ГАСНЕ ПО ИНЕРЦИЯ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
sasho2306
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

ГАСНЕ ПО ИНЕРЦИЯ

Мнениеот sasho2306 » Сря 28 юни 2006 10:19


Здравейте! Карам VW Passat, 91 г. 1,8Mi, двигател RP . При скорост над 70-80, когато я освободя от скорост гасне. Това става само когато Т е около 90 С. Разгледах форума- няма нищо! Ако някой може да даде съвет......




VolleyKiller
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 12 авг 2005 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VolleyKiller » Сря 28 юни 2006 10:49


Абсолютно същия проблем го имам и аз :) колата е Passat 1.8mi RP и като се спускам по наклон и съм изкючил от скорост почва да губи обороти и ако не подам еднократно газ угасва ( много странно ). Карам я с газова и се чудя дали не е от изпарителя, някое платно да пражи проблем !
Ако някой има предложения с удоволствие ще го изслушаме с колегата :)
Поздрави на всички !


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Re: ГАСНЕ ПО ИНЕРЦИЯ

Мнениеот madmen » Сря 28 юни 2006 10:55


sasho2306 написа:Здравейте! Карам VW Passat, 91 г. 1,8Mi, двигател RP . При скорост над 70-80, когато я освободя от скорост гасне. Това става само когато Т е около 90 С. Разгледах форума- няма нищо! Ако някой може да даде съвет......

Това на газ ли?
Ако е на газ, вкарва много въздух при тази скорост според мен


Потребителски аватар
Oleg_Yanev
Мнения: 115
Регистриран на: Пон 09 май 2005 14:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Oleg_Yanev » Сря 28 юни 2006 11:19


Има, имаааа тема по въпроса!
И аз съм с RP и газово.

Отговора: има въздуховод към въздушния филтър - гасне. Няма въздуховод - не гасне!
Причината не е установена.

Успех и пишете за резултата.


Потребителски аватар
Lawyer
Мнения: 1769
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 15:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lawyer » Сря 28 юни 2006 12:55


Oleg_Yanev написа:Има, имаааа тема по въпроса!
И аз съм с RP и газово.

Отговора: има въздуховод към въздушния филтър - гасне. Няма въздуховод - не гасне!
Причината не е установена.

Успех и пишете за резултата.


Именно! :D


[Maverick]
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 12:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ГАСНЕ ПО ИНЕРЦИЯ

Мнениеот [Maverick] » Сря 28 юни 2006 13:49


всичко опира до реглаж на потока на газта и въздуха :D всеки може да го направи и сам това :D


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Сря 28 юни 2006 15:02


Ми даааааа.Откачи въздухопровода от филтъра към предния капак и си готов!Това го прави само на газ нали?


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 28 юни 2006 15:06


MobilLife написа:Ми даааааа.Откачи въздухопровода от филтъра към предния капак и си готов!Това го прави само на газ нали?

точно , и ако газаджиите са си разбирали от работата , са щели те да го махнат, а не да те вкарват в приключение


sasho2306
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот sasho2306 » Сря 28 юни 2006 17:01


Благодаря на всички! Ще махна въздухопровода..........


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Чет 29 юни 2006 16:25


Абе колеги и аз съм с 1.8 RP и при мен така на газ по инерция гасне обаче само с над 90-100 :wink: Гледах че на един Golf 1.8 ABS този маркуч дето дава топъл въздух към въздушния филтър са го махнали след като са му сложили газ и махнах и аз моя обаче от тогава не съм пробвал инерцията :) Ако пак гасне ще взема да махна и тоя дето казвате пък дано се оправи :) Като не се оправи пак ще трябва да си спускам на 5та :) А като се махне тоя въздуховод да не вземе да се вдигне разхода?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 юни 2006 17:03


Oleg_Yanev написа:Причината не е установена.


Причината е повече от ясна...
влиза голям дебит въздух, сместа обеднява..и готово.


STOIAN ANDREEV
Мнения: 44
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Мнениеот STOIAN ANDREEV » Чет 29 юни 2006 19:15


ИМАХ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ. ПРОСТО ГАЗАДЖИЯТА БЕШЕ ЗАБРАВИЛ ДА ОТКАЧИ ВЪЗДУХОВОДА ЗА КОЙТО КОЛЕГИТЕ ПИШАТ И СЛЕД ТОВА ВСИЧКО СИ ДОЙДЕ НА МЯСТО. УСПЕХ!


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 30 юни 2006 10:30


Някъде срещнах из форума за Предната маска че на гаэ блокирали вакуумния клапан във въздушния филтър да смуче само топъл въздух - именно заради този проблем - вижте тема "Маска" там колегите го обсъждат. А другия вариант е наистина просто да махнеш маркуча от маската до възд. филтър.


galioo
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 12 дек 2007 7:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Севлиево

:)

Мнениеот galioo » Чет 28 фев 2008 11:13


Здравейте.
Имах същия проблем.Имам Passat 1.8 - 1988г.
И при мен е така,след като закача тръбата на въздуховода,да влиза студен въздух във въздушния филтър и колата на празен ход гасне,махна ли тръбата работи идеално.А да отбележа колата е на газ.Дано съм бил полезен.


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Чет 28 фев 2008 11:26


:lol: Според мен по добре да оставите въздухопровода на мястото и да блокирате клапата коята се намира под въздушния филтър. При мен италиянеца го е измислил така - на върха на тръбата която се вижда под въздушния филтър се прави малка дупчица, с бургийка или шило и с със самонарезен винт се завива една малка мека планчица която се закривява надолу, като предварително сте затворили клапата която ще пресече потока от въздух идващ от отпред на маската-емблемата за В3.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта