1.Ако разполагате с един крик само намирате си парченца от дървени греди или нещо подобно стабилно.Разхлабвате болтовете докато колата е в изходно положение за да не стане после фал.Повдигате от едната страна колата подлагате подходящия материал, спускате и минавате с крика от другата страна....повтаряте процедурата и хоп колата ви е във въздуха.Избирате си гума, махата я и виждате доста зацапан прахен и тн спирачен апарат.В моя случай нещо такова:

2.Грубо почиствате с мокър парцал, ако работите на открито може направо с кофа или маркуч.Аз бях в гаража та си играх с парцал и се въоръжих с доста търпение.След като изчистите от мърлявщината апарата ми прилича на нещо като това:

3.Дотук добре, дано не ви се е изчерпало търпението щото сега идва пипкавата част.Ако сте перфекционист хващате един ъглошлайф с подходяща телена четка + работни очила за всеки случай.И почиствате по големите и удобни повърхности от боя, стружки от феродо, и други тъпотии, които могат да ви дойдат на главата.Целта е да се покаже чист метал.Но внимавайте с четката доста да не е прекалено груба и да яде метала направо.Другият ви вариант е да хванете една телена четка и да направите същото, но отнема повече време така че ви съветвам да се сдобиете с това:


4.Тъй като пространството е ограничено, а НАС ни мързи да сваляме апарата, което не е никак сложно но все пак мързела е безграничен, въоръжавате се с едра шкурка, правите гимнастика на пръстите и рамото и се почва почистването на по труднодостъпните места:

5.След цялата досадна процедура, апарата ви трябва да добие що-годе такъв вид:

6.Сега вече идва интересното.При липса на компресор, обдухвате (ех че хубава дума) цялото място, щото се одтеля доста прах.После минавате внимателно с мокър парцал, след това с друг чист парцал напоен в Коресилин минавате още по-внимателно по всиччки цепнатинки и тн диващини:

7.Честито, вече си имате един обезмаслен, почистен апарат.Време е да предпазите частите, които не искате да боядисате с парчета вестници, тиксо и други подобни.Отделете повече време, за да ви е пълен кефа после.Гледката трябва да бъде горе-долу такава (забелязват се малки остатъци от боя, защото просто нямах нерви повече а и тя не се бели и люспи и няма да повреди на горния слой, все пак колкото по почистена е толкова по-добре):

8.Можете да започвате с боядисването.Забравих да спомена, че ако сте се решили да боядисвате с нормална боя с четка не се налага толкова старание с вестниците.Аз ги пръсках със спрей и затова така.Прочетете отзад на спрея инструкциите и няма да имате проблеми, нищо кой знае какво.Пръскайте отдалеч 15-20см за да не се образуват капки:

9.Честито!!!Вече си имате един боядисан апарат.Остават ви още 3


10.Ето какво се получи без вестниците.единственото пропускче е тази червена линия на диска, но тя след точно 2 спирания няма да я има така че всичко е точно:

11.Много е вероятно накрай да приличате на такова зомби:
