Направи ми впечатление че си нямаме такава тема а доста хора имат желание да си боядисват апаратите, та се опитах да документирам моето занимание от вчера и днес.Освежих си предните спирачни апарати че фабричното червено вече им го нямаше почти.Утре същото ги чака и задните.Та така.
1.Ако разполагате с един крик само намирате си парченца от дървени греди или нещо подобно стабилно.Разхлабвате болтовете докато колата е в изходно положение за да не стане после фал.Повдигате от едната страна колата подлагате подходящия материал, спускате и минавате с крика от другата страна....повтаряте процедурата и хоп колата ви е във въздуха.Избирате си гума, махата я и виждате доста зацапан прахен и тн спирачен апарат.В моя случай нещо такова:
2.Грубо почиствате с мокър парцал, ако работите на открито може направо с кофа или маркуч.Аз бях в гаража та си играх с парцал и се въоръжих с доста търпение.След като изчистите от мърлявщината апарата ми прилича на нещо като това:
3.Дотук добре, дано не ви се е изчерпало търпението щото сега идва пипкавата част.Ако сте перфекционист хващате един ъглошлайф с подходяща телена четка + работни очила за всеки случай.И почиствате по големите и удобни повърхности от боя, стружки от феродо, и други тъпотии, които могат да ви дойдат на главата.Целта е да се покаже чист метал.Но внимавайте с четката доста да не е прекалено груба и да яде метала направо.Другият ви вариант е да хванете една телена четка и да направите същото, но отнема повече време така че ви съветвам да се сдобиете с това:
4.Тъй като пространството е ограничено, а НАС ни мързи да сваляме апарата, което не е никак сложно но все пак мързела е безграничен, въоръжавате се с едра шкурка, правите гимнастика на пръстите и рамото и се почва почистването на по труднодостъпните места:
5.След цялата досадна процедура, апарата ви трябва да добие що-годе такъв вид:
6.Сега вече идва интересното.При липса на компресор, обдухвате (ех че хубава дума) цялото място, щото се одтеля доста прах.После минавате внимателно с мокър парцал, след това с друг чист парцал напоен в Коресилин минавате още по-внимателно по всиччки цепнатинки и тн диващини:
7.Честито, вече си имате един обезмаслен, почистен апарат.Време е да предпазите частите, които не искате да боядисате с парчета вестници, тиксо и други подобни.Отделете повече време, за да ви е пълен кефа после.Гледката трябва да бъде горе-долу такава (забелязват се малки остатъци от боя, защото просто нямах нерви повече а и тя не се бели и люспи и няма да повреди на горния слой, все пак колкото по почистена е толкова по-добре):
8.Можете да започвате с боядисването.Забравих да спомена, че ако сте се решили да боядисвате с нормална боя с четка не се налага толкова старание с вестниците.Аз ги пръсках със спрей и затова така.Прочетете отзад на спрея инструкциите и няма да имате проблеми, нищо кой знае какво.Пръскайте отдалеч 15-20см за да не се образуват капки:
9.Честито!!!Вече си имате един боядисан апарат.Остават ви още 3 освен ако не сте рокер и не карате триколка.Като цяло работата е доста пипкава, но ефекта е готин.Аз съм свикнал с червени апарати и пак ми беше хубаво да си ги видя прясно боядисани, а представям си иначе.По-късно като измия колата ще кача снимки как изглежда през джантата и без вестници.Успех.
10.Ето какво се получи без вестниците.единственото пропускче е тази червена линия на диска, но тя след точно 2 спирания няма да я има така че всичко е точно:
11.Много е вероятно накрай да приличате на такова зомби:
Боядисване спирачни апарати стъпка по стъпка...
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Боядисване спирачни апарати стъпка по стъпка...
Последна промяна от Kozunak на Нед 09 юли 2006 18:45, променено общо 1 път.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Един въпрос и една препоръка..
1. Може ли да кажеш какъв е спрея, евентуално снимчица... или от къде го взе, и дали е термоустойчив.
Еййй по-голем мързел не бях виждал..
2 болта и не искаш да ги развиеш, а лепиш с вестници......
колеги..!!!!
специално за предните апарати.. СВАЛЯЙТЕ ги..
хем ще си работите спокойно;)
Иначе еваларка..!!!!
1. Може ли да кажеш какъв е спрея, евентуално снимчица... или от къде го взе, и дали е термоустойчив.
Еййй по-голем мързел не бях виждал..
2 болта и не искаш да ги развиеш, а лепиш с вестници......
колеги..!!!!
специално за предните апарати.. СВАЛЯЙТЕ ги..
хем ще си работите спокойно;)
Иначе еваларка..!!!!
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Мързела е движещата сила на света....гледах ги гледах ги тия болтове ама едно такова чувство...викам аре няма.Спрея е Dupli термоустойчив, май до 800 градуса пишеше ма да не ви излъжа.Иначе има и на една друга марка също е пробван и е хубав утре ще я напиша точно коя, че е в гаража.И двата се продават в Бриколаж.Утре се заемам със задните дискове и с еър бокс с изолация.Ще постна и за него тема.
ПП приятел е пробвал с обикновен спрей, който не е специално термоустойчив, и вече 1 година няма проблем.така че не се бойте.иначе това което е на снимката са 3 ръце от спрея.
ПП приятел е пробвал с обикновен спрей, който не е специално термоустойчив, и вече 1 година няма проблем.така че не се бойте.иначе това което е на снимката са 3 ръце от спрея.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Kozunak написа:Мързела е движещата сила на света.....
Подкрепям с две ръце.
Станали са супер.
За боята и аз мисля че няма кой знае каква разлика по важно е как са обработени апаратите преди това.И аз си боядисах задните барабани.Изтъках ги уж добре или поне така си мислех че съм направил,но уви ръждата изби пак.
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Tishku написа:wili98 написа:1. Може ли да кажеш какъв е спрея, евентуално снимчица... или от къде го взе, и дали е термоустойчив.
В Мотоексперт Драгалевци имат, при това всякакви цветове , специално за тази работа и мисля че бяха от порядъка на 30 лева флакончето
ееее тоя е некъв за совалки бе баси спрея.ти като вземеш два ше се ожениш с тия пари.аз затова в Мотоексперт не влизам въпреки че са ми в квартала.един път влизах да питам за едни филтри КиН и като ми обявиха по-високи цени от Импас където и без друго са мега високи и викам айде няма нужда.мен си ми харесват апаратчетата как станаха.днес ми остават задните два да направя и да измия колата и ще ви ги покажа в завършен стадий.надявам се да е полезна тая тема и да са ви харесали.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
DIABLO 666 написа:е много сте лоши да знаете,са и аз като прочетох и разгледах галерията се реших да го направя.ама се чудя какъв цвят ще отива на моя голф.
може да ти свърши работа
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%F2%E8
- Kill of Killer
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
L&R написа:DIABLO 666 написа:е много сте лоши да знаете,са и аз като прочетох и разгледах галерията се реших да го направя.ама се чудя какъв цвят ще отива на моя голф.
може да ти свърши работа
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 0%E0%F2%E8
Ще му свърши и още как
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
аз си взех Дупли спрей термоустойчив до 200 градуса - 10 лв от ч.връх ( на други места ми го предлагаха по 13 лв ) и флакона от 200 мл ми стигна да напръскам само веднъж четирите апарата...
добре, че намерих една ацетонова боя под ръка, че в събота след обяд никои магазин за бой не работи, а и колата беше с четирите колела във въздуха...
добре, че намерих една ацетонова боя под ръка, че в събота след обяд никои магазин за бой не работи, а и колата беше с четирите колела във въздуха...
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Супер е! Честито за освежаването.
И темата, че си написал и си се постарал със снимки - БРАВО
Само ще те помоля, ако можеш да синтезираш един списък с материали, инструменти и подръчни средства, с които трябва да се разполага, за да се свърши качествено и бързо работа. Щото много мразя да почна нещо и да се налага да прекъсвам работа за допълнителни матриали
И темата, че си написал и си се постарал със снимки - БРАВО
Само ще те помоля, ако можеш да синтезираш един списък с материали, инструменти и подръчни средства, с които трябва да се разполага, за да се свърши качествено и бързо работа. Щото много мразя да почна нещо и да се налага да прекъсвам работа за допълнителни матриали
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: lapidus и 48 госта