таблото като цяло не бяха много - или режем двата края до ръба на духалките (виждал съм МК1 с така монтирано табло) или компенсираме по-голямата дължина на таблото, като продължава към корите. Това ни се стори доста по-безболезненият вариант и се почна:
На следващата снимка се вижда с колко сме снижили и кормилният прът, за да стои по-намясто волана спрямо арката над уредите. (отделно с реглажа пада доволно ниско)
Междувременно малко почистване на купето, + някакви спомени от тъмносинята перла
Докато качвам снимките забелязвам колко корегирани детайли не са снимани в процес на преработката им, който ги види види
- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: Polo 6N Caramel cream G-powered
Продължавам с тапицерската работа.
Лепилата:
Професионално гръцко тапицерско лепило Carmy 43 (до 80 градуса) и Carmy 54 (до 110 градуса)
Връщам се на корите, като се сетя за тях и потрепвам от ужас
Арките над волана и около духалките са от отделни парчета кожа + шевове в цвета на колата:
Тотала се върза на около 7м х 1,40м кожа, около 3 кутии и половина лепило и към 10м шевове (единични по таблото и двойни по корите.
Тапицирани:
Табло
Пластмаси под волана
Жабка + пластмаси около жабката
Централна конзола
Барче
4х кори ( с по три отделни парчета всяка) + джобовете на предните кори + дръжките
...
Шевовете са декоративни, поради трудността, да не кажа невъзможността да се разкрои така целия плат, че после само да се нахлузи. На много кофти места кожата се поразпъва, което дали ще е малко или много е трудно да се предположи. И сега си представете разминаване от 1 см на всичко предварително съшито...
Парчетата се разкрояват, изрязват точно и се шият, след това се залепят със същото лепило.
Лепилото го купувам от специализиран магазин за автотапицерии във Варна. Мога да съдействам на всеки, който желае да работи с него. Няма база за сравнение с разните Хелмевект/Хелметекс etc..
Всичко става бавно и с доста търпение и мерак. Парчетата около волана се лепяха в деня, когато трябваше да тръгваме за Рожен, за доста дребни забележкки не ми достигна практически времето, вече са Ок
Сложих черен мокет от мк3 голф, тъй като не успях да си намеря полов. Отбелязвам това, заради дупките, които се виждат на някои снимки вляво и вдясно от краката на съответно шофьора и пасажера.
Мястото на CD-то е зад алуминиевият капак TT, а парното е undercovered засега. За мястото на копчетата на ел. стъклата също се обмислят няколко оригинални варианта. Това по-късно.
Успоредно с таблото се възродиха и едни доста специални джанти, с които се захванахме като на шега.
Щях да разходя до Рожен Шмита, ако не бяха един куп приятели, с които за 3-4 дни наистина направихме чудеса.
Пешо, Ицо, Иво, Борко, Стани... БЛАГОДАРЯ ВИ!
По същество - BBS RS 8x15``, които взех в насипно и окаяно състояние. За съжаление нямам снимки от този момент. Решението беше екстравагано за RS, да речем, че ми писна да карам с полирани бордове
Изредихме малко свежа комбинация:
-бордове в цвета на колата
-болтчета черни
-среда полирана, дълбочината й черна
-капачки в цвета на колата
-емблеми черни
Шприц:
Полиране, оказа се най-трудоемката работа, тъй като ги почнахме от шкурка 40 заради много забележки:
Все още шприц, ама игра на цветове
Боя:
Джантите ги сглобих и им обуха гумите в деня след боята, на следващият ден вече се търкаляха към Рожен.
Благодаря още веднъж на всички, които ми помогнаха да направим толкова абсурдно много неща преди събора. Лично аз не вярвах че ще успеем...
...
Ето още малко снимков материал. Хиляди благодарности за снимките, момчета!
Отпред сме малко високи, защото опира полуоската на по-брутални завои...
Даже некви мескиканци се виждат
...
Лепилата:
Професионално гръцко тапицерско лепило Carmy 43 (до 80 градуса) и Carmy 54 (до 110 градуса)
Връщам се на корите, като се сетя за тях и потрепвам от ужас
Арките над волана и около духалките са от отделни парчета кожа + шевове в цвета на колата:
Тотала се върза на около 7м х 1,40м кожа, около 3 кутии и половина лепило и към 10м шевове (единични по таблото и двойни по корите.
Тапицирани:
Табло
Пластмаси под волана
Жабка + пластмаси около жабката
Централна конзола
Барче
4х кори ( с по три отделни парчета всяка) + джобовете на предните кори + дръжките
...
Шевовете са декоративни, поради трудността, да не кажа невъзможността да се разкрои така целия плат, че после само да се нахлузи. На много кофти места кожата се поразпъва, което дали ще е малко или много е трудно да се предположи. И сега си представете разминаване от 1 см на всичко предварително съшито...
Парчетата се разкрояват, изрязват точно и се шият, след това се залепят със същото лепило.
Лепилото го купувам от специализиран магазин за автотапицерии във Варна. Мога да съдействам на всеки, който желае да работи с него. Няма база за сравнение с разните Хелмевект/Хелметекс etc..
Всичко става бавно и с доста търпение и мерак. Парчетата около волана се лепяха в деня, когато трябваше да тръгваме за Рожен, за доста дребни забележкки не ми достигна практически времето, вече са Ок
Сложих черен мокет от мк3 голф, тъй като не успях да си намеря полов. Отбелязвам това, заради дупките, които се виждат на някои снимки вляво и вдясно от краката на съответно шофьора и пасажера.
Мястото на CD-то е зад алуминиевият капак TT, а парното е undercovered засега. За мястото на копчетата на ел. стъклата също се обмислят няколко оригинални варианта. Това по-късно.
Успоредно с таблото се възродиха и едни доста специални джанти, с които се захванахме като на шега.
Щях да разходя до Рожен Шмита, ако не бяха един куп приятели, с които за 3-4 дни наистина направихме чудеса.
Пешо, Ицо, Иво, Борко, Стани... БЛАГОДАРЯ ВИ!
По същество - BBS RS 8x15``, които взех в насипно и окаяно състояние. За съжаление нямам снимки от този момент. Решението беше екстравагано за RS, да речем, че ми писна да карам с полирани бордове
Изредихме малко свежа комбинация:
-бордове в цвета на колата
-болтчета черни
-среда полирана, дълбочината й черна
-капачки в цвета на колата
-емблеми черни
Шприц:
Полиране, оказа се най-трудоемката работа, тъй като ги почнахме от шкурка 40 заради много забележки:
Все още шприц, ама игра на цветове
Боя:
Джантите ги сглобих и им обуха гумите в деня след боята, на следващият ден вече се търкаляха към Рожен.
Благодаря още веднъж на всички, които ми помогнаха да направим толкова абсурдно много неща преди събора. Лично аз не вярвах че ще успеем...
...
Ето още малко снимков материал. Хиляди благодарности за снимките, момчета!
Отпред сме малко високи, защото опира полуоската на по-брутални завои...
Даже некви мескиканци се виждат
...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта