Турбо за голф 3...
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Съб 06 ное 2010 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Goce Delchev
Турбо за голф 3...
Здравейте килеги бих искал да ви попитам дали е възможно да сложа турбо на голф 3 АММ двигател 55кв .. ?и ако може как точно става номера?
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо за голф 3...
Може, номерът става с 3 бона в джоба и в някоя тунинг фирма.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо за голф 3...
Ти така си мислиш. Това, че фирмите яко спекулират и надуват цените е друга тема. АКО някой ден си направя VRа - ще пусна цени да видим 

Re: Турбо за голф 3...
Е какво спекулират фирмите като една свястна турбина(примерно ГТ30) струва почти 2 бона и то от щатите,тук са по 3к. една прилична електроника е 1500лв,дюзи,помпа....това стига да минеш 3000лв а дребните неща дето уж са евтини а те най много товарят
А що се отнася до ВР-а ако го турбинираш с 3000лв ще е някакъв бесен компромис с посредствени части и резултат

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо за голф 3...
Кое му е бесен компромис - нов Гарет е 700$, нови дюзи Бош 400лв. (втора ръка наполовина), нов колектор 100лв. (купен вече), кулер 50лв. втора ръка (купен вече), пътища 200-300лв., даунпайп и генерация - 250-300лв. Охлаждане на маслото с радиатор - до около 50лв. вървят (на мен ми е без пари). Електрониката заводската, монтаж 150-200лв., настройки 200-300+лв. Кое не ти допада? А, плоча за разреждане е около 100лв., аз мисля да не ползвам. Помпата мисля ще стигне като дебит и налягане.
А наа колегата му казах примерно 3 бона като цифра, щото знам, че и 2, и 5, и 10 да е, все няма да го направи, та такива теми са умрели още в зародиш
А наа колегата му казах примерно 3 бона като цифра, щото знам, че и 2, и 5, и 10 да е, все няма да го направи, та такива теми са умрели още в зародиш

Последна промяна от Vento на Пон 29 ное 2010 23:20, променено общо 1 път.
Re: Турбо за голф 3...
Незнам дали някои ще се навие да ти настрои колата за 200-300лв,може да питаш тодор "тошо вр6" колко пари му струва да му ремапнат заводската електроника,турбина гарет звучи много общо,лично аз не бих сложил на ВР друга турбина освен лагерна и поне 30-ка разликата с тази турбина спрямо някаква за 700$ е огромна изхождам от лични наблюдения. За другите неща може и да са такива цифрите но определено пропускаш доста дребни детайли които вдигат бюджета чувствително. А и да турбинираш ВР6 и да изкараш под 300коня звучи някак неприемливо за мен поне.
П.П. А що се отнася до темата наистина си прав,тя си е за коша
определено това са турбо мечти
П.П. А що се отнася до темата наистина си прав,тя си е за коша

- indjov_GTI
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
- Автомобил: E30
- Двигател: M20B20 1990g
- Местоположение: Rakovski
Re: Турбо за голф 3...
Medix написа:Здравейте килеги бих искал да ви попитам дали е възможно да сложа турбо на голф 3 АММ двигател 55кв .. ?и ако може как точно става номера?
може колега ,но е страшна играчката покрай подготовката ...до сега съм дал 1000+лв,като още нямам пътища,бофф ,мазане на турбото и още др за които несе сещам в момента...като запали и най-вече няма грижи покрай мотора,ще споделя какво съм направил


- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Турбо за голф 3...
indjov_GTI написа:Medix написа:Здравейте килеги бих искал да ви попитам дали е възможно да сложа турбо на голф 3 АММ двигател 55кв .. ?и ако може как точно става номера?
може колега ,но е страшна играчката покрай подготовката ...до сега съм дал 1000+лв,като още нямам пътища,бофф ,мазане на турбото и още др за които несе сещам в момента...като запали и най-вече няма грижи покрай мотора,ще споделя какво съм направил![]()
ще чакаме развитие

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо за голф 3...
Опитите на Тошката не искам да коментирам, че тук разни разбирачи ще се засегнат. Определено наля пари в много грешки заради неправилни съвети и концепции. Но да кажем, че аз имам кой да ми я настрои за тия пари. За турбина още се оглеждам в Щатите, ако ти е интересно - ще ти пусна линкове на ЛС утре. Аз не гоня над 250-260 коня (на вала естествено) по 2 причини - първо е синхро и не знам колко ще устиска, второ - да не разреждам и да не се влагат много пари. И какво излезе, че освен съмнението ти за турбината и за парите за настройка с останалото си съгласен, така ли да разбирамG60 написа:Незнам дали някои ще се навие да ти настрои колата за 200-300лв,може да питаш тодор "тошо вр6" колко пари му струва да му ремапнат заводската електроника,турбина гарет звучи много общо,лично аз не бих сложил на ВР друга турбина освен лагерна и поне 30-ка разликата с тази турбина спрямо някаква за 700$ е огромна изхождам от лични наблюдения. За другите неща може и да са такива цифрите но определено пропускаш доста дребни детайли които вдигат бюджета чувствително. А и да турбинираш ВР6 и да изкараш под 300коня звучи някак неприемливо за мен поне.

П.П. Аз още не зная и на атмосферен или турбо тунинг да заложа, но като че ли повече ми се кара турбо VR6. Иначе за под 3 бона може да се докара 220-240 коня атмосферка, ама не е същото.
Re: Турбо за голф 3...
Vento написа:Опитите на Тошката не искам да коментирам, че тук разни разбирачи ще се засегнат. Определено наля пари в много грешки заради неправилни съвети и концепции. Но да кажем, че аз имам кой да ми я настрои за тия пари. За турбина още се оглеждам в Щатите, ако ти е интересно - ще ти пусна линкове на ЛС утре. Аз не гоня над 250-260 коня (на вала естествено) по 2 причини - първо е синхро и не знам колко ще устиска, второ - да не разреждам и да не се влагат много пари. И какво излезе, че освен съмнението ти за турбината и за парите за настройка с останалото си съгласен, така ли да разбирамG60 написа:Незнам дали някои ще се навие да ти настрои колата за 200-300лв,може да питаш тодор "тошо вр6" колко пари му струва да му ремапнат заводската електроника,турбина гарет звучи много общо,лично аз не бих сложил на ВР друга турбина освен лагерна и поне 30-ка разликата с тази турбина спрямо някаква за 700$ е огромна изхождам от лични наблюдения. За другите неща може и да са такива цифрите но определено пропускаш доста дребни детайли които вдигат бюджета чувствително. А и да турбинираш ВР6 и да изкараш под 300коня звучи някак неприемливо за мен поне.
П.П. Аз още не зная и на атмосферен или турбо тунинг да заложа, но като че ли повече ми се кара турбо VR6. Иначе за под 3 бона може да се докара 220-240 коня атмосферка, ама не е същото.


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо за голф 3...
Забравих третата причина защо не искам да е над 250-260 коня - не я карам само аз колата, ами и жени я карат често и... повече е опасно
+
+
=






- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Турбо за голф 3...
G60 написа:....турбина(примерно ГТ30)...
Ще му дойде нанагорно на тоя ААМ.

- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Турбо за голф 3...
Vento написа:Опитите на Тошката не искам да коментирам, че тук разни разбирачи ще се засегнат. Определено наля пари в много грешки заради неправилни съвети и концепции. Но да кажем, че аз имам кой да ми я настрои за тия пари. За турбина още се оглеждам в Щатите, ако ти е интересно - ще ти пусна линкове на ЛС утре. Аз не гоня над 250-260 коня (на вала естествено) по 2 причини - първо е синхро и не знам колко ще устиска, второ - да не разреждам и да не се влагат много пари. И какво излезе, че освен съмнението ти за турбината и за парите за настройка с останалото си съгласен, така ли да разбирамG60 написа:Незнам дали някои ще се навие да ти настрои колата за 200-300лв,може да питаш тодор "тошо вр6" колко пари му струва да му ремапнат заводската електроника,турбина гарет звучи много общо,лично аз не бих сложил на ВР друга турбина освен лагерна и поне 30-ка разликата с тази турбина спрямо някаква за 700$ е огромна изхождам от лични наблюдения. За другите неща може и да са такива цифрите но определено пропускаш доста дребни детайли които вдигат бюджета чувствително. А и да турбинираш ВР6 и да изкараш под 300коня звучи някак неприемливо за мен поне.
П.П. Аз още не зная и на атмосферен или турбо тунинг да заложа, но като че ли повече ми се кара турбо VR6. Иначе за под 3 бона може да се докара 220-240 коня атмосферка, ама не е същото.
Според мене, си заложи на турбо проект, тръпката е различна. Иначе Наско е прав, че има доста малки неща, за които никой не се сеща сега, но по време на работата ще изкочат. Пък и ако го направиш комбито 260 коня, няма ли да му бараш спирачките? От там по-големи джанти и тн и тн. М/у другото къде ремапват за 200-300 лв? (Не е с цел да се заяждан, по-скоро да се информирам)
Поздрави
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Турбо за голф 3...
Знам за турбо-тръпката, затова ми се кара тази кола в турбо-режими. А и вече атмосферен проект имам един напълно реализиран и съм доволен от него. Не искам да се повтарям.
Спирачки, окачване, гуми и джанти няма да пипам (отново по мои доводи). На 288 е и спира задоволително, а и няма да ходя на рали с него, просто да дърпа малко повече. Относно мапването, приеми, че за мен е лична услуга от приятел.
Но темата не е дали аз ще си правя колата турбо и по какви виждания, а за турбо на моно - една от любимите ми теми, пускани от новорегистрирали юзъри, наред с "Мога ли да си слова 16V глава на 8V", "Светна ми лампата на маслото" и "ПОМОЩ!!!".
Спирачки, окачване, гуми и джанти няма да пипам (отново по мои доводи). На 288 е и спира задоволително, а и няма да ходя на рали с него, просто да дърпа малко повече. Относно мапването, приеми, че за мен е лична услуга от приятел.
Но темата не е дали аз ще си правя колата турбо и по какви виждания, а за турбо на моно - една от любимите ми теми, пускани от новорегистрирали юзъри, наред с "Мога ли да си слова 16V глава на 8V", "Светна ми лампата на маслото" и "ПОМОЩ!!!".
Последна промяна от Vento на Вто 30 ное 2010 10:59, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mrsch66 и 31 госта