каква боя се използва за барабанни и дискови спирачки.
- Stoi
 - Вечен БАН
 - Мнения: 2115
 - Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
 - Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
 - Двигател:
 - Местоположение: Кричим
 - Контакти:
 
каква боя се използва за барабанни и дискови спирачки.
Искам да  бойдисам барабаните и дисковите спирачки в жълто. Знам че се използва специална боя заради високите температури! Как точно се води тази боя ? А с прахово покритие дали става ? Дали издържа на температура ?
			
									
									- Stoi
 - Вечен БАН
 - Мнения: 2115
 - Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
 - Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
 - Двигател:
 - Местоположение: Кричим
 - Контакти:
 
хм
На всяка боя по принцип си пише до каква температура издържа. Въпроса е май до каква температура се нагряват апаратите на VW II. 
Мисля да пробвам с прахова боя.....ще видим
			
									
										
						Мисля да пробвам с прахова боя.....ще видим
- Жоро Делчев
 - BBS Collector
 - Мнения: 2964
 - Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
 - Автомобил: Golf GTI16V
 - Двигател: ABF 1994
 
Аз си боидисах апаратите със спреи акрилен на боди и нямам проблеми.По важно е апаратите да бъдат добре подготвени-измити и минати със шкурка и доста често след като се боядисат да се измиват със течаща вода и парцалче/гъбичка с препарат,защото праха от накладките в комбинация с водата от локвите ги зацапва и от темпаратурата се спича доста добре.
			
									
										
						- Ivo_Dinkov
 - Мнения: 1352
 - Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
 - Автомобил: Audi Quattro Turbo
 - Двигател: BGB
 - Местоположение: София/Плевен
 - Контакти:
 
Ето малко светлина по въпроса от Ауди форума 
			
									
										
						- The ReD One
 - Мнения: 147
 - Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
 - Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- 
				golf_tuning
 - Мнения: 282
 - Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- Ivo_Dinkov
 - Мнения: 1352
 - Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
 - Автомобил: Audi Quattro Turbo
 - Двигател: BGB
 - Местоположение: София/Плевен
 - Контакти:
 
Като карах с метални джанти предните ми се загряваха, задните бяха студени. Сега с боядисани апарати и барабани, но с летите джанти, задните са си пак студени, а предните- по- малко топли, почти студени(т.е. по- лесно се охлаждат апаратите, но и боята не покачва температурата, а и на спрея на Дупли колър пише, че боята не пречела на топлообмена) 
			
									
										
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта