Откачи се една тръбичка и пасата започна да Кяфа Тръбичката е пластмасова бяла,излиза от долната част на кутията на въздушния фелтър някъде горе влиза при газта търсих но не намерих къде влиза
Щом знаеш къде влиЗа, удачно е да погледнеш покрай двигателя къде има мощук където може да влезне. Явно е главната тръбичка за въздуха/въздушният филтър щом колата ти Кашля, като асматик!? Ако можеш да удариш една снимка, ще можем да помогнем или малко информация за колата!? Модел?
И моятя виси!Тея дни кат слагах ксенона я видях.имаше навит шрафт на маркучето.Явно е нещо дет командва клапите при възд. филтър.Ама аз колата така сам я взел-2 год я карам-и сега го видях.Навии и ти некъв болт там и виж кака ще бъде после!
Zdravko Zankov написа:Навии и ти некъв болт там и виж ...
'ич няма какво да гледа! Навивай едно болтче М4 и не се занимавай с глупости! Това ти командва клапата студен/топъл (от изпускателния колектор) въздух. Целта е като паднат под -30*С температурите да не ти се обледява въздушния филтър При мен тези маркучлета отдавна вече ги няма, че дори и няма къде да се включат
Недей просто да сипваш газ, защото пак ще си 'кяфа'. Това е вакуумен маркуч, вземащ вакуум от смукателния колектор. Освен налягането на горивото в горивната рейка (или дюза - пак си забравил да пишеш какъв и е мотора ), от там се взема вакуум и за сервото на спирачките (ако не си с TEVES02), за клапа на клима, а доколкото дочувам - и за някой гасови уредби. Затапи го първо!
На капака на моното има два щуцера. Единия е за тази тръбичка, а другия е свързан с клапана на сервото или с долната част на моното. Ако на тръбичката няма маркуче, ще го видиш на капака от задната страна.
Колегата Lachi ти го е казал най-точно,но за да видиш двата щуцера трябва да свалиш пластмасовия капак на моното,който отива до въздушния филтер.Като свалиш капака ще видиш щуцерите, десния е свързан с въпросния капак,а левия е свързан с клапата за топъл въздух на въздушния филтер.