Ел. Стъкла - Сваляне без да е даден контакт?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
sardokar
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 25 май 2006 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sardokar » Пон 17 юли 2006 12:21


Не виждам какъв е смисъла от предпазителя

:shock




Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 18 юли 2006 11:30


Хехех :)

И аз се чидух доста, но после прочетох и разбрах, че оригиналния бушон (на запалката например) се сваля заради мъжките кабелни обувувки и затова бушон 1А го замества... :idea:

Схемата може да се обобщи с едно просто изречение:

"Доставяме постоянен (+) до бушоните на електрическите стъкла."


Потребителски аватар
icemen
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот icemen » Вто 18 юли 2006 12:12


Да се намеся и аз със един въпрос.Същото важи ли за люка?Моя е ел и трябва да дам контакт за да го отворя затворя.


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Вто 18 юли 2006 12:28


icemen написа:Да се намеся и аз със един въпрос.Същото важи ли за люка?Моя е ел и трябва да дам контакт за да го отворя затворя.


Аз поне не съм пробвал нито за стъкла нито за люк... Просто прочетох темата тук и в пежо форума... Мисля, че няма лошо да се пробва...


Потребителски аватар
sardokar
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 25 май 2006 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот sardokar » Вто 18 юли 2006 16:54


GAD написа:Хехех :)

И аз се чидух доста, но после прочетох и разбрах, че оригиналния бушон (на запалката например) се сваля заради мъжките кабелни обувувки и затова бушон 1А го замества... :idea:



Бреееййй докъде стигнала техниката :roll::roll: :roll: :D
Ей за тва няяше се сетя :shock

Принципно схемата може да се използва за всякъкви части от ел. инсталацията с подходящо оразмеряване на проводниците и предпазителите разбира се. :lol: :roll: :D


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

решение

Мнениеот Ronin » Пон 09 окт 2006 0:08


Дали някой се е замислял че може да си направиш стъклата да работят само когато има ключ в ключалката(т.е не е нужно да си на контакт).....в оригиналната букса на касетофона има изход (+) при поставен ключ и изход(+) при завъртян наполовина ключ......така че проблема е никакъв а постоянното напрежение в ел.стъклата е недопустимо от гледна точка на безопасност и не на последно място сутринта можеш да си намериш колата с свалени прозорци !!!!!


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Пон 09 окт 2006 13:14


Ето това му трябва на колегата,модула след изваждане на ключа от контакта продължава активноста на бутоните за определено време което може да се нагласи примерно 1 мин или 5 или 30 сек,времето се наглася от кондензаторите на платката,кабелчето дето е до черния кабел е блокировка на устроиството-при наличие на маса блокира стъклата в положението в което са-бутоните стават неактивни !
На масата работи перфектно,днес или утре ще го пробвам на моя голф,щото и мен ме дразни че трябва да съм на контакт за да отв/зат прозорците.Като примеря тока на двигателчетата може да се наложи да сменя транзистора,ако има интерес мога да кача схемата ,само да я пречертая, консумацията е нула понеже след като изтече времето се изклучва и самият модул !! Схемата работи на две и четири стъкла,като стойност излиза не повече от 5-6 лв. ако си го изработиш сам !

http://snimka.bg/album.php?album_id=68709&photo=4


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: решение

Мнениеот GAD » Вто 10 окт 2006 11:44


Напълно съгласен съм със вас момчета! Още повече, че преди време свързах схемата както колегата е начертал на предната страница от темата, но се чува щтракване на реле. Тоест при това окъсяване между бъшоните едното от релетата в инсталацията остава под напрежение дори след изключване на контакта. :idea: Това ме накара да се откажа....



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта