Въпрос за ГОЛФ 2 GTD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Въпрос за ГОЛФ 2 GTD

Мнениеот TT » Съб 08 юли 2006 17:38


Харесах си едно голфче - 2-ка GTD '88г. производство 73 к.с.. От писаното във форума за този мотор съдя че не е лош, но разбирам, че има с интеркулер, има и без. Та има ли интеркулер тоз моторец или няма. Дали не са започнали да ги слагат на автомобилите производство след '90 година? Благодаря предварително.




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 08 юли 2006 19:41


JR-няма кулер,само RA и SB имат!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 08 юли 2006 22:26


Конете са 70 .Мотора е нечовешки добър.С интеркулер са доста рядки-следователно скъпи и маи са доста "спортни" така че ако не ти е в кръвта поддържане и ровичкени на мотора не се захващаи с кулер.Даи нещо повече за конкретната кола кога е внесена,от каде килко и от кои е карана в БГ,пипано ли и е нещо.За тези коли се говори че лисно пукат глави ама тва маи е повече от "задкормилния механизъм".Мерни и компресията и налягането на турбото.Иначе си е перфектна машина с перфектен мотор.


Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Нед 09 юли 2006 0:12


Мотора е 1.6 GTD 73 к.с.'88г. на 140000 км. За предишния живот на возилото не знам щото не съм говорил със собственика за подробности пък и не съм ходил още да го видя и в сервиза какво ще обади. Та и друго исках да попитам-като отида да го гледам какви стойности горе доле трябва да показват компресията и налягането в турбото като за читав двигател. То това май е най-важното, макар че "всичко е от значение", както се казва в една реклама. И друго - има ли такива добавки в горивото, които повишават компресията и ако има как бих могъл да избегна евентуалната злоупотреба с тях. Сещам се за един начин-изпразване на резервоара и ново гориво. Не знам дали това е честа практика сред дизел-продавачите ама така съм чувал от "задкормилни механизми" както Rabbit ги нарича. Изобщо ще се радвам да споделите някои характерни места по техническото състояние и за вероятни капанчета на които да обърна внимание при покупка на дизел. Предварително се извинявам ако повтарям някоя тема.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 09 юли 2006 0:39


Километрите са мнооооого над 140 000,ама тва не трябва да те притеснява тия мотори изкарват МНОООГО(лошото е че тарговеца сазнателно те лъже както и за конете),излизат евтино и бягат яко.За точните параметри се разтарси по тарсачката че нямам каталог и не помна цифри.Търговците слагат добавки за компресия аз поне тоз хуи го ядох.Единственото спасение е преди покупката смяна и мерене в твои сервиз.Има такъв момент че от кола 88 не можеш да очакваш да е перфектна-поне гумичките на клапаните ша са попрегоряли :lol: Ама ако е поддържана правилно турбото тряаа да е тип топ,така че то маи е наи за гледане от хилядите други неща,пак и ремонта му е наи труден и скъп(замяна горе долу).По ходовата част също не очакваи чудеса ма ако си предвидиш 100 лв.-ще стане като нава след покупката-е гледаи да не се наложи да сменяш сички амортисъори де.Друго нещо читавите гуми са ти далавера от рада на 300-400лв. , галошите са точно обратното.Един савет освен сервиза много важна е субективната оценка-просото поддържаната корла си личи и доре да и вазникне някои проблем,тои нито е голям нито нерешим.Въпреки че око и гъз се лъжат :lol: Наи добре ходи по обяви и караи и гледаи други подобни голфове,така ще разбереш дали колата е добра.Колкото и да са издръжливи на ражда се някаде ще е пуснала а гледаи да не е раждясала цялата.Гледаи интериора тои е основния показател за километри и поддръжка.Изобщо виж дали има свесни антифриз,акумолатор,масло,чистачки ит.н. от тях си личи отношението на предишния собственик.Гледаи я на стенд да няма тежки удари.И накрая сичко зависи от цената.Успех и дано имаш сполучлива покупка.Пусни снимки кат я земеш па ако имим път мдо ПД може да намина да я вида че тва ми е любимата колица.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 09 юли 2006 1:05


Аз пък знам, че дизел се купува зимата :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 09 юли 2006 1:14


Правилно ,ама до зимата има много.Пък и ако сичко и е наред набараката зимата проблем няма да видиш-поне аз не сам видъл ама грам.А то тва за зимата важи за сички коли.То можеш да го разбереш по работата на празен ход.А и ени подгревни свещи неса 1000 лв.


Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Нед 09 юли 2006 1:45


Благодарствено за изчерпателния пост на Rabbit :да:. Много се зарибих за точно такава каляска щото ми харесват повече от 3-ките. На външен вид повече ме кефят. Една добре пипната 2-ка изглежда много по-добре от добре пипната 3-ка (според мен). Много заоблени тия тройки ве. Пък ако си намеря такава двойка с такъв мотор ще е върха. Външния вид мисля аз да си го дирижирам тъй че колкото с по-малко екстри по-добре. Е разбира се изключвам такива работи, които са си еднакви каквото и да правиш, като централно, шибедах, серво и т.н. А това със смяната на горивото ше е много интересно ама требе да стане някакси. Остава и някой сервизец с добри дизелджии в пловдив да намеря и почвам "кръстоносния" поход в търсене на каляска.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 09 юли 2006 2:06


Аз е за смяна на горево а на масло говорих.Добри дизелджии в пловдив някои беше споменал в форума.Иначе мога в карлово да ти препоръчам.2-ката е велика кола.Ако наистина искаш да праищш нещо такова с нея и си приготвил пара земи ена с добър мотор и я пребоядисаи.Един приятел мисли да при същото с неговото ГТД 89г.Имам чевството обаче че цялата работа ще излезе мнооо пари.А в една тема пишеше за една маи варненска мноо пипана от разбирачи дето я продават.


Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Нед 09 юли 2006 2:35


Е не знам дали ще излезе толкоз много :roll: или викаш кат не ти е на главата е лесно. Сега да намеря такава кола като за начало с що годе свестен мотор. Не казвам, че ше е безупречен ама все пак да не се налага да го сменям пък после. Както казваш и турбото е мн важно. Пък после малко по малко и от сърце
Търговците слагат добавки за компресия аз поне тоз хуи го ядох.Единственото спасение е преди покупката смяна и мерене в твои сервиз.

А защо казваш да сменя маслото преди сервиза? То влияе ли върху компресията и налягането в турбото? Sory, ако въпроса е риторичен ама не съм на "ти" с дизеловите машинки. И друго тия добавки за компресията няма как да ги усетиш нали.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Нед 09 юли 2006 9:09


TT написа:Е не знам дали ще излезе толкоз много :roll: или викаш кат не ти е на главата е лесно. Сега да намеря такава кола като за начало с що годе свестен мотор. Не казвам, че ше е безупречен ама все пак да не се налага да го сменям пък после. Както казваш и турбото е мн важно. Пък после малко по малко и от сърце
Търговците слагат добавки за компресия аз поне тоз хуи го ядох.Единственото спасение е преди покупката смяна и мерене в твои сервиз.

А защо казваш да сменя маслото преди сервиза? То влияе ли върху компресията и налягането в турбото? Sory, ако въпроса е риторичен ама не съм на "ти" с дизеловите машинки. И друго тия добавки за компресията няма как да ги усетиш нали.
Смяната е да се отмие добавката-ама без добавка за промиване на двигателя,трудно ще стане!При мен това го направих след покупката със свито сърце,но се оказа,че продавача не ме е излъгал! :yeaha: :dance: :drive


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 09 юли 2006 9:16


Компресията трябва да бъде около 30
Турбото трябва да надува от 0.6 до 0.8 , ако е под или над тези граници значи има проблем.
Мотора не може да е 73 к.с. каквото и да ти говори продавача, също това за километрите е малко смешно, но не трябва да те притеснява.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 09 юли 2006 11:26


В горивото има добавки да варви по добре(които и ти можеш да слагаш отвреме на време на време) но те не оказват голямо влияние.За да изкара компресия се слагат добавки в маслото-рехабилтатори се казват мисля-та те могат да те излъжат.Турбото ако е тръгнало да умира мисля че няма кво да му сложи да те излъже така че него гледаи основно,щото тая кола няма как да изкара 30 компресия,а и друго ако случаино изкара то тва трябва да те наведе на мисълта че нещо и е сложено.в Голф форума има тема"духа от капачката на главата" прочетия да ти се разяснят някои неща въпреки че мненвията са противоречиви.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 09 юли 2006 19:10


musura написа:Аз пък знам, че дизел се купува зимата :lol:

Ами ако е летен дизел :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 09 юли 2006 19:32


Стескаш палци да е добре зимата.Аконе слагаш 10W40 нови подгревни свищи BOSCH



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта