Здравейте, колеги. От известно време Пасатчето на чичо ми не може да се "изреже" хубаво както преди и някой път турбото дори влиза в авариен режим. Първоначално премахнаха катализатора сменяха и някакъв клапан, но проблема си е на лице. Майстор му каза, че турбото е за рециклиране/смяна. Аз обаче знам, че разликата между двигателите AHU (90 к.с.) и AFN (110 к.с.) е именно в турбото - едното е с променлива геометрия другото е westgate turbo.
Някой знае ли дали може да се сложи на AHU турбо от AFN (турбо с променлива геометрия), съответно трябва ли нещо друго да се сменя (коелктори)?
Благодаря и приятен ден!
Passat B5 AHU въпрос за смяна на турбо
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Въпрос за смяна на турбо Passat B5 AHU
а защо първо не опиташ да почистиш турбината щом ти забива по някога . хем и ще видиш на какво дередже е турбината ти. и вече ако не става тогава да влизаш в цифроманиите със смени на турбота.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Въпрос за смяна на турбо Passat B5 AHU
колега аз сменях турбо и взех от AVG. Същото е като на AFN. Става и от ALH.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпрос за смяна на турбо Passat B5 AHU
Обади се на Ventoman, да види за какво става въпрос и да ти реши трайно проблема. 

Re: Въпрос за смяна на турбо Passat B5 AHU

Последна промяна от velinsl на Нед 21 ное 2010 13:56, променено общо 1 път.
Re: Въпрос за смяна на турбо Passat B5 AHU
Колеги, AHU е с уестгейт, кви геометрии, кви 5 лева...и отделно не знам на AHU как му препоръчвате турбина с променлива геометрия да си търси - ще трябва да сменя и комп, и Н75 освен турбото...
- Legolas
- Мнения: 152
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
- Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София и провинцията
Re: Въпрос за смяна на турбо Passat B5 AHU
А това си чистенето е също толкова налудничаво, колкото и поставянето на турбо с променлива геометрия. Какво ще чистите на уестгейт турбо не е много ясно. На дерзанията на колегата с AHU-то, що си правите експерименти с колата ами не я закачите на VAG-COM, да видиш дали е проблем турбото или не. Веднага ще се види дали надува, както трябва или не следи исканите стойности. Демек ако на пълна газ ти показва, че исканото налягане е 1836 мбар. и актуалното( това, което турбото достига) е 1840/1825/1830 или нещо такова търсете причината другаде, но със сигурност не е турбото. Може клапана за разтоварване, може спукано вакуум маркуче до разтоварващия клапан и да стои отворен, може спукано маркуче на мапа вътре в ЕКУ-то, може дебитомер всичко това се вижда на диагностика, с живи данни получени единствено и само ако колата е в движение на максимално натоварване
.

- HILL
- Мнения: 49
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 15:26
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: AHH
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за смяна на турбо Passat B5 AHU
Моя б5 с мотор 1.9 тди AHH е с променлива геометрия (така го купих нов внос) и на дино теста излезе 104 коня (нормално ли е ? ) после сложих чип и стана 133 коня . но за 5-6 месеца ми цапа геометрията.
Последна промяна от HILL на Пет 22 яну 2016 12:00, променено общо 1 път.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 AHU въпрос за смяна на турбо
Ако е сменяна турбината и компа и вакум клапането, може. Но ще е бил някой който си обича колата, едва ли от завода е излезнала така. С номера на екуто ще разбереш дали е от аху.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта