Обръщане на волан на 6N

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот lion_heart002 » Пет 05 ное 2010 20:27


Ми тя колата още не е пристигнала а и нямам частите,но исках да се информирам.Мислех си да не би да се наложи да се вади мотора за смяната на рейката и това най-много ме притесняваше,но не е така разбрах :)




Потребителски аватар
hooligans
Модератор
Модератор
Мнения: 18738
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот hooligans » Пет 05 ное 2010 23:08


bbboiko2004 написа:Не разбрах какво общо имат фаровете с десния волан



На фаровете от кола с ляв волан, десния свети по нагоре
и обратното, но това се оправя с регулиране
За стоповете
С ляв волан габарита за мъгла е от ляво, а задната отдясно
С десен волан е обратно


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот Koksan » Съб 06 ное 2010 11:32


hooligans написа:
bbboiko2004 написа:Не разбрах какво общо имат фаровете с десния волан



На фаровете от кола с ляв волан, десния свети по нагоре
и обратното, но това се оправя с регулиране
За стоповете
С ляв волан габарита за мъгла е от ляво, а задната отдясно
С десен волан е обратно


С регулиране не се оправя! Чупката на светлината от фара е на обратно Отзад няма значение кой знае какво! но отпред е задължително да се сменят!


Потребителски аватар
tsvetanovvvv
Мнения: 108
Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот tsvetanovvvv » Съб 27 ное 2010 22:51


hooligans написа:
kaiser666 написа:Изпадат оферти от форума и можеш да си го сглобиш за малко пари. Иначе фарове, мокет, инсталация, чистачки, огледала, козола за педали, кормилна рейка, таблото и сигурно въздуховодите по него. Филм си е, но ако изпаднат части и ще си го правиш сам, защо не?


+ стопове mhihi


Едва ли.... Единствено трябва отзад да "премести" или удължи кабела за лампата за мъгла от дясно в ляво,
няма нужда от смяна на самите стопове.


Потребителски аватар
lpishinov
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Смолян

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот lpishinov » Нед 28 ное 2010 12:14


Имам приятел, който кара фронтера с десен волан и него не го пускаха от кат докато не си смени фаровете. Не съм много сигурен, но се размина с регулиране, някакви специални лепенки и почерпка...


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот Koksan » Нед 28 ное 2010 12:24


tsvetanovvvv написа:
hooligans написа:
kaiser666 написа:Изпадат оферти от форума и можеш да си го сглобиш за малко пари. Иначе фарове, мокет, инсталация, чистачки, огледала, козола за педали, кормилна рейка, таблото и сигурно въздуховодите по него. Филм си е, но ако изпаднат части и ще си го правиш сам, защо не?


+ стопове mhihi


Едва ли.... Единствено трябва отзад да "премести" или удължи кабела за лампата за мъгла от дясно в ляво,
няма нужда от смяна на самите стопове.


Kak да я удължи, като от ляво няма да има място въобще?

Просто ще са на обратно със задната и това е! :))


Потребителски аватар
mishle84
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот mishle84 » Нед 28 ное 2010 13:18


кой го интерисува стопа за мъгла колеги - АВТОРА пита за рейката, таблото и тези големите и важни неща! На мойто АУДИ ми взеха талона за фаровете и с един приател катаджия минах преглед и ми го върнаха без да съм ги оправял!!! Стоповете са най-малкия проблем...


Потребителски аватар
McLarena1976
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот McLarena1976 » Пон 29 ное 2010 12:24


Ами то проблема е с приятелите че номера минава ама ти ще си чупиш главата с тея фарове ама както и да е.
Колега ако размислиш с полото да го продаваш на части пиши.
Аз лично не бих се хванал с това упражнение ама това си е мое мнение.
Успех


Потребителски аватар
mishle84
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 10 фев 2008 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот mishle84 » Вто 30 ное 2010 23:26


не намирам проблем с фаровите ми колега!!! Оправданията с десния волан и фаровете са за слабите шофьори! Не намирам разлика в десния и левия волан! Имам две коренно различни коли така,че всичко е практика!!!


lion_heart002
Мнения: 2312
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот lion_heart002 » Сря 01 дек 2010 7:46


В крайна сметка реших,че няма смисъл изобщо да се докарва това поло,и да се занимавам с волани и простотии,въпреки перфектното му състояние си е кошница с десен волан от 1996-а година,отиде в моргата.Между другото това е втора кола която изхвърлям поради десния волан,първата беше Нисан Съни twin-cam 16v,та карайте си ги с десния волан(никой не може да спре потенциалните убийци),на мен и на хората около мен,живота ни е малко по-скъп! mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот sam_boha » Сря 01 дек 2010 11:37


За Нисанчето е жалко, много хубава количка. Правилно си постъпил според мен. Десният волан не е проблем, но с ляв си е по-удобно и спокоино.


Arshicage
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 10:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот Arshicage » Сря 01 дек 2010 13:43


Явно темата е вече за заключване, но искам да споделя от личен опит, че десния волан не е никакъв проблем. Истината е, че отначало е стряскащо, но се свиква. А колата ако се кара предимно градско няма никакъв проблем с това, че си с десен волан. Аз съм с десен волан и отначало исках да го сменям но се отказах понеже струва кинти, крайния резултат според мен незадоволителен и най-важното е че свикнах за 10на дни.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот Ljubon » Сря 01 дек 2010 14:07


Arshicage написа:... искам да споделя от личен опит, че десния волан не е никакъв проблем.

Ха-ха, даже е по-удобно, при паркиране на улица направо стъпваш на тротоара, няма опастност някой зад теб да ти обърне вратата, ако не внимаваш. mhihi
http://desenvolan.5forum.net/


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4314
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот bbboiko2004 » Сря 01 дек 2010 14:49


Koksan написа:
hooligans написа:
bbboiko2004 написа:Не разбрах какво общо имат фаровете с десния волан



На фаровете от кола с ляв волан, десния свети по нагоре
и обратното, но това се оправя с регулиране
За стоповете
С ляв волан габарита за мъгла е от ляво, а задната отдясно
С десен волан е обратно


С регулиране не се оправя! Чупката на светлината от фара е на обратно Отзад няма значение кой знае какво! но отпред е задължително да се сменят!

Днес специално гледах ( имам 2 лагуни едната с десен една с ляв волан) и на двете коли фаровете светят еднакво. Не виждам какъв е проблема да си остане с тези си фарове :roll:


Arshicage
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 02 юли 2009 10:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Обръщане на волан на 6N

Мнениеот Arshicage » Сря 01 дек 2010 15:11


Рефлекторите на фаровете са различни за коли с десен и за коли с ляв волан. Идеята е, че когато си с ляв волан колата се движи в дясната лента и съответно десния фар е направен да свети малко в дясно и по-високо, така че да осветява по добре в дясно от автомобила с цел по-добра видимост. При колите с десен е обратното т.е. левия фар свети малко по-високо и повечко. Следователно, ако караш кола с дясна дирекция на път организиран за коли с ляв волан, със сигурност ще заслепяваш този отсреща. Затова, чужденците с коли с дясна дирекция си слагат едни залепящи се рефлектори на фаровете за да корегират светлината на фара в нормите. В противен случай на много места отнасят глобички .
Също така някой , който регистрира такава кола го карат да си смени фаровете. Аз също регистриах една такава кола но ми се размина.:)). :beer



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта