Чистене на турбина,EGR клапан,махане на катализатор + снимки
- edit0r
- Мнения: 72
- Регистриран на: Съб 24 май 2008 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
браво за темата !
- ico.stoev
- Мнения: 136
- Регистриран на: Чет 30 апр 2009 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
Доста си се побласкал, браво.И сега какво остана?
Почерпката
Почерпката
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
и аз ползвах същия силикон и мазах яко от двете страни на гарнитурата . съхне бавничко - няколко часа - но течове вече няма . не съм я карал много време близо до червеното след процедурата , но при нормално каране не тече - като я изюркам повечно някой ден из магистралите ще споделя държи ли още
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
След като си я намазал с този силикон проблеми няма да имаш.Попринцип моят майстор работи само с техни продукти и досега нищо не е текнало.Навсякъде където има нужда от силикон се слага този и всичко заспива Добър избор за консумативи колега!
- miniora
- Мнения: 24
- Регистриран на: Пон 09 авг 2010 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
Евала за темата
Снимките са много полезни!
Снимките са много полезни!
- inzovo
- Мнения: 1128
- Регистриран на: Нед 25 май 2008 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
Големи благодарности на колегата РадостиН,за темата.Чест и почитания,за огромния труд който сам си постигнал Радо Нека всички колеги които карат ТДИ си вземат урок от колегата,пък и нали това е идеята на форума.Браво,много си Голям Радо
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
Браво на колегата и много полезна тема. Аз искам да попитам, има ли вариант за почистване на турбина без тя да се сваля, със някакъв спрей, добавка или нещо подобно. Извинявам се на колегата че му зацапвам темата
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
Колега-евала за темата. Честно казано мен ме мързеше да снимам докато правех тази процедура, а и бях толкова омазан, че не можех да пипна нищо. Освен това вече бях намерил няколко по наши и чужди сайтове. Имам 3 въпроса:
-защо я сваляш 2-ри път след като си чистил вече?
-защо махаш пластината на ЕГР-а?
-на колко километра е колата (или на колко знаеш/мислиш че е)?
П.П. Ако ти се струва сложна процедурата опитай да я направиш при напречно разположен двигател в кош на Ибиза!
-защо я сваляш 2-ри път след като си чистил вече?
-защо махаш пластината на ЕГР-а?
-на колко километра е колата (или на колко знаеш/мислиш че е)?
П.П. Ако ти се струва сложна процедурата опитай да я направиш при напречно разположен двигател в кош на Ибиза!
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
MORSKIQ2 написа:Браво на колегата и много полезна тема. Аз искам да попитам, има ли вариант за почистване на турбина без тя да се сваля, със някакъв спрей, добавка или нещо подобно. Извинявам се на колегата че му зацапвам темата
Няма вариант без да се сваля,да я почистиш.
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
neon написа::да: Колега-евала за темата. Честно казано мен ме мързеше да снимам докато правех тази процедура, а и бях толкова омазан, че не можех да пипна нищо. Освен това вече бях намерил няколко по наши и чужди сайтове. Имам 3 въпроса:
-защо я сваляш 2-ри път след като си чистил вече?
-защо махаш пластината на ЕГР-а?
-на колко километра е колата (или на колко знаеш/мислиш че е)?
П.П. Ако ти се струва сложна процедурата опитай да я направиш при напречно разположен двигател в кош на Ибиза!
Свалих я втори път,защото първия път се ядосах и я отворих да я почистя,но понеже за първи път правих процедурата,не знаех какво точно да правя и не отворих цялата турбина и си мислих че съм направил нещо но...
ЕГР клапана реших да го отпуша,първо прочетох тук там http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=150
Второ не ми пречи да го сваля за 1-2 часа да го почистя идеално и да си работи.
Колата пише че е на 208 000 изглежда е обслужвана само във VW service,защото всеки един консуматив,който съм сменял е бил с марка VW Audi,дори акумулатора е VW Audi.
По салонна,волана,педалите няма следи и всичко е запазено.
Затова мисля,че километрите може да са реални.
Сеат Ибиза и Голф 4,процедурата е почти еднаква.Канал и инструменти малко време и нерви и всичко става както трябва
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
PagocmuH написа:
Свалих я втори път,защото първия път се ядосах и я отворих да я почистя,но понеже за първи път правих процедурата,не знаех какво точно да правя и не отворих цялата турбина и си мислих че съм направил нещо но...
ЕГР клапана реших да го отпуша,първо прочетох тук там http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=150
Второ не ми пречи да го сваля за 1-2 часа да го почистя идеално и да си работи.
Колата пише че е на 208 000 изглежда е обслужвана само във VW service,защото всеки един консуматив,който съм сменял е бил с марка VW Audi,дори акумулатора е VW Audi.
По салонна,волана,педалите няма следи и всичко е запазено.
Затова мисля,че километрите може да са реални.
Сеат Ибиза и Голф 4,процедурата е почти еднаква.Канал и инструменти малко време и нерви и всичко става както трябва
И е така и не е съвсем - Ибизата е на базата на Поло, а не на Голф -мааалко по тесничко е, а и турбината слиза заедно с изпускателния колектор, понеже топлия охлюв е отлят с него. Иначе си прав-принципа е същия.
Успяхме с един приятел да се справим със сваляне-чистене-качване за 5 часа след работа при положение, че досега не го бяхме правили. При мен турбината и колекторите (и всмукателните, че и тях свалях) бяха уникално чисти а проблема от пренадуването се оказа в актуатора на геометрията, но дори и да знаех категорично, че е само той пак щях да сваля всичко, за да съм убеден, че са в идеално състояние. М/у впрочем не знам дали си се поинтересувал, че дюзите изискват реглаж на около 100 000км. Аз мисля да правя и тази процедура, та твоето инфо за гарнитурата на капака на главата ще ми бъде полезна.
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
За дюзи не мисля,колата върви супер и нямам мнамерение да си отварям излишни проблеми
На моята кола също се наложи да вадя турбото със изпускателните колектори понеже се заоблиха гайките
Откачих лапата на двигателя,повдигах с крик за да мине турбото с колетора,сам ми се такова мамата,а в канала,а горе и обратно
После на моргата ходих за гайки от друг двигател,че моите не ставаха за нищо.
Най-важното е,че колата е ОК.
Имам чувството,че като отворя капака и погледана турбото.
Вече само иска да излиза,като му се "развикам"
На моята кола също се наложи да вадя турбото със изпускателните колектори понеже се заоблиха гайките
Откачих лапата на двигателя,повдигах с крик за да мине турбото с колетора,сам ми се такова мамата,а в канала,а горе и обратно
После на моргата ходих за гайки от друг двигател,че моите не ставаха за нищо.
Най-важното е,че колата е ОК.
Имам чувството,че като отворя капака и погледана турбото.
Вече само иска да излиза,като му се "развикам"
Последна промяна от PagocmuH на Сря 09 ное 2011 1:28, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 30 авг 2010 14:43
- Автомобил: VW Pasat Variant B5
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Почистване на турбина,махане на катализатор...и др. + снимки
Браво Радо! Върхът си! Поздравления за темата. Отдавна търсих отговор защо колата ми забива, като реша да я подгоня и благодарение на теб вече знам отговора и мога сам да си помогна. Къде ли не я карах и какви ли не причини за това не чух от все прехвалени майстори, но сега съм повече от сигурен - проблемът ми е сходен с твоя и благодарение на теб знам решението. Остава само да я разхвърля някой ден като теб и да повикам неволята, защото също като теб не давам на всеки да ми рови автомобилчето. Поздрави!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 77 госта