Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Техническа и сервизна информация за Passat
altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот altanivan » Пет 24 дек 2010 14:27


Колеги както повечето знаем тази слабост на тройника с датчиците препоръчайте с какъв силикон да го намажа,че пак протече ?




Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот yoan4o » Пет 24 дек 2010 14:41


С нов тройник. mhihi


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1961
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот Danny boy » Пет 24 дек 2010 14:52


само нов оригинален,малко е скъп 25-30лв,обаче слагаш и забравяш.Смених два докато се убедя сам.Тече защото се пука пластмасата.Новият се стяга леко защото се пука при стягането също ако го натегнеш.Силикон е противопоказно а и няма да ти върши работа,системата е под налягане и не устисква.


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот altanivan » Пет 24 дек 2010 15:13


Оригинален в Юнитрейд ли да търся ?


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот pas1.8mi » Пет 24 дек 2010 15:31


altanivan написа:Оригинален в Юнитрейд ли да търся ?

Ако търсиш траен ефект ! :да: Евтините изкарват м/у 6 м и 1 год! :wink:


Потребителски аватар
rokera671
Мнения: 2543
Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот rokera671 » Пет 24 дек 2010 15:51


Нов троиник ,и аз минах по този път.Със годините троиника се скапва и трябва подмяна.30лв е и уж немски.Успех!


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот altanivan » Пет 24 дек 2010 15:55


Някой говереше за такъв тройник само,че от метал ?
И преди слагане на маркучите към тройник или нещо друго(там където ще влязат),има ли нещо с което примерно да ги намажа отвътре ...преди време ако несе лъжа някой слагаха по малко грес,слагаш маркуча и стягаш със скобата за по-добро запечатване... :screwy

Последна промяна от altanivan на Пет 24 дек 2010 17:51, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10439
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот IvanMan » Пет 24 дек 2010 16:44


altanivan написа:Оригинален в Юнитрейд ли да търся ?

Може и в Порше.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот zfa159 » Пет 24 дек 2010 20:42


Метален незнам да има отпред за при датчиците.Отстрани за главата има,понеже съм виждал и се слага на доста двигатели,но горния не съм го виждал в изпълнение от метал.
Разтече ли се - смяна.Проблема е,че с времето пластмасата се измята от жегата и като я надуе и антифриза от налягането и започва да лее.Тогава следва смяната с нов (задължително хубав).
:beer


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот my heart iS iCe » Пет 24 дек 2010 21:32


Моя тройник протече, смених го с нов, някъде около 20 лева струваше новият от АУТО+!
Не се мина и 5 дни, и почна да сълзи съвсем леко, а гумичките на тройника са сменени!
Отидох пак до сервиза, и ония Цървуляк, ми каза че за него нямало теч щом не губя течност!
Аз му казвам че сълзи колко да изцапа по двигателя!
Та за сега немога да отркия проблема!
Ако някой има идея нека сподели!

Дали не изпуска от гумичката!?

А на колегата който сменя тройника, ако не го е сменил вече, по-добре преди да го сложе, да му мацне малко силикон между двете снадки, щот мойто там просълзе, незнам дали е от неграмотно поставяне или от самия троиник!


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот altanivan » Пет 24 дек 2010 21:41


Изображение

Днес намерих един стар тройник в нас и малко си поиграх!Това което съм показал с двете червени чертички го изпилих даже повечко от нивото на самата повърхност ,като го сложиш на гладко леко стои като дъга!Иначе от топлина на двигателя се извива в обратна по посока,пък и двете метални тръбички които са сложени за преминаването на болчетата винаги излизат малко повече напред и от там също идва проблем с течовече.Та за това и тях ги изпилих малко .. мисля че ако го сложа него сега,ще изкара повече отлкото един нов...

В момента горе долу изглежда така ,обратно на това което се получава от топлината и протича

Изображение

Последна промяна от altanivan на Пет 24 дек 2010 21:49, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот alexx » Пет 24 дек 2010 21:46


altanivan написа:Изображение

Днес намерих един стар тройник в нас и малко си поиграх!Това което съм показал с двете червени чертички го изпилих даже повечко от нивото на самата повърхност ,като го сложиш на гладко леко стои като дъга!Иначе от топлина на двигателя се извива в обратна по посока,пък и двете метални тръбички които са сложени за преминаването на болчетата винаги излизат малко повече напред и от там също идва проблем с течовече.Та за това и тях ги изпилих малко .. мисля че ако го сложа него сега,ще изкара повече отлкото един нов...

може и да си прав, но погледни главата там където се монтира фланеца дали няма язви в алуминия :idea:


altanivan
Мнения: 1159
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот altanivan » Пет 24 дек 2010 21:50


Ако несе лъжа може би да имаше леки яжви,и сигурно ще трябва малко да я тръкна с шкурка...
Не разбрах колеги правилно ли е това ,че е хубаво дасе маже с грес където се слага маркуча ?


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот alexx » Пет 24 дек 2010 23:39


altanivan написа:Ако несе лъжа може би да имаше леки яжви,и сигурно ще трябва малко да я тръкна с шкурка...
Не разбрах колеги правилно ли е това ,че е хубаво дасе маже с грес където се слага маркуча ?


трябва да ляга на равно без язви, ако са големи се оправят с наваряване и фреза :horror:
а за греста е хубаво да се слага ама малко не като за наяждане :lol:
:beer


keymaker
Мнения: 822
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Теч при тройника с датчици - какъв силикон ?

Мнениеот keymaker » Съб 25 дек 2010 10:24


на много двигатели решавам проблема с прав шлаиф и подходящ накрайник ,като почиствам старателно язвите до чист метал и после ги запълвам с двукомпонентно лепило, като стегне с шкурката изравняване и монтаж на нов тройник ,има коли които съм правил преди повече от 5 г. и до сега се държат мъжки.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта