Обръщане на волан на 6N
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Обръщане на волан на 6N
Ми тя колата още не е пристигнала а и нямам частите,но исках да се информирам.Мислех си да не би да се наложи да се вади мотора за смяната на рейката и това най-много ме притесняваше,но не е така разбрах 
- hooligans
- Модератор

- Мнения: 18738
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Обръщане на волан на 6N
bbboiko2004 написа:Не разбрах какво общо имат фаровете с десния волан
На фаровете от кола с ляв волан, десния свети по нагоре
и обратното, но това се оправя с регулиране
За стоповете
С ляв волан габарита за мъгла е от ляво, а задната отдясно
С десен волан е обратно
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Обръщане на волан на 6N
hooligans написа:bbboiko2004 написа:Не разбрах какво общо имат фаровете с десния волан
На фаровете от кола с ляв волан, десния свети по нагоре
и обратното, но това се оправя с регулиране
За стоповете
С ляв волан габарита за мъгла е от ляво, а задната отдясно
С десен волан е обратно
С регулиране не се оправя! Чупката на светлината от фара е на обратно Отзад няма значение кой знае какво! но отпред е задължително да се сменят!
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Обръщане на волан на 6N
hooligans написа:kaiser666 написа:Изпадат оферти от форума и можеш да си го сглобиш за малко пари. Иначе фарове, мокет, инсталация, чистачки, огледала, козола за педали, кормилна рейка, таблото и сигурно въздуховодите по него. Филм си е, но ако изпаднат части и ще си го правиш сам, защо не?
+ стопове
Едва ли.... Единствено трябва отзад да "премести" или удължи кабела за лампата за мъгла от дясно в ляво,
няма нужда от смяна на самите стопове.
- lpishinov
- Мнения: 74
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Смолян
Re: Обръщане на волан на 6N
Имам приятел, който кара фронтера с десен волан и него не го пускаха от кат докато не си смени фаровете. Не съм много сигурен, но се размина с регулиране, някакви специални лепенки и почерпка...
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Обръщане на волан на 6N
tsvetanovvvv написа:hooligans написа:kaiser666 написа:Изпадат оферти от форума и можеш да си го сглобиш за малко пари. Иначе фарове, мокет, инсталация, чистачки, огледала, козола за педали, кормилна рейка, таблото и сигурно въздуховодите по него. Филм си е, но ако изпаднат части и ще си го правиш сам, защо не?
+ стопове
Едва ли.... Единствено трябва отзад да "премести" или удължи кабела за лампата за мъгла от дясно в ляво,
няма нужда от смяна на самите стопове.
Kak да я удължи, като от ляво няма да има място въобще?
Просто ще са на обратно със задната и това е!
- mishle84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Обръщане на волан на 6N
кой го интерисува стопа за мъгла колеги - АВТОРА пита за рейката, таблото и тези големите и важни неща! На мойто АУДИ ми взеха талона за фаровете и с един приател катаджия минах преглед и ми го върнаха без да съм ги оправял!!! Стоповете са най-малкия проблем...
- McLarena1976
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Обръщане на волан на 6N
Ами то проблема е с приятелите че номера минава ама ти ще си чупиш главата с тея фарове ама както и да е.
Колега ако размислиш с полото да го продаваш на части пиши.
Аз лично не бих се хванал с това упражнение ама това си е мое мнение.
Успех
Колега ако размислиш с полото да го продаваш на части пиши.
Аз лично не бих се хванал с това упражнение ама това си е мое мнение.
Успех
- mishle84
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 10 фев 2008 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Обръщане на волан на 6N
не намирам проблем с фаровите ми колега!!! Оправданията с десния волан и фаровете са за слабите шофьори! Не намирам разлика в десния и левия волан! Имам две коренно различни коли така,че всичко е практика!!!
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Обръщане на волан на 6N
В крайна сметка реших,че няма смисъл изобщо да се докарва това поло,и да се занимавам с волани и простотии,въпреки перфектното му състояние си е кошница с десен волан от 1996-а година,отиде в моргата.Между другото това е втора кола която изхвърлям поради десния волан,първата беше Нисан Съни twin-cam 16v,та карайте си ги с десния волан(никой не може да спре потенциалните убийци),на мен и на хората около мен,живота ни е малко по-скъп!


Re: Обръщане на волан на 6N
За Нисанчето е жалко, много хубава количка. Правилно си постъпил според мен. Десният волан не е проблем, но с ляв си е по-удобно и спокоино.
-
Arshicage
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Обръщане на волан на 6N
Явно темата е вече за заключване, но искам да споделя от личен опит, че десния волан не е никакъв проблем. Истината е, че отначало е стряскащо, но се свиква. А колата ако се кара предимно градско няма никакъв проблем с това, че си с десен волан. Аз съм с десен волан и отначало исках да го сменям но се отказах понеже струва кинти, крайния резултат според мен незадоволителен и най-важното е че свикнах за 10на дни.
- Ljubon
- Мнения: 3327
- Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Обръщане на волан на 6N
Arshicage написа:... искам да споделя от личен опит, че десния волан не е никакъв проблем.
Ха-ха, даже е по-удобно, при паркиране на улица направо стъпваш на тротоара, няма опастност някой зад теб да ти обърне вратата, ако не внимаваш.
http://desenvolan.5forum.net/
- bbboiko2004
- Мнения: 4314
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Обръщане на волан на 6N
Koksan написа:hooligans написа:bbboiko2004 написа:Не разбрах какво общо имат фаровете с десния волан
На фаровете от кола с ляв волан, десния свети по нагоре
и обратното, но това се оправя с регулиране
За стоповете
С ляв волан габарита за мъгла е от ляво, а задната отдясно
С десен волан е обратно
С регулиране не се оправя! Чупката на светлината от фара е на обратно Отзад няма значение кой знае какво! но отпред е задължително да се сменят!
Днес специално гледах ( имам 2 лагуни едната с десен една с ляв волан) и на двете коли фаровете светят еднакво. Не виждам какъв е проблема да си остане с тези си фарове
-
Arshicage
- Мнения: 60
- Регистриран на: Чет 02 юли 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Обръщане на волан на 6N
Рефлекторите на фаровете са различни за коли с десен и за коли с ляв волан. Идеята е, че когато си с ляв волан колата се движи в дясната лента и съответно десния фар е направен да свети малко в дясно и по-високо, така че да осветява по добре в дясно от автомобила с цел по-добра видимост. При колите с десен е обратното т.е. левия фар свети малко по-високо и повечко. Следователно, ако караш кола с дясна дирекция на път организиран за коли с ляв волан, със сигурност ще заслепяваш този отсреща. Затова, чужденците с коли с дясна дирекция си слагат едни залепящи се рефлектори на фаровете за да корегират светлината на фара в нормите. В противен случай на много места отнасят глобички .
Също така някой , който регистрира такава кола го карат да си смени фаровете. Аз също регистриах една такава кола но ми се размина.
). 
Също така някой , който регистрира такава кола го карат да си смени фаровете. Аз също регистриах една такава кола но ми се размина.

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта