ти баща, ти майка.
вземи кажи какво му е било на момчето на колата, че съвсем си разгони фамилията ситуацията. Още малко запотен сенник ще се спомене като причина за проблема


MORSKIQ2 написа:Каква забчатка бе колега, обясни по-точно, искаш да кажеш зъбното колело на коляновия вал ли?
. Да добавя това зъбно колело и болта към него ми излезнаха 30 лева а работата на майстора която беше да изглади леглото на нещо и трябвало да търка много ми излезна 50 лева. А заради това зъбно колело колата не е можела да пали,проблема не е бил в помпата и аз само съм ходил до Монтана при колегата "Дани" да ми промени центровката а тя си е била на ред просто това зъбно колело не е било на ред,и майстора също така ми нагласи и помпата както трябва да бъде и всичко е ок,в момента малко са ми дигнати оборотите при които трябва да подържа колата,вместо 900 сега са около 950-970 предполагам това не е проблем 
drju написа:dani_94,
ти баща, ти майка.
вземи кажи какво му е било на момчето на колата, че съвсем си разгони фамилията ситуацията. Още малко запотен сенник ще се спомене като причина за проблема
![]()
![]()
![]()
vidinskia написа:drju написа:dani_94,
ти баща, ти майка.
вземи кажи какво му е било на момчето на колата, че съвсем си разгони фамилията ситуацията. Още малко запотен сенник ще се спомене като причина за проблема
![]()
![]()
![]()
Колега аз ходих при него и той ми нагласи помпата,но не е бил проблема в помпата а в тази прословутото зъбно колело на коляновия вал !!!!
Lazar2005 написа:Мойта кола си пали лесно но да задам ено въпросче харчи ми около 10/100 а двигателя е перфектен може ли да е от центровката на нафтовата помпа тоя разход като се има впредвид че е дадено яко закаснение на помпата ще свали ли разхода ако се върне малко напред и вак-ком колко пари е в София и каде има евентуално да отида на такова живвотно
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта