Разход на масълце-1.9тд
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
SMELL ти колко доливаш ако не е таина,щото маи общо зето ти си с наи "отглежданото" TDI в форума.А за недоливането не е нещо свръх естествено ама е рядкост.Аз примерно старото зверче G II 1.6TDI 1990(перфектна кола въпреки че разправят че пукала глава)10W40 на TOTAL,карано основно в Карлово, не гореше ама грам
-ама внесено от познат от германия със сервизна книжка за всеки един от 180000 си километра.Сега с G III 1.9TDI внесено от некав софииско-врачански тарговец от австрия,уж на 180 000(ха-ха) с 5W40 пак TOTAL за 12000-13000 км. из софия през зимата си изяде сичките чертички.

- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
окло 200-300 грама на 8000 хил. километра/на толкова го сменям/. Но сега незнам с чипа как ще е-засега не е мръднало/или е много малка разликата/ за 1400 км.Имам още 2000 до смяна-тогава ще разбера точно/горе долу де/ Карам с АРАЛ 10W40. Естествено че стар мотор ще пипа доста от масло-5W40-то просто си е по тънко и си заминава,къде покрай маслени сегменти,къде в турбината,малко течове и---доливаш повече.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
АМИ ТОВА МАСЛО СИ Е СУПЕР,НО ЗА ПО НОВИЧКИ МОТОРИ,А НАШТЕ ВЕЧЕ СИ ИМАТ ХЛАБИНКИ И ЛУФТОВЕ,КОЕТО НЕ ПРЕПОРЪЧВА ТЪНКО МАСЛО,КОЛКОТО И ХУБАВО ДА Е ТО.А Е И ЛЯТО-ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ Е ДА НЕ Е ТОЛКОВА ТЪНКО.ПОНЕ СПОРЕД МОЙТЕ СКРОМНИ ПОЗНАНИЯ.Rabbit_TDI написа:А имаш ли си на идея дали крие некви опасности тва че саму сипал 5W40 щото стана без да разбера просто баща ми я закара на сервиза че ме нямаше и се беше "престарал".И един тъпичак вапрос 200-300 грама колко чертички са
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
То зависи и от маслото. Аз го сменям на 7000км, и не доливам, не знам колко си дърпа (не е като да не го пипа изобщо, но няма нужда от доливане). Обаче веднъж сипах някакво Кастрол, и за 2000км вече нямаше 400гр, смених го веднага, и нямам проблем. Слагам само 10/40.
По принцип ТД-тата харчат главно през турбината, което е нормално.
По принцип ТД-тата харчат главно през турбината, което е нормално.
- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Като взема да се писносва мотора се случват интересни неща.Преди да направя ремонта не ми хапеше много масло като го карам бавничко или не съм забелязал да спада рязко.Но ида ли до София на ръчка и като погледна отиваше към 200-300гр.Това са мои наблюдения по мотора.За сега след ремонта нямам проблем.Не обръщам внимание колко е паднало,а само дали има и да е в границите на нормалното.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта