niks76 написа:екология
има и евро2,евро3 и така нататък се използват разли4ни турбини
От Евро 3 като резнеш кат-а ставаш Евро -3. Да не говорим за чипосването...ЕВРО -8

niks76 написа:екология
има и евро2,евро3 и така нататък се използват разли4ни турбини
niks76 написа:Ventoman написа:Точно така самоче са обратно буквите АГР'ите не са а АЛХ са, тоест на голф 4 до сега съм попадал само на АЛХ и едни ремъци на АГР, докато на Шкода и Сеат само АГР; са идвали.
Имах един случай със Сеат с монтирана турбина от АЛХ на АГР инсталация, голяма боза
Най-лесно ми е да отговоря така
AHF, ALH, AUY, AJM, са с GT1749V
AGR е с GT1544S
ATD, ASV са с GT1749V
сега поглеждам темата ,ама пак има доста простотии:слу4ая със сеата не се връзва по наи елементарната при4ина 4е колектори,аспух са разли4ни-на променливата геометрия аспуха е триъгълна пло4ка с 3 болта,а за AGR е правоъгълник с 4 болта за захващане на аспуха и не е само това
AHF.ALH.ASV sa си единствено с гт1549 турбина
другите са и с двата модела ,зависи какъв е автомобила
опита казва 4е само да се 4ете в справо4ниците без практика ,не се става професор
Ventoman написа:АГР с байпас, АЛХ с променлива . Кажи какво по точно те интересува за шкодата. При смяната на ремъци на един от АГР моторите излиза малко по-солено......
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 30 госта