Въпрос за ГОЛФ 2 GTD
- TT
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Въпрос за ГОЛФ 2 GTD
Харесах си едно голфче - 2-ка GTD '88г. производство 73 к.с.. От писаното във форума за този мотор съдя че не е лош, но разбирам, че има с интеркулер, има и без. Та има ли интеркулер тоз моторец или няма. Дали не са започнали да ги слагат на автомобилите производство след '90 година? Благодаря предварително.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Конете са 70 .Мотора е нечовешки добър.С интеркулер са доста рядки-следователно скъпи и маи са доста "спортни" така че ако не ти е в кръвта поддържане и ровичкени на мотора не се захващаи с кулер.Даи нещо повече за конкретната кола кога е внесена,от каде килко и от кои е карана в БГ,пипано ли и е нещо.За тези коли се говори че лисно пукат глави ама тва маи е повече от "задкормилния механизъм".Мерни и компресията и налягането на турбото.Иначе си е перфектна машина с перфектен мотор.
- TT
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Мотора е 1.6 GTD 73 к.с.'88г. на 140000 км. За предишния живот на возилото не знам щото не съм говорил със собственика за подробности пък и не съм ходил още да го видя и в сервиза какво ще обади. Та и друго исках да попитам-като отида да го гледам какви стойности горе доле трябва да показват компресията и налягането в турбото като за читав двигател. То това май е най-важното, макар че "всичко е от значение", както се казва в една реклама. И друго - има ли такива добавки в горивото, които повишават компресията и ако има как бих могъл да избегна евентуалната злоупотреба с тях. Сещам се за един начин-изпразване на резервоара и ново гориво. Не знам дали това е честа практика сред дизел-продавачите ама така съм чувал от "задкормилни механизми" както Rabbit ги нарича. Изобщо ще се радвам да споделите някои характерни места по техническото състояние и за вероятни капанчета на които да обърна внимание при покупка на дизел. Предварително се извинявам ако повтарям някоя тема.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Километрите са мнооооого над 140 000,ама тва не трябва да те притеснява тия мотори изкарват МНОООГО(лошото е че тарговеца сазнателно те лъже както и за конете),излизат евтино и бягат яко.За точните параметри се разтарси по тарсачката че нямам каталог и не помна цифри.Търговците слагат добавки за компресия аз поне тоз хуи го ядох.Единственото спасение е преди покупката смяна и мерене в твои сервиз.Има такъв момент че от кола 88 не можеш да очакваш да е перфектна-поне гумичките на клапаните ша са попрегоряли
Ама ако е поддържана правилно турбото тряаа да е тип топ,така че то маи е наи за гледане от хилядите други неща,пак и ремонта му е наи труден и скъп(замяна горе долу).По ходовата част също не очакваи чудеса ма ако си предвидиш 100 лв.-ще стане като нава след покупката-е гледаи да не се наложи да сменяш сички амортисъори де.Друго нещо читавите гуми са ти далавера от рада на 300-400лв. , галошите са точно обратното.Един савет освен сервиза много важна е субективната оценка-просото поддържаната корла си личи и доре да и вазникне някои проблем,тои нито е голям нито нерешим.Въпреки че око и гъз се лъжат
Наи добре ходи по обяви и караи и гледаи други подобни голфове,така ще разбереш дали колата е добра.Колкото и да са издръжливи на ражда се някаде ще е пуснала а гледаи да не е раждясала цялата.Гледаи интериора тои е основния показател за километри и поддръжка.Изобщо виж дали има свесни антифриз,акумолатор,масло,чистачки ит.н. от тях си личи отношението на предишния собственик.Гледаи я на стенд да няма тежки удари.И накрая сичко зависи от цената.Успех и дано имаш сполучлива покупка.Пусни снимки кат я земеш па ако имим път мдо ПД може да намина да я вида че тва ми е любимата колица.


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- TT
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Благодарствено за изчерпателния пост на Rabbit
. Много се зарибих за точно такава каляска щото ми харесват повече от 3-ките. На външен вид повече ме кефят. Една добре пипната 2-ка изглежда много по-добре от добре пипната 3-ка (според мен). Много заоблени тия тройки ве. Пък ако си намеря такава двойка с такъв мотор ще е върха. Външния вид мисля аз да си го дирижирам тъй че колкото с по-малко екстри по-добре. Е разбира се изключвам такива работи, които са си еднакви каквото и да правиш, като централно, шибедах, серво и т.н. А това със смяната на горивото ше е много интересно ама требе да стане някакси. Остава и някой сервизец с добри дизелджии в пловдив да намеря и почвам "кръстоносния" поход в търсене на каляска.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Аз е за смяна на горево а на масло говорих.Добри дизелджии в пловдив някои беше споменал в форума.Иначе мога в карлово да ти препоръчам.2-ката е велика кола.Ако наистина искаш да праищш нещо такова с нея и си приготвил пара земи ена с добър мотор и я пребоядисаи.Един приятел мисли да при същото с неговото ГТД 89г.Имам чевството обаче че цялата работа ще излезе мнооо пари.А в една тема пишеше за една маи варненска мноо пипана от разбирачи дето я продават.
- TT
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Е не знам дали ще излезе толкоз много
или викаш кат не ти е на главата е лесно. Сега да намеря такава кола като за начало с що годе свестен мотор. Не казвам, че ше е безупречен ама все пак да не се налага да го сменям пък после. Както казваш и турбото е мн важно. Пък после малко по малко и от сърце
А защо казваш да сменя маслото преди сервиза? То влияе ли върху компресията и налягането в турбото? Sory, ако въпроса е риторичен ама не съм на "ти" с дизеловите машинки. И друго тия добавки за компресията няма как да ги усетиш нали.

Търговците слагат добавки за компресия аз поне тоз хуи го ядох.Единственото спасение е преди покупката смяна и мерене в твои сервиз.
А защо казваш да сменя маслото преди сервиза? То влияе ли върху компресията и налягането в турбото? Sory, ако въпроса е риторичен ама не съм на "ти" с дизеловите машинки. И друго тия добавки за компресията няма как да ги усетиш нали.
- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Смяната е да се отмие добавката-ама без добавка за промиване на двигателя,трудно ще стане!При мен това го направих след покупката със свито сърце,но се оказа,че продавача не ме е излъгал!TT написа:Е не знам дали ще излезе толкоз многоили викаш кат не ти е на главата е лесно. Сега да намеря такава кола като за начало с що годе свестен мотор. Не казвам, че ше е безупречен ама все пак да не се налага да го сменям пък после. Както казваш и турбото е мн важно. Пък после малко по малко и от сърце
Търговците слагат добавки за компресия аз поне тоз хуи го ядох.Единственото спасение е преди покупката смяна и мерене в твои сервиз.
А защо казваш да сменя маслото преди сервиза? То влияе ли върху компресията и налягането в турбото? Sory, ако въпроса е риторичен ама не съм на "ти" с дизеловите машинки. И друго тия добавки за компресията няма как да ги усетиш нали.



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
В горивото има добавки да варви по добре(които и ти можеш да слагаш отвреме на време на време) но те не оказват голямо влияние.За да изкара компресия се слагат добавки в маслото-рехабилтатори се казват мисля-та те могат да те излъжат.Турбото ако е тръгнало да умира мисля че няма кво да му сложи да те излъже така че него гледаи основно,щото тая кола няма как да изкара 30 компресия,а и друго ако случаино изкара то тва трябва да те наведе на мисълта че нещо и е сложено.в Голф форума има тема"духа от капачката на главата" прочетия да ти се разяснят някои неща въпреки че мненвията са противоречиви.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта