Всякакви мнения са ми от полза.
Блоков отоплител
-
ikonoma
- Мнения: 420
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Блоков отоплител
Ами все ми влиза по някоя идея в главата.
Замислих се, че Фабията (ATD motor) няма блоков отоплител ("таралежа" с подгряващите свещи). Затова ми загрява и бавно в сегашните студени дни. Разгледах ел.схемите в сервизното ръководство и видях, че на нашите коли не се монтира въпросното чудо на техниката. Доядя ме, честно да си кажа. За Octavia (Golf и т.н. с AHF двигател се монтира, а при мен - не.
Дали няма да може да се монтира, ако се вземат релетата и блока? То най-големия въпрос е дали има място, където да се монтира и дали пиновете на ЕКУ-то подават сигнал за вкл./изкл. не релетата.
Всякакви мнения са ми от полза.
Имам и печка, но отоплителя си е отоплител.
Всякакви мнения са ми от полза.
Последна промяна от ikonoma на Сря 08 дек 2010 22:38, променено общо 1 път.
Re: Блоков отоплител
Може би ще успееш да се справиш колега, като закупиш всичкия хардуер и го монтираш. При мен Пасат Б4 1Z не можах да накарам компа да управлява подгревните свещи - на съответните пинове излизаха някакви нелогични напрежения. Направих си ги с таймер и бутонче, като ми е студено натискам бутона, работят 5 мин и таймера ги спира, за да не ги забравя аз.
Успех
Всъщност не знам какъв е тоя блоков отоплител и ти отговорих, дано да има нещо ценно в мнението ми
Успех
Всъщност не знам какъв е тоя блоков отоплител и ти отговорих, дано да има нещо ценно в мнението ми
-
ikonoma
- Мнения: 420
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Блоков отоплител
Точно това, за което ми отговори. Мерси!
Понеже така го пише на английски в ръководствата "Block Heater", затова така го написах.
-
Ivelin
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Блоков отоплител
Аз пък не виждам много смисъл при положение че имаш печка. На мен ми беше изгорял бушона за него и след като го смених не можах да усетя почти никаква разлика. Парното започва да предухва по топличко по рано ми се струва но това е. Друго си е ако имаш печка и палиш колата на 60-70 градуса загряла 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта