каква боя се използва за барабанни и дискови спирачки.

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

каква боя се използва за барабанни и дискови спирачки.

Мнениеот Stoi » Чет 06 юли 2006 13:33


Искам да бойдисам барабаните и дисковите спирачки в жълто. Знам че се използва специална боя заради високите температури! Как точно се води тази боя ? А с прахово покритие дали става ? Дали издържа на температура ?




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 06 юли 2006 13:47


Има боя за спирачни апарати 250ml. 8лв. в Бриколаж.
Най- странното е че с обикновенна алкидна боя няма проблеми с ръжда и температура :D


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

хм

Мнениеот Stoi » Чет 06 юли 2006 13:52


На всяка боя по принцип си пише до каква температура издържа. Въпроса е май до каква температура се нагряват апаратите на VW II.
Мисля да пробвам с прахова боя.....ще видим :shock


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 06 юли 2006 14:09


Аз си боидисах апаратите със спреи акрилен на боди и нямам проблеми.По важно е апаратите да бъдат добре подготвени-измити и минати със шкурка и доста често след като се боядисат да се измиват със течаща вода и парцалче/гъбичка с препарат,защото праха от накладките в комбинация с водата от локвите ги зацапва и от темпаратурата се спича доста добре.


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivo_Dinkov » Чет 06 юли 2006 14:17




Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Чет 06 юли 2006 14:17


Мойте ги пръснах преди година и половина с шпрей за спирачни апарати от Бриколаж , както L&R спомена струва към 8 лева .... взех си водна шкурка и преди това хубаво изчистих от масло и ръжда целите барабани и апарата . 1 шпрей ми стигна спокойно :wink:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 06 юли 2006 22:47


Аз мойте ги правих с акрилна червена, с четчицата лекичко около 3 ръце на апрата.... не мърда вече 2 години

Само хубаво да се почисти и обезмасли преди това...


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 06 юли 2006 22:53


И аз ги правих с такова спрейче малко е 250мл специално за спирачни апарати,даже на него е нарисуван спирачен апарат :wink: Но на мен 1 не ми стигна :?


Потребителски аватар
The ReD One
Мнения: 147
Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The ReD One » Пет 07 юли 2006 7:19


Здравейте колеги,
аз моите ги боядисах с авто емайл лак (остана ми малко след боядисването на бронята) и от 5 години не са мръднали.


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Съб 08 юли 2006 14:03


А сега като ги пръснахте не се ли охлаждат малко по-трудно? :roll:


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivo_Dinkov » Нед 09 юли 2006 19:24


Като карах с метални джанти предните ми се загряваха, задните бяха студени. Сега с боядисани апарати и барабани, но с летите джанти, задните са си пак студени, а предните- по- малко топли, почти студени(т.е. по- лесно се охлаждат апаратите, но и боята не покачва температурата, а и на спрея на Дупли колър пише, че боята не пречела на топлообмена) :roll:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта