Кора под двигателя на дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кора под двигателя на дизел

Мнениеот КаруЦаря » Вто 04 юли 2006 16:40


Знаете ли от каде мога да си купя евтино (и колко евтино) кора за под двигател на пасат четворка дизел.
Имам възможност да си поръчам да ми направят такава от ламарина и това ще струва 150 лв.Предполагам, че тогава картера ще е по -защитен, но тогава предницата няма ли да натежи.
какво ме саветвате - пластмасова или метална кора? :roll:




Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Вто 04 юли 2006 16:47


Пич ако си направиш кора от ламарина не само ще е смешно но и крайно нефункционално при обслужването на колата.
Не се занимавай с глупости ами си вземи една оригинална с поръчка от Германия. Тя върви с две по-малки отстрани, които се хващат за роговете.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 04 юли 2006 18:28


защо да е смешно толкова, човека може често да ходи из къра ( не е задължително да копа там ;) ) така че пластмасовата кора няма да я има много време... а за натежаването - че да не би да се каниш да я правиш от 8мм желязо ? едва ли ... :lol:


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Сря 05 юли 2006 8:39


Абе момчета, оригинална пластмасова кора стува над 400 лв. Питах ги тия от Юнитреид. Аз също предпочитам такава. Металната кора е просто евтин вариант.Ако имаше евтини пластмасови бих си взел такава.
Металната кора ще я прави много печен тенекеджия ,който се занимава основно с това.Няма да затрудни обслужването, защото ще има пробка за маслото. Това няма да е просто изрязана ламарина. Човека ще я прави цял ден.Ламарината ще е 0.5 дебелина.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 05 юли 2006 8:42


zaharievdent написа:.... защото ще има пробка за маслото. Това няма да е просто изрязана ламарина. Човека ще я прави цял ден.Ламарината ще е 0.5 дебелина.


Супер прави я и я покажи да я видим и аз съм мераклия за такъв вариант.
Определено оригиналната не е кой знае какво.
Из нета имаше такива оферти за Г4 за предпазване на картера ще се опитам да намеря и постна тук.


RST
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 19 май 2006 19:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RST » Чет 06 юли 2006 13:32


И аз съм без кори. До колкото знам те са 2, слагат се една след друга като по средата има шина.
Кора1: около 400 лв.
Кора2: около 300 лв.
Шина: около 25 лв.
Зактепващи елементи: около 75 лв.
~ 800 лв.

Това за ламаринената кора звучи много добре ама ако приемем, че има удар в по сериозен камък:
Оригиналната кора би триабвало да разнесе удара колкото успее в страни и да се счупи, с ламарината май няма да стане така, или ще се скъса или ще се огъне и изобщо няма да се разбере, че е имало нещо като кора. Евентуално по дебела ламарина ама ще за прилича на танк :lol:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 06 юли 2006 13:50


В един форум четох че и от VW предлагат оригинални метални кори :roll:


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

за Кората

Мнениеот PESHERLAN » Пет 07 юли 2006 16:36


Абе колеги,може да прозвучи малко грубо от моя страна ,ама все пак дайте да слезнем на земята,какви са тези кори от ламарина? :?: Това да не е СОЦ-автомобил -Жигули или Лада.До колкото чета,става въпрос за Пасат четворка.Все пак този който кара такава кола,едва ли ще го притеснят 400 лв. за оригинална кора.Без разбира се да ми се обижда zaharievdent!!!!


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

за Кората

Мнениеот PESHERLAN » Пет 07 юли 2006 16:44


като ще става с кора Пасата,нека да е като хората.Аз така го разбирам!!!!Пак и ако се прави от ламарина тази кора и като се монтира за въпросния автомобил,няма ли да дранчи много тази ламарина от вибрацийте на дизела,независимо колко е нов той?


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Пет 07 юли 2006 19:13


тая кора независимо от какъв материал е направена си е нож с две острета, добрата страна я знаем - предпазва картера и тем подобни ама ако карате бързо и ударите нещо отдолу тая кора просто няма да ви помогне, че може и някоя беля да ви направи, но я си представете че има някакъв теч или нещо такова, всичко ще остава във кората и вие може изобщо да не разберете че има нещо нередно, иначе ще си капе на замята и все ще го видите или на някой ще му направи впечатление.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Пет 07 юли 2006 23:49


Кората има наклон и ако капе ще се види просто после трябва да се локализира теча.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 08 юли 2006 0:54


Абе що сте на мнение че корите пазат картера от удар?Аз повечето коли дето сам виждал картера си старчи от кората.Като цяло функцията им е да пазат ДВГ-от замарсяване(което колкото и да ви е смешно си е важно) и наи-вече зимата от лугата дето топи снега-щото от нея можи тш раждяса целия двигателен отсек сас сичко в него.От ламарина ено че ще напасваш по български ми сигурно и щи дрънка.Не може само в ЮНИТРЕИД да има кори.Трябва да си намериш наистина нещо по евтино щото не знаеш кога щи се счупи пак.


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

za korata

Мнениеот PESHERLAN » Съб 08 юли 2006 19:23


Кората също при дизелите служи повече за обезшумяване на купето.Аз чесно казано при бензините не съм виждал да има кора.Някой да ме поправи ако бъркам!!!!!!


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 08 юли 2006 20:50


G60-ката ми имаше също такава кора.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 08 юли 2006 21:51


Сички си имат кора.Частите на мотора нямат такава антикорозионна защита като купето и ако нямаш кора от лугата зимата ша се набие и за няколко зими вътре ша стана ени ръжди ени проблеми.Обезшумяването и предпазването са допълнителните ефекти от корите.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта