Имам проблем с температурата на Поло
Имам проблем с температурата на Поло
Здраейте имам един проблем с моето поло,НЕ ЗАГРЯВА !!!! смених термостат сложих нов смених антифриза същата работа на място дигра температурата и загрява кат отръгна пада под 70 градуса и неще да се вдигне! Моля ако някой може да ми помогне с нещо ще съм много благодарен !!!
Последна промяна от Pichaga на Вто 28 дек 2010 21:07, променено общо 1 път.
Причина: преместих темата, оправих заглавието
Причина: преместих темата, оправих заглавието
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Имам проблем с температурата на Поло
Кажи поне за къф мотор става въпрос.
- unaffected
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 17:59
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.6 AEE 1998
- Местоположение: Велико Търново/София
Re: Имам проблем с температурата на Поло
Няма гаранция че новият термостат работи коректно. Симптомите са за термостат. Марки термостати Behr, Wahler. Ако си си купил Vernet, нищо чудно че не работи добре. 

- Христов
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен/София
- Контакти:
Re: Имам проблем с температурата на Поло
При мен е сходно, при Polo 2F 1,05 HZ след като застудя и почна да държи 70гр. на извънградско, купих нов Wahler на 87гр.(оригинално за Полото го дават да отваря напълно на 84гр.) и нещата се подобриха малкоооо, сега държи 80гр. и така го карам...ама не ме кефи. Трябваше май да купя Behr, че конструктивно сечението на Wahler е по-голямо и потока преминаващ течност е по-голям и явно толкова си може 

- ivo Bocev
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 17 мар 2010 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Rousse
Re: Имам проблем с температурата на Поло
В някой случай се оказва от пластмасовия капак който го затваря при мен беше така след две смени на термостат накрая се оправи като смених коляното.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: St.Zagora
Re: Имам проблем с температурата на Поло
Здравейте колеги!
Пробемът с не загряването е типичен за всички мотори на VW с пластмасово тяло на термостата и пластмасов корпус на самия термостат тоест всички след 96г.При тях при отворен термостат предния край е силно притиснат към "петата" в капака покриващ термостата а задния край в основата на термостатното тяло, при подължителната работа на двигателя десет и повече години, под действие на силната пружина на термостата и високата температура на антифриза, пластмасовите тяло и капак на термостата се деформират и разширяват. При това термостата става хлабав и не може да уплътнява отвора към радиатора тоест двигателя не загрява. Това важи с пълна сила за тези които са сменили термостат и двигателя продължава да не загрява. Какво правят в сервизите взимат от стар термостат предния О пръстен и го поставят на задния край на новия като по този начин уплътняват термостата. Ако работата е много зле деформирал се е видимо предния капак този в който влиза буталцето на термостата се сменя и той 6-10лв. Понякога се случва след известна работа О пръстена на задния край да бъде изплют и да се качи на тялото на термостата, тогава от тел 2,5мм се прави пръстен плътно прилягащ на задния край и ОК.
Айде Весели празници и дано съм помогнал на някой кадидат майстор!!!
Пробемът с не загряването е типичен за всички мотори на VW с пластмасово тяло на термостата и пластмасов корпус на самия термостат тоест всички след 96г.При тях при отворен термостат предния край е силно притиснат към "петата" в капака покриващ термостата а задния край в основата на термостатното тяло, при подължителната работа на двигателя десет и повече години, под действие на силната пружина на термостата и високата температура на антифриза, пластмасовите тяло и капак на термостата се деформират и разширяват. При това термостата става хлабав и не може да уплътнява отвора към радиатора тоест двигателя не загрява. Това важи с пълна сила за тези които са сменили термостат и двигателя продължава да не загрява. Какво правят в сервизите взимат от стар термостат предния О пръстен и го поставят на задния край на новия като по този начин уплътняват термостата. Ако работата е много зле деформирал се е видимо предния капак този в който влиза буталцето на термостата се сменя и той 6-10лв. Понякога се случва след известна работа О пръстена на задния край да бъде изплют и да се качи на тялото на термостата, тогава от тел 2,5мм се прави пръстен плътно прилягащ на задния край и ОК.
Айде Весели празници и дано съм помогнал на някой кадидат майстор!!!
- Христов
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен/София
- Контакти:
Re: Имам проблем с температурата на Поло
Колега, примерно това важи за пластмасови тела работили дълги години 5-10г и т.н, а примерно в моя случай целия октопод + тялото ги смених пролетта на 2009 година с чисто нови...та колкото и да е гадна пластмасата (марка "Topran" са) за година и половина толкова да се деформират, че да не уплътнява...хм
а да не споменавам, че и миналата зима го имах този проблем...

-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Вто 08 юли 2008 13:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: Имам проблем с температурата на Поло
смени термостата с Behr но гледай да е истински за по сигурно може да го вземеш от VW,гаранция е термосата и аз бях така но след смяната нямам проблеми .
- Христов
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен/София
- Контакти:
Re: Имам проблем с температурата на Поло
Да знам, че ще се оправи...ама ще се оправи за зимата, а лятото ще почне да ми държи висока температура! Пробвал съм го вече, и термостата го имам купен само трябва да го намеря къде съм го оставил из гаража
Той е по-добър, защото сечението му е по-малко и дроселира, а Wahler-a е с голямо.

- ivo Bocev
- Мнения: 118
- Регистриран на: Сря 17 мар 2010 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Rousse
Re: Имам проблем с температурата на Поло
Та значи тези пластмаси съм чувал че е по-добре 2ра употреба отколкото нови изкривявали се бързо.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Имам проблем с температурата на Поло
И аз цяла зима си минах без парно... Колата уш загрява, пускам парното за половин мин духа топло после пак студено и температурата почва да пада. И аз като теб колега смених термостат, но уви не е от него явно, капачката на термостата е здрава. Имам чуството, че или перката се включва по рано или неам идея вече. Като отвори термостата предполагам е нормално да падне малко температурата ама от 90градуса да падне до към 50 ... вече ми се изчерпаха идейте, давайте предложения колеги, че зимата мина, а аз все още не откривам проблема ... 

- N1P0
- Мнения: 1228
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
- Контакти:
Re: Имам проблем с температурата на Поло
zografski написа:И аз цяла зима си минах без парно... Колата уш загрява, пускам парното за половин мин духа топло после пак студено и температурата почва да пада. И аз като теб колега смених термостат, но уви не е от него явно, капачката на термостата е здрава. Имам чуството, че или перката се включва по рано или неам идея вече. Като отвори термостата предполагам е нормално да падне малко температурата ама от 90градуса да падне до към 50 ... вече ми се изчерпаха идейте, давайте предложения колеги, че зимата мина, а аз все още не откривам проблема ...
Аз смених всички възможно и също така след като го закачихме през ОБД-то се видя, че температурния датчик на компа дава погрешни данни за температурата. Често дават фира и трябва да се сменят. Така, че бях сменил всичко възможно
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Имам проблем с температурата на Поло
Преди малко запалих колата оставих я да загрее на 1 място, перката се включи нормално на 90тина градуса. Забелязах, че едновременно и 2та маркуча влизащи в радятора се затоплят, това нормално ли е? Не трябва ли чак когато отвори термостата да почне да загрява и долния маркуч?
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 05 яну 2011 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Имам проблем с температурата на Поло
здр.колега!
вероятно термостата ти не затваря добре.не е лошо да го провериш.Може и да е блокирал и да не е затворил
вероятно термостата ти не затваря добре.не е лошо да го провериш.Може и да е блокирал и да не е затворил
Re: Имам проблем с температурата на Поло
здр колеги! И аз имам проблем с термостара колата е поло 1.4 96г.зна4е наложимисе да сменя термостата бе6е минала 110 градоса проверих марку4ите и горният бе6е топал а долният студен та го смених и от тогава запо4наха големите проблеми .сега колата не отлепва от нулата като я оставя да поработи на място запо4ва да загрява и стига до 90 но като потегля стрелката пада пак на нулата и така смених 4 термостата при един и са6т маистор и резолтат няма пак си седи на нулата даите някакав савет и ме извинете за ло6ото писане не разбирам много и от клавиатурата
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта