Тъй като във дизел клуба е мъртвило и никой не отговаря пускам темата и тук.
Та историята е следната миналата година по това време приблизително помпата прикючи спортна дейност. Закарах я на ремонт и ужким я направиха казвам ужким защото имам съмнения относно качеството на ремонта. Не е като да не върви върви си нормално ама гори за страх. Сега ще предположите че и вадя буталата през кюнците е ДА ама НЕ карам си я нормално и си я пазя. Та преди ремонта помпата течеше и разхода беше 10/100 в града като дневният пробег беше минимум 10км. След ремонта разхода е същият а би трябвало да е по-нисък според мен явно нещо не са нагласили като хората. Другото което съм забелязал зад колата смърди гадно на празен ход и нощем като има кола зад мен на фарове ( спряна ) се вижда как пуши. Имам чувството че горивото и идва във повече. Тъй като дизелите са ми малко мътна и кървава затова се обръщам към вас за съвет. Ако е жица ше се оправя ама тоя пуст мотор няма никаква електроника
Всичко механично м..... му иначе не първоначално изпушва като и дам газ и после не пуши. Пънал съм я на загрял мотор 90* и на загряло масло на 100* до 4000 об/мин първоначално леко изпушва във диапазона от 1500 до 3500 не пуши и вече от 3500 до 4000 пак изпушва което според мен е нормално щото пелала на "газта" е до ламрина. Това виждам във огледалото. Извън града преди да текне помпата със каране 90-100 ми даде 4.8 което за такъв шлеп мисля е нормално. Сега след ремнота ми даде към 6.5 със скорост 90-110 което ми се вижда много.Всеки разправя 6.5 в града е моя пустиняк гори 10+ в града чак ми иде да го насека със брадвата.Сипвам 10л нафта и след 100км я няма и това със нормално каране в града. Как и от къде му се намаля на това добиче порцията че имам чувството че някоя бурма е по-развита от колкото трябва.Както се казва за бога братя помагайте че със тая цена на нафтата не се издържа.

