едно въпросче за турбо ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

едно въпросче за турбо ?

Мнениеот MapTo`` » Пон 10 юли 2006 0:40


голф 2 1.6тд това за тубото дето надува каде мойе да се измери и колко пари струва в дизел сервизите и какво представлява самото измерване ?моито турбо се вкл. след 2200 оборота и се 4ува леко сжирене това са признаци 4е работи.а и по принцип ако не ти работи турбото мойе да ти изхвърля масло от него така съм чувал.ако има накои компетентен да сподели и тои. от варна съм

Последна промяна от MapTo`` на Пон 10 юли 2006 0:55, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 0:47


Веж в директорията дизелови се е изписало доста и то в някои от новите теми.Потарси и с търсачката.Турбото работи още от самото начало ,ама се усеща след 2000.При него няма работи или неработи както тва не е микрочип.Вапроса е доколко и как работи-същото вежи и за мотора.Дори да изпуска масло,а то няма как няма да разбереш щото отива в мотора и изгаря.Иди на секи сервиз мерат.Пиши от каде си и се някои щи каже.


Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот MapTo`` » Пон 10 юли 2006 1:00


а това за турбото което казваш 4е няма такъв вариант работи или неработи мойе да поспорим за6тото сум карал кола която има турбо но е до такава степен прецакано че си вървеше като чист дизел просто турбото вобще не функционираше и от него гореше доста масло


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 10 юли 2006 8:08


Доколкото сам чувал във форума кото ти спре турбото не може да ти върви като чист дизел ,а напрао я скопява отсякаде и тръбва или ремонт или вадене.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 10 юли 2006 8:23


Мери се по следния начин:
От турбото би трябвало да ти излиза едно малко маркуче, което влиза в помпата(ако е с LDA).Откачаш въпросното маркуче от турбото.Вземаш маркуче със същия диаметър но много по-дълго - колкото да го докараш до купето - и го мушкаш в някакъв уред за измерване на налягане.Има си такива по АутоМания - гледах за дизел такова, до 1 или 2 бара беше разграфено, цената мисля около 80лв.То е спеациално за това нещо.Палиш колата и я подкарваш на втора с 60км/ч - трябва да дава около 0.6-0.8 бара наддув.
Ако нямаш такова маркуче, то най вероятно отвора на турбото за въпросното марку4е има гумена капа4ка стегната със скоба.Махаш спокойно въпросното капа4е и действаш по описания метод.
!!На място с подаване на газ НЕ става - мотора трябва да е под-товар, т.е в движение.
Но за пробата си вземи хубав уред.
Брат ми взе на FESTO - 35лв - и стрелката се клатеше като на стар москич километража - имаше много отклонение!!
Метода е пробван на два Пасата 1.9TD(AAZ) - те нямат въпросното маркуче.
При мен на Вентото ми(1.9ТД,AAZ) има и мислех да си сложа за постоянно такъв уред.Прави се следното - маркучето - се реже по средата - слага се "тетка" пластмасова с отвори като диаметъра на въпросното маркуче.Изтегляте си го до купето и връзвате барометъра.
Това е...
:)


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Пон 10 юли 2006 9:01


Wasteland_TD: на тези евтините уреди се слага около 50-100 гр. масло в маркуча м/у уреда и колекторите което играе роля на амортисъор, тогава стрелката стои стабилно :)


Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот MapTo`` » Пон 10 юли 2006 17:58


а колко струва да ти го измерят в сервиз ?


Потребителски аватар
КаруЦаря
Мнения: 178
Регистриран на: Сря 19 окт 2005 14:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот КаруЦаря » Пет 21 юли 2006 13:28


Аз пък до колкото знам ако ти спре напълно турбото колата си върви като чист дизел, но мощността пада на половина приблизително.Може би за това изглежда като скопена.Щото на 1500 кг автомобил 55 коня е смешно. :D
Замерване на турбото мисля,че е около 30 кинта.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 21 юли 2006 14:37


Я провери тук дали няма да намериш отговор. Става бързо и хмм.... евтино, ако кажа, пак ще е много. Не знам даже колко ще ти вземат за да ти измерят колко ти нагнетява турбината. Успех :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта