двигател за поло 2ф 1992 г.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
plazzzma
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

двигател за поло 2ф 1992 г.

Мнениеот plazzzma » Нед 19 дек 2010 9:34


чудех се значи за полото ми то е 1992г. 2ф купе и като вдигна капака и гледам че си е доста голям коша та се чудех какав ли джигател може да се събере под капака на това малко поло някои пробвал ли е примерно двигател от голф 2 - голф 3




Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: двигател за поло

Мнениеот freestyler911 » Нед 19 дек 2010 10:44


Всичко е възможно. Въпроса е колко си готов да стоиш без кола, и колко си готов да похарчиш за това. И ВР6 ще му натъпчеш, но ще играе флекса и телоподаващото тук таме... viewtopic.php?f=54&t=173903 . Разгледай това. Ако си все още ентусиазиран, създавай тема в съответния раздел и давай снимки да киризим как върви работата


plazzzma
Мнения: 31
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Karlovo

Re: двигател за поло

Мнениеот plazzzma » Нед 19 дек 2010 10:49


за пари няма да давам тъи като джигатели от голф 2 -3 има много пук за спирането на колата и ега не я карам тъи като няма гуми и падна сняг неочаквано не че с оригиналния двигател не върви но колкото повече толкова по добре нали знаете


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: двигател за поло

Мнениеот enigma79 » Нед 19 дек 2010 10:56


Поло 6н е корено различно от 2ф.Но поло 2 е едно към едно :beer
viewtopic.php?f=53&t=154773
Ако имаш въпроси ще помагам с каквото мога :beer


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: двигател за поло

Мнениеот kaiser666 » Нед 19 дек 2010 11:12


Няма никакъв смисъл от по-голям двигател. Нито има място, нито ще е безопасно, нито ще има смисъл, защото предницата ще стане много тежка. Единствено става за някакво извращение за драг, но и тогава е по добре да се монтира двигател отзад или се прави 4х4.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: двигател за поло

Мнениеот enigma79 » Нед 19 дек 2010 11:20


kaiser666 написа:Няма никакъв смисъл от по-голям двигател. Нито има място, нито ще е безопасно, нито ще има смисъл, защото предницата ще стане много тежка. Единствено става за някакво извращение за драг, но и тогава е по добре да се монтира двигател отзад или се прави 4х4.

Място има че и за ВР6 има място mhihi За по тежкото може да се поспори и то доста.За безопасност,е напълно безопасно,особено ако двигателя захващането е отзад,така натоварването от рога се премахва.Относно дали има смисъл,ами друго си е да се качиш от куцо магаре,на дръглив кон mhihi Към колегата,давай смело и не се замисляй,имаш и база на която да стъпиш,в смисъл да не допускаш грешки като нас,само питай и щети се помогне.Време е полотата с сменени двигатели да станат повече :bowdown


dqdo_pop
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 21 дек 2011 19:16
Автомобил: Голф 2
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: двигател за поло

Мнениеот dqdo_pop » Нед 09 дек 2012 17:22


Голям мотор в автомобил без преден мост :screwy
Ще трябва да помислиш за магаре
Иначе рискуваш да усучеш или скъсаш купето


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: двигател за поло 2ф 1992 г.

Мнениеот snuupy93 » Пон 10 дек 2012 15:56


Стига сте говорили глупости... има сумати форумни или вече не форумни Поло 2Ф G40 по 200 коня и повече. Са няма да изброявам имена. А това дали има смисъл или не, си е изцяло до човека, мене ми е добре ААУ-то, имам приятели, които ако не карат кола 150+ коня ще си прережат вените... са, всеки с акъла си. Човека е преценил, че иска по-мощен мотор, да слага... Ето един клип с извращение, ама надъхващо...
http://www.youtube.com/watch?v=dXnZCWgiJF4&list=PL8LVvCeYWHpmI6iPga-0kTWxbnf7isewu&index=16


Потребителски аватар
freestyler911
Мнения: 2609
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
Автомобил: VW polo
Двигател: AEX 1996
Местоположение: София

Re: двигател за поло 2ф 1992 г.

Мнениеот freestyler911 » Вто 11 дек 2012 23:30


Колега, щом няма пари за гуми и "е га не я караш" по добре се моли да не търсиш пари и за някоя част. Иначе за чешене на клавиатурата във форума и за това не става тая тема.

Мерак с пари се гаси... освен това колкото и двигатели от голф 2 да има , не съм чул някой да подарява със све компютри и карантия , та и подготвен да се сложи в 2Ф поло ...


На дневен ред ти е проблема с парите, другото лесно!


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: двигател за поло 2ф 1992 г.

Мнениеот kaiser666 » Сря 12 дек 2012 12:52


snuupy93 написа:Стига сте говорили глупости... има сумати форумни или вече не форумни Поло 2Ф G40 по 200 коня и повече. Са няма да изброявам имена. А това дали има смисъл или не, си е изцяло до човека, мене ми е добре ААУ-то, имам приятели, които ако не карат кола 150+ коня ще си прережат вените... са, всеки с акъла си. Човека е преценил, че иска по-мощен мотор, да слага... Ето един клип с извращение, ама надъхващо...
http://www.youtube.com/watch?v=dXnZCWgiJF4&list=PL8LVvCeYWHpmI6iPga-0kTWxbnf7isewu&index=16


Ти говориш глупостите. :wink: Във форума има три 2ф над 140 конски сили и трите са на базата 1.3 двигател. Имаше един опит да се набута 1.8Т, който така и не се осъществи.
Иначе за можене, може щом има лупо W12, но не е толкова просто... в Източна Европа се случват чудеса. mhihi


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: двигател за поло 2ф 1992 г.

Мнениеот snuupy93 » Сря 12 дек 2012 13:26


kaiser666 написа:
snuupy93 написа:Стига сте говорили глупости... има сумати форумни или вече не форумни Поло 2Ф G40 по 200 коня и повече. Са няма да изброявам имена. А това дали има смисъл или не, си е изцяло до човека, мене ми е добре ААУ-то, имам приятели, които ако не карат кола 150+ коня ще си прережат вените... са, всеки с акъла си. Човека е преценил, че иска по-мощен мотор, да слага... Ето един клип с извращение, ама надъхващо...
http://www.youtube.com/watch?v=dXnZCWgiJF4&list=PL8LVvCeYWHpmI6iPga-0kTWxbnf7isewu&index=16


Ти говориш глупостите. :wink: Във форума има три 2ф над 140 конски сили и трите са на базата 1.3 двигател. Имаше един опит да се набута 1.8Т, който така и не се осъществи.
Иначе за можене, може щом има лупо W12, но не е толкова просто... в Източна Европа се случват чудеса. mhihi

Ти погледни от 1.0 кви чудеса стават, какво остава за 1.3...
viewtopic.php?f=52&t=151085


Говорих и с ico_one, той е с G40, с компресор от G60 и други карантии и е 200 коня на колелата...
garage_vehicle.php?mode=view_vehicle&VID=6020

+ това във форума... много хора не са регистрирани тук... на ул.202-ра дойде един пасата B5 R34:
Изображение

Който беше 350 коня на колелата, суапнат двигател, с турбо, направен 4х4.... до 3-та не си искаше гумите, като му казах за форума, той отвърна, че с такива глупости не се занимава, тъй че има много хора, които не са форумни мишки като нас, които имат пари, правят и карат...


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: двигател за поло 2ф 1992 г.

Мнениеот stefan4o » Сря 12 дек 2012 13:31


Човекът няма пари да купи гуми на колата си, вие го засилихте за турбини и 200 коня на колелата :screwy Хубава работа, ама нашенска mhihi
snuupy93 написа:
Който беше 350 коня на колелата, суапнат двигател, с турбо, направен 4х4.... до 3-та не си искаше гумите, като му казах за форума, той отвърна, че с такива глупости не се занимава, тъй че има много хора, които не са форумни мишки като нас, които имат пари, правят и карат...

Това по-добре да не го коментираме, че съвсем ще разводним и без това воднистата тема mhihi


snuupy93
Мнения: 854
Регистриран на: Пон 10 ное 2008 23:01
Автомобил:
Двигател:

Re: двигател за поло 2ф 1992 г.

Мнениеот snuupy93 » Сря 12 дек 2012 14:07


stefan4o написа:Човекът няма пари да купи гуми на колата си, вие го засилихте за турбини и 200 коня на колелата :screwy Хубава работа, ама нашенска mhihi
snuupy93 написа:
Който беше 350 коня на колелата, суапнат двигател, с турбо, направен 4х4.... до 3-та не си искаше гумите, като му казах за форума, той отвърна, че с такива глупости не се занимава, тъй че има много хора, които не са форумни мишки като нас, които имат пари, правят и карат...

Това по-добре да не го коментираме, че съвсем ще разводним и без това воднистата тема mhihi

Ми, водниста е, форума е да си чешаме езиците като няма кво да се прави, никой сериозен човек, няма да пусне тема как да си сложи голям двигател или каквото и да било от тоя род, да търси форумни мнения, ами ще отиде при негов човек, който знае какво прави и ще го мъдрят, чак като направи колата, ще пусне тема, какво е направил, както е в 99% в случаите във форума...


Преди бях пуснал тема за Поло 2Ф, почти няма човек, който да даде точна информация за модела... ето и някои с ТОП изказвания, които ме карат да плача.... от смях. :063:

"Поло 2F няма серво. Предполагам е възможно да се сложи от голф и някой мераклия може да си е играл да го прави. Фабрично няма.
Относно разхода... Мдам... може би разхода при еднолитровката ще ти е малко по-нисък, но не е кой знае каква разликата.
Ходил съм на море с 2Ф 1.0 45 коня, комби и не можах да падна под 6,5 бензин. Колата е тромава, няма душа и НЕ може да изпреварва! Карал съм от Нова Загора до Карнобат зад един тир и след като опитите ми за изпреварване едва не завършиха летално се отказаха от подобни маневри.
Реалната максимална скорост на този автомобил е почти 145 км/ч. Ускорението до тази скорост обаче става с календарче.
Колата е лека (около 800 кг) не е стабилна и извън града си е цяло приключение да се шофира. За градско обаче е приемлива и непретенциозна. Слаба ходова час. Моно инжекцията за мен е по-скоро минус. Лошо отопление на купето (важи за всички 2F).
Моделът се произвежда до 1994-та и ръждички се срещат.

3F или така нареченото GT - Същата работа като предното. Малко вежди, оборотомер, малко мощност и доста повече ядове. Многоточкова инжекция. Компютър. Повече датчици и капризи. По-висок разход с около два литра градско (аз под 10 не съм могъл да го сваля). 75 коня обаче вървят доста по-прилично на това купе. Правил съм му 180 по магистрала с багаж до козирката. Колата обаче пак си остава лека и нестабилна. Същото окачване като на AAU-то. В общи линии разликата е малко пудра и малко коне отгоре.

Вече съм позабравил какви ги натворих с двете полота, но тук има една стара тема за 3F-а ми. Ако ти е интересно прочети я:"


1. Нямала серво... ми тя е с някви гумета 165/70/13 в момента, тежи 780 кила... не го усещам.. освен на място, но като цяло волан на място не е хубаво да се върти.
2. Ходил на море човека, и не може да падне по 6.5 извънградско... ми лятото мен толкова ми харчи в града, сега зимата се дигна на към 8, извънградско си ми дава 5/100, освен, ако не я караш до прекъсвач, което не е много разумно и няма много файда като цяло.
3. Не можела да изпреварва, да, ако очакваш, че с 40 на 4-та ще тръгне... като свалиш една предавка, влезне в обороти, изпреварва.
4. Слаба ходова част... всичко отдолу по окачването ми е оригиналното, смених само един носач, щото лелката, която го е карала го е ударила и изкривила.. това е може би една от най-здравите коли като ходова част, щото е супер проста, самата тя, за тва и вози като лагерна количка.
5. 3F GT било същата работа, само напудряници... Ми, не, има стабилизираща шанга на задния мост, двигатела е така нареченият "fully electronic injection "Digifant", който няма абсолютно нищо общо с 1.0 AAU...

Така че, аз лично влизам във форума, просто да се забавлявам, ако мога да помогна на някой, с проблем, който съм имал и така... :да:


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: двигател за поло 2ф 1992 г.

Мнениеот kaiser666 » Сря 12 дек 2012 18:22


Темата е: "двигател ЗА поло 2ф 1992г"
plazzzma написа:чудех се значи за полото ми то е 1992г. 2ф купе и като вдигна капака и гледам че си е доста голям коша та се чудех какав ли джигател може да се събере под капака на това малко поло някои пробвал ли е примерно двигател от голф 2 - голф 3


Снупчо, ако ми кажеш какво общо има това с г40, с копресор от г60, лично ще ти се извиня. mhihi
А като гледам колко компетентен/активен си станал за два месеца, не знам кой си чеше езика само.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта