Дайте съвет, Golf 4 1,9TDI 110hp - неще да върви! - РЕШЕНО

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 юли 2006 9:12


Е как така е перфектен ама не варви-тия маистори маи са набедени за такива.И аз се самнявам за турбото просото ти казвам кое може да е наи лошото.А филтъра нали си го сменил вече и първо иди да ти изчистят дебитомера преди да правиш сичко останало.Иначе ако си е заминал безвъзвратно 300 лв.-ама плюса е че като го смениш колата щи е като нова ако другите неща са ОК.А катализатора ако ти се занимава направо го махаи(аз моя от един месец му се кана ама се няма кога)




Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Сря 05 юли 2006 10:05


за двигателя имах предвит, че работи много чисти и си реди оборотите правилно, не прекъсва, просто си работи добре. Вече смених и въздушния филтър и се пробвах да почистя дебитомера (до колкото мога да го направа) резултат - никакъв, все си е същото положението. Утре имам записан час при Елкон (при доктора) и ще видим какви грешки ще намерят и ако и там нищо не се промени, направо ще изкъртя катализатора и без това му се каня от няколко дни :evil: А ако се наложи да сменям дебитомер, къде да търся такова нещо?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 юли 2006 13:50


Ми в супердизел имаха,ама не сам сигурен дали там е наи евтин щото не е на Бош а маи е ВЕБЕР-та наи добре се разтарси из нета за по тънка цена ,ако не иди там,веж и в ЮНИТРЕЙД ква цена му дават ама надали ша е евтино.Наи добре ако имаш познат да ти го земе от чужбина щото имам чуството че там ще е двоино по евтин.А и компютарджията сегорно ще те опъти.Компресията мери ли?


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Сря 05 юли 2006 14:15


а ангренажния ремък дали е зацепен правилно???отзад какъв цвят пушек излиза?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 юли 2006 14:44


Тои ако не беше зацепен правилно нямаша да варви добре на празен ход,ама и това не е лошо да се провери.


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот smurf » Сря 05 юли 2006 14:50


казах го като предположение, понеже преди години, на бившия ми нисан, дизелов, в един "много добър" сервиз го бяха сменили, така че пушеше бяло и не вървеше...колата имаше и други проблеми и затова не се усъмних отначало, добре че след 7-8 дни я продадох, и ми се обади купувача и каза: "къде си сменял ремъка, той се скъса...."....да си го бях сменил сам...:))така че е хубаво да се погледне....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 юли 2006 14:58


Баси тия маистори дето бъркат ремака са за затвор напрао.А за бои 100%


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Сря 05 юли 2006 15:36


Това си е направо дебитомер. Струва няколкостотин лв и за съжаление е консуматив. Ако сменяш редовно въздушен филтър и не слагаш спортен такъв, изкарва 50-60хил. Вземи си истински, щото има и измислени, които са двойно по-евтини и се скапват много бързо


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Сря 05 юли 2006 22:55


утре със сигурност ще знам какъв е проблема след като мина през Елкона_а, а за ремака и аз си мислех че може проблвма да е от там, но не е, давах му предварение, после закъснение, пробвах я направо на пътя ама нямаше резултат, настройката на ремака си беше направена добре, няма никакви нито черен, нито бял, в сервиза бяха сложили новия ремак по белега от стария ремак, всичко беше точно. Днес смених и въздушния филтър със абсолютно същия оригинален филрър какъвто извадих от колата, пак нямаше никакъв резултат. Вече намерих и дебитомер ако се наложи да го сменям, може да ми излезе и малко по евтино ако дам стария дебитомер и доплатя за "нов", мене ме съмнява че дори и да ми дадат гаранция може да ми набутат някой рециклиран дебитометър, ама ще видим утре какво ще покаже компютъра. Искам да питам, какво ще стане ако изключа моя дебитометър и пробавам колата така, дали ще има някаква разлика? или по-добре да не експериментирам?


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Сря 05 юли 2006 23:08


Искам да питам, какво ще стане ако изключа моя дебитометър и пробавам колата така, дали ще има някаква разлика?


Това е първото нещо, когато се усъмниш за MAF и нямаш скенер да провериш компютъра. Изключи го, покарай, ако върви добре, сменяй го.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 05 юли 2006 23:11


Ти маи доста си експиреминтирал.Попринцип ремака и ролките сложат ли се веднъж не се барат.Без дебитомер колата просто не върви-цялата електроника на мотора се скапва.Дебитомер само Pierburg неска го погледнах-с това не си играи-тоя щом ти иска стария смятаи за кво става въпрос.А дебитомера не е консуматив ако го чистиш и сменяш филтара.нямаш проблеми въпреки че леке по лека почва да лаже в показанията ама с малко.А кво значи гаранция на дебитомера-то и твоя си работи ама подава грешни данни и колата неще да варви хубаво-иди после тва при тарговеца та го докажи.Не сам много сигурен ама щом си си играл с ремака внимаваи с него че да не кажа да го сменяш пак че е скап с барабар ролките.А щом колата работи добре на празен ход няма как да е от ремак.


jeki
Мнения: 311
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 6:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот jeki » Чет 06 юли 2006 1:00


бате аз имам 4 ка от 3 години дизел е 110 коня значи завси какво прави ако варви и изведнъж забие стрелката на ниакакви километри - дебитомера праи бела вече = на мен ми го прави този проблем както карам извъбградко и дига 140 и като отсякана спира - ио турбото се чува още от 1000 обирота на горе - закачи го на комп и сичко си покава - тия италянци са минетчии само сето кичат екстри яко - ако нещо искаш да питаш за 4 ката потърси ме ще ти кажа всичко което знам


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Чет 06 юли 2006 15:55


Виж дали дебитомера не е сдал багажа.Аз карам пасат тди 110 коня.Същия двигател демек. Като купих колата имах подобен проблем: колата ускоряваше по-бавно от пешеходец.Въобще вървеше като спънат кон.
Закарах пасата обаче при един печен майстор -Жоро от околовръстното и пича му смени дебитомера.Работа за 10 мин.Струваше около 70 лева и колата и до ден днешен си върви като змей.Телефона на Жоро е 0888607862.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 06 юли 2006 16:46


мени ти го за 70 лв. с нов? :idea: :roll:


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Чет 06 юли 2006 19:07


ако наистина могат да ми сменят дебитомера за 70лв. направо тръгвам за София, може и 2 да взема даже да има за всеки случай, както и да е, КОЛАТА СЕ ОПРАВИ :P днес почти цял ден чаках ред при един майстор "Елкон" , евала на човека, наистина си разбира от работата, тества колата с компютъра, в общи линии всичко беше добре, дори дебитомера си работеше в норма, нямаше отклонения, големия проблем беше някакъв запушен или развален клапан, нещо за вакуум мисля че беше, сменихме го със друг, втора ръка (някак си не ми се даваха 185лв. за чисто нов) сменихме маркучи разни за въздух и после с един лаптоп се качихме и излязохме на околовръстното, колата е като един малък изтребител, на 2_ра скорост върти гуми, абе все едно карам друга кола :D изпробвах я на пътя - 180-190км\ч си ги постига без да се зори много и може и още малко, но човека ме предупреди че скоро турбината може да се наложи да се сменя, нещо не била добре и щяла да издаде багажа скоро :cry: но за сега ще се кефя на "новата кола" иначе колко може да ми струва ремонта на тая турбина, нова колко струва, аз днес питах за всеки случай в една морга и там имаха от същия голф турбина и ми казаха 300лв, аз им казах "мерси".

Последна промяна от tih на Чет 06 юли 2006 19:14, променено общо 2 пъти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта